11

4.1K 149 4
                                    


Dupa ce se imbraca in hainele lasate de tatal sau, pleaca jos, lasand camers frumos aranjata. Avea pe ea o pereche de jeans maro, un tricou alb si larg, si o pereche de tenisi. Era imbravata exact ca o fata de 16 ani si Tinei ii placea asta. Parca s-a saturat de fuste si rochite. Simte ca dupa acel incident a devenit mai matura, si este adevarat.
Jos, s-a intalnit cu tatal si Harry. Cei doi s-au bucurat cand au vazut-o. Harry i-a facu cu ochiul si ea a rosit. Ii place mult de el. Chiar vrea ceva mai mult cu el, chiar daca e mai mica cu aproapre 10 decat el. S-au dus direct in masina, iar Harry si Tina au stat in spare. El i-a tinut mana pe picior tot timpul. S-a simtit minunat, gandi Tina. Cei trei au facut un plan: mama Tinei nu trebuie sa afle ca Harry a fost bagat in treaba asta. Toti au acceptat sa tina secret, si asa in scurt timp, Tina a ajuns acasa. Cand a intrat in casa, mama a dat navala peste ea.
-Mi-a fost asa de dor de tine. Esti bine scumpa mea? O intreaba cu lancrimi in ochi mama ei. Ea nu raspunde, vrea doar sa o simta. Sa ii simta bataile inimii. Sa ii simta parfumul pe care credea ca nu il va ma mirosi niciodata. Cele doua stasera asa timp de cateva minute, dupa care merg in bucatarie.
-Deci ai fost la tatal tau? O intreaba mama ei si ea in schimb ingheata. Nu a vortit cu tatal ei despre asta.
-Hmm da.. Da, am fost la el. Spune ea si apoi isi baga capul in pamant din cauza rusinii. Ea se gandeste la ce simte mama ei din cauza ca a plecat la tatal ei. Adica, nici el nu e.un sfant, totusi a vrut sa isi faca fiica prostituata, o jucarie sexuala, insa mama ei a intrecut masura. A mintit-o peste 13 ani. Nu e corect pentru ea.
-Mama, sper sa nu te superi ca plec la tata. E doar un an. Am nevoie si... spune ea cu ochii inchisi de rusine, insa mama ei o intrerupe.
-Tina, asculta. Nu sunt nici macar 1% suparata pe tine. Am facut o greseala si acesta e momentul sa o repar. Spune ea cu o voce dulce. Tina o privi si ii zambi cu cel mai frumos zambet posibil. Se bucura ca mama ei nu e suparata pe ea.
-Mama, unde e Lily? Tina isi reaminti de femeia care practic a crescut-o?
-Este in oras. Am trimis-o sa faca cumparaturi. Stiam ca vii. Spune ea si Tina de linisteste. Prima data a crezut ca a concediat-o din cauza ca i-a dat scrisorile care au deslansat tot.
-O sa merg sus. Spune intr-un final Tina si mama ei aproba.
-Te chem la cina in curand. Ii spune ea. Fata porni pe scari si intra in camera ei. Totul era la fel aranjat. Scrisoarea si cutiile pe pat. Tina isi amintii de banii de la tatal sau. Probabil matahalele i-au furat. "Macar am iesit in viaia" gandi ea. Merse spre pat si isi aranja lucrurile frumos in jurnal. Dupa ce camera arata cat de cat bine, gandul ii fugi la Harry. Stia cs va petrece ceva timp cu el dar, ce se va intampla daca tatal ei ii va prinde?

Bun deci acum sunt intr-o fucking benzinarie si a trebuit sa termin acum capitolul, cat de repede deoarece cand voi iesi din tara nu o sa mai am net. Ma rog, o sa fac eu rost cumva sa vad ce mai fac buburuzele (adc voi mor). Am aflat ca mi-a dus tata calculatorul la reparat si ca atunic cand voi veni o sa am unde scrie (mai bine) yaaaaaaass. AM O IDEE, CINE VREA SA FACEM Q and A???? VA rog lasati-mi intrebari cate vreti voi in comentarii. Ly.
-Capitol needitat si scurt scuze-

Call me "Daddy"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum