nečakaná nášteva

17 2 0
                                    

,,do kelu to je fasáda'' zašomrala som si a mlčky som ležala nehibne na posteli keď zrazu prišla mama. ,,zlatko o chvíľu pôjde pán doktor uspať Cleo chceš sa s ňou rozlúčiť?'' Vošla do dverý. ,,čo! Tak to teda nie!'' Zakričala som a rozbehla som sa ku dverám. ,,ahoj Kira, máš chvíľu?'' Dobehol knám David.
,,nó... neviem''
...zaumienila som si že musím ísť do stajne Cleo ma potrebuje... No vrátila som sa späť do reality.
,,ostante tu!'' Rozhodla mamina a zavrela za sebou dvere. ,,no dobre ale rýchlo!'' Popohnala som ho trochu. ,,jasné chcel som sa stebou baviť o tom...'' Spustil, no ja som ho prerušila. ,,zadrž.. chceš sa baviť o Adamovi.. však?'' Spýtala som sa ho. Síce som dobre vedela že áno. ,,áno presne oňom sa chcem baviť'' v jeho hlase bola cítiť nenávisť voči Adamovi. ,,viem chceš rozobrať tú vec stím bozkom'' pokracovala som ja, no s jeho mlčania som ucítila že asi áno. Tak som znova hovorila ja.

,,viem že si naštvaný... Aj ťa chápem a viem že žiadaš vysvetlenie... ale?!'' Sklonila som hlavu. ,,ale čo? Kira veď to je tvôj frajer... ty si ho pobozkala...'' Zo slzami v očiach sa snažil nezvišovať hlas ale nešlo mu to. ,,ja viem a ukončím to! Sľubujem!'' Utrela som si slzu čo my tiekla po líci. ,,myslíš to vážne?'' V očiach mu zažiarili hviezdičky. Má nádherné oči ako perli. Krásne a tajomné.
...Kira preber sa... V duchu som sa vyfackala.

,,áno myslím'' rozhodne som sa naňho pozrela.
,,nevidieť to na tebe'' ohradil sa. ,,čo máš stále za problém?'' Nešetrila som na výške hlasu. ,,Ja? Cítiš niečo kumne? Pravdu!'' Priznám sa trochu ma zaskočil. Ale prikývla som na súhlas.
,,áno David... Cítim sa stebou výnimočné... Je my stebou fajn, za ten krátky čas čo sme spolu si stihol vojsť do môjho života a stal si sa nenahraditeľnóu súčasťou'' oči sa my pustili znova do plaču. ,,a ten Adam... cítiš knemu niečo?'' Spítal sa ma zas.
...tak fajn ja mu tu skladám báseň o tom ako ho mám rada a on sa ma spíta či cítim niečo ktomu Adamovi?! Fakt husté... No mlčala som nevedela som čo povedať, len som sa na neho pozrela očami šteniatka. ,,myslel som si... Zbohom!'' Už bol pri dverách keď som zrazu vykríkla. ,,túžbu... Cítim knemu iba túžbu... Nie lásku ale túžbu.. keď som stebou a keď som sním'' Pomali sa otočil kumne a ja som stála uprostred izby a čakala som čo spraví no keď sa nič nedialo, pokračovala som. ,,naňom ma priťahuje jeho výzor... Ale na tebe...'' Pozrela som sa naňho a podišla som knemu bližšie. Položila som mu ruky na jeho ramená a pozrela som sa mu do očí. On len potichučky sledoval čo sa bude diať s rukou na kľúčke. ,,ale na tebe toto... Ľúbim ťa...'' A pobozkala som ho. Jemne spustil z kľúčky ruku a položil si ich obe na môj pás. Po chvíli sme sa od seba odtrhli. ,,aj ja teba... A šialene..'' a znova ma pobozkal.

Jeho ruky začali hľadať koniec košele a zišli my podňu. Jazdili my po pokožke na chrbte hore dole a nahmatali podprsenku. Odopol ju. Odtiahli sme sa od seba a usmiala som sa naňho.

Popisok:

Ták ste zvedaví? Aj ja a veľmi preto si myslím že idem ešte pokračovať.
:) :) :) :P :P :P :D :D :D

,,ja neviem či je to dobrý nápad?'' Usmiala som sa a trochu som cítila že sa začínam červenať. ,,tiež si myslím... Veď máme čas... veď vieš tie hormóny...'' Zasmial sa a zapol my ju naspäť. ,,bože Cleo!'' Rozbehla som sa dole schodmy do obývačky a keď som zistila že je prázdna zaplavil ma zlí pocit s ktorého my povolili slzné kanáliky. Začala som plakať. ,,bože môj...'' Nevládala som sa postaviť, no pre Cleo som sa prekonala a rozbehla som sa bezhlavo ku stajnam a modlila som sa aby už nebolo pozde. Keď som vbehla do stajne... nevedela som čo mám robiť.

,,NIE!'' Zakričala som.

Popisok:

Ták teraz končím naozaj. Cawte a ak sa vám páčila aj táto časť tak dajte voty a comenty Ďakujem. Ozaj hore na obr. je Daniel a jeho dnešný autfit.

684 slov

Čierny A Bieli Časť 1 KamarátWhere stories live. Discover now