Zvuk pod brázdiacimi kolesami auta prebíjala pesníčka ktorá hrala z môjho mobilu. Pozerala som sa von oknom na krajinku ktorú sme mínali, na krajinu kde budem bývať. Zrazu sme odbočili pod obluk a na prašnú cestu rovno k jednému domu. Má bielu strechu telovo biele farbi na stenách a pár metrov od domu je les z výbehom pre kone a stajnou. No proste sen každeho žokeja.
Zastali sme pred garážov od nášho domu. Vystúpila som a spravila som prve nadíchnutie prvé kroky v novóm živote v novóm prostredí a... ,,Čo je to za hluk?" A evidentne s novým otravným susedom. Pomislela som si a išla som pre svoju kobilku Cleo odvodené od mena Cleopatra. Pretože fakt sa k nej niekedy správame oko ku kráľovnej. Odviedla som ju do stajne a išla som si pozrieť náš dom.
Vošla som cez veľké dvojité dvere do predsiene spojenej zo schodiskom a klenbou som prešla do obívacej miestnosti spojenej s kuchyňov. Uprostred miestnosti bola kamenná stena na ktorej bol pripevnený televízor s poličkamy na fotky alebo niake doplnky. K televízoru bol otočení veľký čierny kožený gauč aj zo skleneným konferenčným stolíkom. A za stenou s televízorom bol jedálenský stôl pre štiry osoby. Kuchiňa bola taká običajná ale aj veľmy moderná najviac my imponoval baroví pult za ktorí sa zmästili štiry barové stoličky.
,,bože to je super" vykríkla som od nadšenia.Vošla som hore po schodoch a zabočila som do druhích dvier na konci chodby ..vošla som do svojej izbi.. ,,bože to je nádhera'' od úžasu my spadla sánka. Izba bola prekrásna presne podľa môjho vkusu. Drevení nábitok z moderným nasadením vyzeralo fakt úžasne posteľ bola dvojitá takže som sa rozbehla a skokom som si na ňu ľahla krížom. Keď som sa postavila prišla som k môjmu stolíku a pohladila som moju stenu. Na stene bola tapeta ja a moja Cleo, ja som ju hladila jednou rukou po čele a druhou som držala pevne uzdu. Dávala som jej pusu na nozdry a mala som zavreté oči.
,,vtedy ste mali prvú súťaž na ktoréj ste získali zlato a fotograf vás takto odfotil... musela si ju pevne držať'' vošla do izby mama. A prerušila ma v sústredení.
,,áno...'' Pozrela som sa na ňu očkom a podišla som k nej. ,,už ako žriebätko sa bála fotografovania a fotoaparátou ale neviem prečo'' pozrela som sa na mamu a znova na tapetu.
,,nejdeš sa niečoho najesť?'' Pohladila ma po vlasoch a ukázala na dvere. ,,hm... Teraz ani nie možno neskôr teraz som dostala chuť ísť sa prejsť z Cleo'' a podišla som k dverám od izby.
Popisok:
Dúfam že sa vám táto časť akurát páčila ale to je len začiatok a bude to možno už lepšie a to hore je ich dom.452 slov
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Čierny A Bieli Časť 1 Kamarát
RomantizmSom Kira Danwrok Mám v celku pohodoví život. Mám rodičou ktorý dobre pracujú. Mám kamošky a robím to čo ma baví Jazdím na koni. S Cleo sme nezničitelné. No predsa sa môj život obráti na rubi až vtedy keď sa objaví naj chalan na svete. Stane sa ni...