Cleo

17 2 0
                                    

,,Adam!?'' Odtiahla som sa od Dávida.
,,Adam?'' Zarazene si Dávid zašomral. ,,áno to som ja! Kira miláčik ty ma nespoznávaš?'' Ozval sa a pribehol kumne. ,,počuj zlato prepáč že som sa stebou neprišiel rozlúčiť ale musel som ísť pomôcť našim'' objal ma okolo pása a pobozkal ma.
,,zlatko ti už sa dáš pobozkať...'' A dal my druhú pusu. ,,hej... hej lebo som mierne v šoku'' odpovedala som ale bolo tam cítiť sklamanie že ho vydím. ,,ok tak ja vás rušiť nebudem'' Dávid sa postavil z lavičky a prešiel popri mne.
,,Dávid!'' Vykríkla som naňho a on zároveň zastavil. ,,ďakujem'' milo som sa usmiala a ukázala na náhrdelník. ,,nemáš zač.'' Odpovedal a zazrel po Adamovi. Potom odišiel. Neviem prečo ale mrzelo ma že odišiel.
,,ok..... Teraz niečo dôležité... Ako sme boli na bowlingu ja a Tomáš.'' Pokračoval zase Adam. Chitil ma za pás a odviedol ma preč.

......

O hodinu neskôr:

,,počuj zlatko.... Musíme ti niečo povedať keďže zajtra ideš domóv.'' Maminin hlas teda tón znel dosť vážne. Radšej som si sadla na posteľ a počúvala. ,,ocko ti išiel pobaliť veci tak to j...'' Začala. ,,prejdi k veci mamí'' popohnala som ju. ,,vieš ide o Cleo.'' Znervóznela. ,,čo? Čo je s Cleo?'' Nervózne som začala kričať. ,,no ona je totiž to... Po tej nehode sa jej tá rana zapálila a tak to už má tri týždne... Lekár hovorí že jej nedáva veľkú nádej.... Bolo by ževraj preňu najlepšie keby bola utratená'' dopovedala to a z oka sa jej vytlačila slza. ,,nie.... nie.... to není PRAVDA!'' Hlasno som zakričala a rozplakala sa. ,,baby povedali...... že Cleo!'' Dala som sa do plaču a slzy my behom sekundy zaplavili oči takže som vydela rozmazane. ,,áno viem dievčatá ti to povedali preto lebo to bola vtedy pravda, nie preto že bi ti chceli klamať'' ukľudnovala ma mamina a objala ma. Zbitok cesty domóv som nepovedala ani slovo. Rodičia namňa vraveli ale ja som ich nepočúvala, pozerala som sa von oknom ako bez duše.
Jediné čo som práve vtedy chcela je to aby som bola doma pri Cleo.

........

Hneď ako som vystúpila z auta bežala som do stajne za Cleo. ,,Cleo!'' Vykríkla som keď som dobehla do stajne. Podišla som knej.
,,Cleo prosím odpusť my že som ťa nútila preskočiť tú prekážku'' objala som ju okolo krku. Ona ma hlavou tiež objala. S Cleo sme najlepšie kamošky. Mám ju už od vtedy ako bola žriebätko a nikdy sme sa neodlúčili.
,,nedovolím aby sa ti ešte niekedy niečo stalo'' položila som si na jej hrivu hlavu a ďalej som ju objímala a hladila. Po asi hodine objímania som ju pustila a utrela si zbytok sĺz. ,,doktor hovoril že nechceš nič jesť... Tak som ti...'' Zaborila som ruku do vrecka a vytiahla som jablko.
,,zobrala som ho pre teba Máš veľmi rada jabĺčka a tak som ti zobrala... Prosím jedz Cleo'' natiahla som ruku k jej pysku a čakala kým si zoberie. Po chvíli očuchávania si to zobrala a spapala ho celé. Uľavilo sa my a pohladila som ju. Zaslúži si to. ,,budem tu pri teba až kým nezaspíš... sľubujem...'' Pohladila som ju.
V noci keď zaspala výšla som zo stajne a išla som si ľahnúť. Bola som oveľa pokojnejšia keď som vedela že Cleo už prijma potravu... Bol to ťažký deň len keby som vedela že či je to medzi mnou a Dávidom všetko ako predtím čo sa stala tá nepríjemnosť s Adamom. No nechcem nato myslieť.

Popisok:

Ďakujem za ďalšiu prečítanú časť. Som zato veľmi rada. A o Adamovi a ako je to medzi Kirou a Dávidom ďalej sa dozviete v ďalšej kapitole. Alebo v popisku. Cawte.

600 slov

Čierny A Bieli Časť 1 KamarátTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang