2

7.4K 263 16
                                    

  Cred că ceasul sună de zece minute încontinuu. Nu vreau să mă ridic din pat.

*briiing*

  Începe deja să mă dispere sunetul enervat al ceasului așa ca îmi mişc mâna și îl opresc din a mai suna. Încă cinci minute de stat, apoi mă ridic și îmi frec ochii de la somnul nemaipomenit pe care l-am avut.

  Afară este un soare arzător. Va fi o zi minunată. Așa sper. Îmi deschid telefonul și mă uit cât este ceasul. 10. Perfect. Merg spre baie. Îmi pornesc duşul, și până când apa se  încălzeşte eu mă spăl pe dinți și pe față.

  Când termin, mă bag în dușul unde apa deja s-a înfierbântat și e perfectă pentru mine. Încep să mă spăl pe păr cu șamponul meu cu miros de piersici. Îmi aplic balsamul și imi prind părul intr-o clemă, să poată ca samponul sa-si facă efectul. Între timp, eu încep sa ma spăl pe corp cu gelul de duş, tot cu miros de piersicuță. Când ajung la picioare, observ ca au început sa-mi crească mici firișoare de păr, dar le înlătur repede cu lama de ras. Când simt ca balsamul şi-a făcut efectul, mă clătesc bine pe păr si ies din dus. Îmi fac un turban în cap cu prosopul, pentru ca să poată să absoarbă mai repede apa şi apoi îmi pun pe mine halatul roz si mega pufos.

  Când întru in cameră, patul era făcut și farfuriile strânse, plus un bilețel pe pat. Era de la mama.

"Draga Tina, eu am plecat până la Harriet. Fiindcă tu erai in dus, nu ți-am putut zice față în față, deci îți scriu aici. Mai rămân o săptămână în oraș. Sper ca te bucuri si da... O să mergem în fiecare zi în oraș, ca fetele. Vom face maraton de filme si petrecere in pijama. Deci, ce zici? Okay, vorbim mai târziu. Suna-ma când mergi la Harry. Te iubesc"

   Când termin de citit încep să sarde fericire prin cameră. După momentul meu de nebunie, cobor jos, să mănânc.

  -Bună Tina, mă întâmpina Lily. Ți-am pregătit micul dejun. Clătite cu ciocolată și frișcă, preferatele tale. Spune ea și eu deja simț gustul lor în gură..

  -Doamne Lily, mă cunoști prea bine. Te iubesc așa muuuult. Spun și lungesc "u-ul".
-Și eu pe ține Tina dragă, haide să mănânci. Stau cu tine dacă vrei. Eu aprob și mă așez la masă. O farfurie mare cu clătite și un borcan cu Nuttela îmbinată cu frișcă făcută de Lily. Este invenția noastră.

  -Poftă bună. Spune și zâmbește. Eu aprob în cap în sens de mulțumesc și încep să mănânc. După 5 clătite, mă opresc deoarece știu ca o să explodez.

Îi mulțumesc lui Lily de masă și urc sus, nu înainte să iau adresa domnului Styles de pe frigider. Când ajung în cameră. Ma uit la oră și este deja 12. Mă hotărăsc să îmi pregatesc hainele și apoi să îmi aranjez părul. Deschid dulapul și aleg o fustiță neagră, un maieu cu gâtul mai lung și o pereche de sandale cu talpa groasă. Mi le așez pe pat apoi îmi iau lenjeria mea roz. O îmbrac și apoi decid să nu îmi iau chiar acum hainele pe mine pentru ca este posibil să se sifonez, așa ca rămân în lenjerie. Îmi desfac turbanul și apoi bag în priză uscătorul. Îmi usuc părul și apoi pun în funcțiune ondulatorul. Încep să iau fiecare șuviță și să o ondulez la vârf. Într-o jumătate de oră, termin de îmi aranjat părul și apoi mă îmbrac. După ce sunt gata, mă pun pe scăunelul măsuței mele de machiaj. Îmi aplic fondul de ten și apoi mă dau cu un ruj nude și puțin fard maro. Mă dau cu puțin parfum și apoi îmi pregătesc geanta. Îmi pun un caiet cu linii, penarul și cartea mea preferată. Iau telefonul, portofelul și adresa profesorului și apoi cobor.

   - Plec Lily! Țip și apoi ies din casă. Îmi amintesc că trebuie să o sun pe mama.

Ea nu răspunde așa că renunț la idee. Mă uit pe bilețelul cu adresa. Brooklyn 70. Iau un taxi până acolo. Mă lasă fix în fața casei. Cobor din taxi după ce plătesc.

   Este o casă foarte mare. De culoare maro deschis. Casa asta a fost decorată cu mult bun simț.

Bat la uşă încet. După 2 minute de așteptat, ușa se deschide iar eu rămân absolut şocată...

Deci am pus totuși capitolul azi. Sper să va placă. Ce credeți ca a văzut Tina? Poate pe iubita lui Harry.... Sau cine știe. Next-ul cred ca va fi mâine. Va pup.

Call me "Daddy"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum