Zobudila som sa a vedľa ležal on... Vedľa mňa v posteli. Dívala som sa naňho a potom som si uvedomila že niesom namaľovaná... Rýchlosťou svetla som vstala z postele. ,,niesi nagechlená však?'' Rozospate sa mi prihovoril. Ja som sa zasmiala a dala mu pusu na líce. ,,nie niesom'' a už som chcela ísť no chitil ma za ruku a zastavil ma. ,,ukáž?!'' Otočil ma a zasmial sa. ,,veď vyzeráš dobre tak čo chceš'' znova som mu dala pusu a vybrala sa pred zrkadlo.
,,ja bi som mal ísť rodičia budú mať starosť kde toľko trčím'' vstal a začal sa česať. Jeho vlasi mu spadli do očí ...je taký zlatý... Pomislela som si keď som sa naňho pozrela. ,,nechcela bi si dnes niekam zájsť'' opítal sa ma keď si napravil ako tak vlasi. ,,jasné že áno stebou všade'' zasnívane a úplne mimo reality som odpovedala. No hneď sa namňa z úsmevom zadíval že ako on radšej nič nepočul ok no aj tak mu to prišlo divné. ,,tadá, jasné veľmi rada'' opravila som sa a nenápadne som prekrútila očami. ,,ok tak o dve hodiny v parku v meste'' povedal a odišiel.O DVE HODINY pane BOŽE si robí srandu alebo ČO! Ako TO mám STIHNÚŤ pre boha... Hrabe mu alebo ČO!
Histerčila som.....
,,Čawte!'' Odzdravila som sa rodičom a už ma nebolo. Rýchlo som bežala na zastávku aby som stihla autobus do mesta. Po asi hodinke som dorazila do parku kde ma čakal Dávid. Kožená bunda a čierna šiltovka... Kedy on vyzeral zle? Nikdy lebo je dokonalí. ,,čaw princezná'' prišiel kumne objal ma a dal my pusu.
,,kam ideme?'' Spítala som sa keď sme spravili prvé kroky ruka v ruke.
,,nechaj sa prekvapiť'' ja som sa zasmiala.Celú cestu nato miesto my rozprával že čo vyvádzal keď bol malí. Smiala som sa celú cestu vkuse. Zážitky ako že pozeral reality show a potom sa obliekal do šiat brata, ocina a dokonca aj jeho mamini a fejkoval jeho obľúbeních učinkujúcich. Potom som zo srandy mu zobrala šiltovku a začala som s ňou utekať a on samozrejme zamnou.
,,hej daj mi ju!'' Chitil ma rukou okolo pása a otočil ma. Ja som si ju pridržala na hlave a dala som mu pusu na ústa. ,,hej, no tak, daj my ju!'' Zasmial sa a zobral si ju. Potom si vytiahol mobil a podľa svojho odrazu v ňom si ju nasadil na hlavu. ,,počkaj zlatko odfotim ťa...'' Zobrala som mu mobil a on si ma objal odzadu a dal my pusu na líce. Dali sme to na druhý krát tú pusu... vždy nám zavádzala jeho šiltovka. Ale je vnej tak zlatý že my to nevadilo. ,,ahoj Dávid'' prišlo k nám dievča a koketne zamávala na Dávida. Nežiarlim ale dotkne sa ho a uvidí. ,,ahoj Stef... Ako?'' Chitil ju za pás a pobozkal na líce. Horím... Zabijem ju, zabijem ju, zabijem ju! ,,ále výborne keď ťa vidím... Pozerám že cez výkend ti to sekne tak isto ako v škole...'' Mrkla naňho. Ona naňho mrkla! To nemyslí vážne pred jeho frajerkov! Teda myslím že som jeho... Nechajme tak... Pokračujeme....,,Kira chcem ti predstaviť Stef... Je to moja bívalá...'' Vyvalila som na ňu oči a potom som sa zo zmätkom v očiach pozrela na Dávida. Ták toto je trochu moc... Nemislíš? Lebo podľa mňa je toho už priveľa. Takže zhrnieme si to. Pozve ma na rande, všetko ide ako po masle, prechádzame sa, bežíme, pobozkáma a príde niaka ženská... Stef. A on my ju predstaví ako svoju ex! Tak brzdi frajere... Toho je už aj namňa veľa.
Popisok:
Chcem sa ospravedlniť za meškanie z novóu časťou... Ale mala som namáhaví výkend štvrtok a aj piatok odpustemi prosím... A nemala som "musu" ako sa to vraví. Dobre tak ja sa posnažím pokračovať čo najskôr a vám ešte raz ďakujem za strpenie ďakujem... A venujem kapitolu Sima224 lebo číta moje príbehy a zato som jej veľmi vďačná.... Ďakujem.647 slov
ESTÁS LEYENDO
Čierny A Bieli Časť 1 Kamarát
RomanceSom Kira Danwrok Mám v celku pohodoví život. Mám rodičou ktorý dobre pracujú. Mám kamošky a robím to čo ma baví Jazdím na koni. S Cleo sme nezničitelné. No predsa sa môj život obráti na rubi až vtedy keď sa objaví naj chalan na svete. Stane sa ni...