,,ukážem ti moje naj miesto'' zahlásila som a vybojovala som si úlohu ako "vodca skupiny".
,,moment ty si tu tretí deň aj z cestou a už máš obľúbené miesto?'' Nechápavo sa na mňa pozeral. No ja som to ignorovala. ...ako keby my záležalo na tom čo si chlap myslí...a musím povedať že nezáleží... Vŕtalo my v hlave. ,,no jasné veď je tu nádherne a tam je to'' Vykrýkla som a od nadšenia som poskočila v sedle. On len nenápadne prevrátil oči a išiel zamnou. Veď čo mu iné zostávalo?! ,,prečo je to tu tvoje obľúbené miesto?'' Zišiel z koňa a nahal Pegasa nach sa pasie, to isté som urobila z Cleo. ,,prečo to tu máš tak rada?'' Dobíjal sa k odpovedi. ,,neviem'' zovrelo my žalúdok tak jediné čo som dokázala povedať bolo toto.
,,nejdeme už? Zachvíľu my prídu rodičia a ty bi si mal biť už preč'' vyhŕklo to zomňa a nasadla som na Cleo. ,,mmm... jasné v poho'' nasadol aj on a odišli sme.----------
,,keď my už pomáhaš obriadiť Cleo tak to rob poriadne... mudrlant'' pokarhala som ho a s úsmevom som mu išla ukázať ako sa češe hriva.
,,pane bože veď má chumáče... vieš čo choj radšej nabrať vodu do vedra a potom ju spolu umyjeme..'' odpovedala som a jednou rukou som mu podala vedro a druhou som mu ukázala kde nájde klubovňu.
Ja som zatiaľ česala Cleo hrivu. Nemôžem si dovoliť chumáče alebo podobné kraviny.--------
,,pozor voda!'' Niekto zakričal no skôr než som sa stihla uhnúť už bola na mňe. Obzrela som sa dozadu no skôr než som niečo povedala my skočil do rečí. ,,prepáč vyšmyklo sa my'' obhajoval sa a položil vedro na zem. ,,to nič v pohode veď sme si... vyrovnaný'' a vykydla som mu to vedro na hlavu. Bol v tom až po uši...Nuž no...Čo sa dá robiť? ,,ty potvora malá...krpatá'' chytil ma za nohy a prevesil si ma cez plece. ,,hej ale daj ma dole'' kopala som nohamy.
,,ako si señorita praje'' a hodil ma do seníka čo má Cleo v boxe. ,,no veď počkaj'' rozhodla som sa že mu to vrátim a stiahla som ho k sebe.Strašne sme sa nasmiali.
,,Kira si tu!'' Mamin hlas sa ozíval v stajni a my sme náhle stíchli.
,,čo budeme robiť?'' Opítala som sa vydesene Dávida.Popisok:
Ďalšia časť ukončená. :)
Ste zvedaví čo sa stane?394 slov
VOCÊ ESTÁ LENDO
Čierny A Bieli Časť 1 Kamarát
RomanceSom Kira Danwrok Mám v celku pohodoví život. Mám rodičou ktorý dobre pracujú. Mám kamošky a robím to čo ma baví Jazdím na koni. S Cleo sme nezničitelné. No predsa sa môj život obráti na rubi až vtedy keď sa objaví naj chalan na svete. Stane sa ni...