Crrrrn crrrrn...
Vbehla som do izby aby som mohla zodvihnúť mobil. ,,ahoj Kira volal mi David že či si nejdeme zajazdiť'' započula som v telefóne Dávida. ,,jasné rada ale sú umňa aj moje dva kamoški takže...'' Chcela som pokračovať no prerušil ma. ,,ja vezmem ešte môjho jedného kamoša'' pokračoval. ,,tak o pol hodinku budeme u teba s chalanmi a my si vezmeme svoje ko...'' Vyplo nás. Pozrela som sa na displej a vybítá batéria ,,super'' zašomrala som a hodila mobil na posteľ.
,,Kira môžem si ísť svami zajazdiť však?'' Prišla zamnou Suzyná mladšia sestra Britany. ,,jasné môžeš poď ideme pre baby a pôjdeme si nachistať kone... Dobre?'' Kľakla som si knej a pohladila som ju po ramene.
,,dobre'' rozhodne sa namňa usmiala a rozbehla sa do cestovnej tašky zobrať si kabát na jazdenie. Čiže v skratke kabát ktorý môže zašpiniť.............
,,ide ti to dobre Britney'' zakričala som na ňu keď sme trénovali v jazdiarni boli sme v uzavretéj jazdiarni lebo tu mám všetko abi som mohla jazdiť z Cleo. ,,ahojte babi'' vošli s koňmi dovnútra Dávid z negrom a dvaja chalani ktorý tiež mali kone. ,,Britany priklusaj sem dáme si pauzu'' priklusala kumne a pomohla som jej zliesť dole. ,,môžem sa ísť napiť?'' Usmiala sa namňa. ,,jasné potom budeme pokračovať... si šikulka...'' Pochválila som ju a pohladila som ju po jej roztrapateních vlasoch. Potom som vzala do ruky vôdzky a išla som ku babám. ,,čawte'' pozdravila som sa. ,,caw toto je Daniel a Lukáš, chalani toto je Kira'' podala som si s chalanmi ruki a išla som si pre Cleo. Teraz síce Britany sa odišla iba napiť ale potom sa má ísť trocha učiť. Rodičia ju prihlásili na súkromnú kde chodila Suzy, ja a Brock. Je to základná škola ale je tam zameranie aj na zvieratká. Takže je to niečo ako zakladka običajná len zniečim naviše. A oni idú o tíždeň skorej do školi ako ja takže...
Konečne som prišla do jazdiarne a vysadla som spolu z ostatními na kone. ,,viete skákať parkúr'' spítala sa Brock chalanov. ,,jasné kote že viem'' ozval sa Daniel.
,,tak sa predveď majstre'' odpovedala Suzy. ,,a teba také niečo zaujíma Siu'' ozval sa Lukáš. Suzy sa naňho pozrela a potom an chcela niečo povedať ale nezmohla sa na slovo a len vyrazila.,,Suzy stoj! Teresa není vycvičená na parkur!'' No už bolo neskoro blížila sa k prvéj prekážke. Všetci sme zo zatajením dychom sledovali čo sa bude diať. ,,prosím odmietni...'' Šomrala som si stále dookola. A nakoniec sa moje prosbi vypočuli. ,,ok teraz ja'' rozbehla som sa pred prvóu prekážkou. Preskočila som. No Cleo sa my zdá niaka neistá.
,,nevadí poď to dáme'' a pohladkala som ju na hrive a rozbehli sme sa.
Blížim sa a tma............................................................Popisok:
Dúfam že my prepáčite že my to tak trvalo ale už to mám a táto časť konečne uzrela svetlo sveta.473 slov
ESTÁS LEYENDO
Čierny A Bieli Časť 1 Kamarát
RomanceSom Kira Danwrok Mám v celku pohodoví život. Mám rodičou ktorý dobre pracujú. Mám kamošky a robím to čo ma baví Jazdím na koni. S Cleo sme nezničitelné. No predsa sa môj život obráti na rubi až vtedy keď sa objaví naj chalan na svete. Stane sa ni...