6

5.5K 200 39
                                    

Îmi deschid ochii încet și simt deja cum capul meu crapă. În jur e doar negru, dar o lumină slabă vine de sub ușă. Aud voci, dar foarte slab. Nu pot distinge ce vorbesc. Vreau să îmi pun mâna la cap, dar ceva mă oprește. Lanțuri. Lanțurile mă opresc din a mă mișca. Am și la picioare și la mâini. Stomacul meu chiorăie groaznic și îmi dau seama că stau de ceva timp așa. Presupun că sunt îmbrăcată cu aceleași haine, pentru ca nu mă simt foarte incomod. Încep să mă zbat, în caz ca acele matahale nu au legat bine lanțurile, dar au facut-o.

-S-a trezit. Spune cineva de după ușă. Încep să mă panichez și mă prefac ca dorm. O cheie se aude și apoi ușa s-a deschis.

-Trezeste-te să mănânci, spune cineva cu o voce nemaipomenit de rece. Îmi deschid ochii și lumină puternică mă face să îmi inchid iar ochii.

-Stiu ca esti trează păpuşico. Spune el si închide uşa în urma lui. Refuz sa deschid ochii, nefiind sigură de ce monstru voi vedea.

-Nu-ți fac nimic, doar haide si mănâncă . Spune cu o voce puțin mai blândă. Deschid ochii şi rămân uimită . Nu e o matahală care vrea sa mă violeze sau să mă bată până mor. E un baiat drăguț, de vreo 23 ani. Poartă o pereche de blugi verzi si un tricou gri. Parul îi este blond, aranjat drăguț. Cum poate un baiat aşa frumos să lucreze într-un loc ca acesta? El se uită la mine şi îmi întinde o tavă cu o bucată de pâine si un fel de tocană cu cartofi. E scârbos dar fac pariu că dacă nu aş mânca acum, nu mi-ar mai da până ziua urmatoare.

-O sa te dezleg. Oricum nu ai cum să ieşi. Spune si eu aprob incet din cap. Nu-ti face griji, vei avea cel mai bun stăpân scumpo.

-Vreau acasă . Murmur eu  în timp ce el imi dezleaga lanturile.

-E prea târziu, ai văzut deja prea multe fețe. Nu mai ai scăpare . Ori mori ori mergi cu şefu. Spune el si eu ma enervez.

-Mai bine mor dracu. Urlu eu şi el rânjeşte la mine.

-Asta nu e alegerea ta. Spune si eu tresar. Acel om poate sa ma omoare cand vrea. La naiba, sunt posesia lui. Mananca, continua el si imi pune tava in brate. El sta cu mine si ma priveste. Mananc in liniste si nu ii arunc nici o privire. mancarea nu e rea, dar la ce foamne imi este, nu ma gandesc la sarea prea putina sau alte ingrediente care ii lipsesc. Dupa ce termin de mancat, beau toata apa din sticla.

-Multumesc, spun eu si imi masez in sfarsit incheieturile. De cat timp stau aici? Intreb inainte sa raspunda la 'multumesc-ul' meu.

-De 2 zile. Ken te-a lovit asa de tare incat ma mir ca esti ok. Spune si eu incep sa imi aduc aminte ce s-a intmplat. Acel Ken m-a lovit atat de tare incat am lesinat.

-Cate vanatai am? Intreb eu, nestiind sigur daca vreau sa aud raspunsul. Poate chiar m-a desfigurat.

-Stai linistita, spune parca citindu-mi gandurile. Ochiul tau e putin vanat. Atata tot. Marie ti-a pansat toate ranile. Esti ok. Spune si eu expir usurata. -Uite, poate te simti mai bine, spune el si scoate din geaca o ciocolata. Mi-o da si eu o iau cu placere. O deschid si mamanc, iar fara sa-mi dau seama, am terminat-o in jur de 5 minute. el se uita la mine si incepe sa rada cu pofta.

-Ce? Intreb eu rusinata. El se uita la mine si zambeste.

-Esti draguta cand mananci. Spune si eu rosesc. Chiar daca e lumina foarte slaba, observa si vine la mine.

-Nu trebuie sa te rusinezi. Nu ti-a spus nimeni ca esti draguta? Spune si se uita in ochii mei. Parca e Harry. El vorbeste la fel. Pentru o fractiune de secunda in timp ce privirile nostre se intalnesc mi-l imaginez pe Harry, care ma priveste cu ochii lui ca jardul, arzatori, plini de iubire. Dar nu e el.

Dintr-o data, telefonul ii suna. S-a si crispat. Se uita la mine cu o parere de rau si apoi raspune.

-Da sefu. E aici. Da, a mancat. In doua ore? Ok. Eu ma panichez si incep sa plang.

-Nu plange, ridica-te, spune el si ma ia de un brat. Vei fii bine. Ma incurajeaza.
Ma ridic cu greu si amandoi pasim sper usa de iesire.

-Unde ma duci? Spun si el se uita in fata.

-Mergem sa te culci putin. Doua ore. Apoi te vei intalnii cu noul tau ''sef''. Eu incep sa plang mai iare. Nu vreau sa il conosc pe jegosul ala de om. Vreau acasa, langa mama si chiar Harry.

-De unde stie el cum arat? Daca sunt virgina sau daca nu am vreo boala de genul HIV sau SIDA? Intreb eu mai mult nevoasa?

-Stai linistita. Oamenii lui s-au interesat. Esti pura. Mai ales ca el nici macar nu stie cum te cheama. Nici cum arati. E foarte curies, stai linistita. Si apropo, daca nu te vrea, vei putea sa stai cu mine in loc sa mori. Spune si eu ma enervez si mai tare.

-Cine dracu sunteti voi? Dati-mi drumul.Nu vreau sa fiu a ta la naiba si nici a omului ala infect care nu poate sa-si faca normal o iubita sau mai degraba o jucarie sexuala. Nu meritati sa traiti. Sa va ia dracu pe toti. Urlu cat de tare pot. El nu schiteaza nimic si continua sa mearga. Intr-un final, ajungem in fata unei usi albe. O deschide cu ajutorul unei chei si intram. Este o camera draguta, Un pat de doua persoane, un birou si un mic televizor.

-Voi sta cu tine sa ma asigur ca totul este ok. Spune si eu nu il bag in seama. Ma pun direct in pat, dandu-mi jos papucii pe care ii mai aveam inca in picioare. Ma mir cum nu mi-e frig in nenorocita asta de fusta. Acum, sincer imi pare rau ca nu m-am schimbat cand am venit de la Harry. In careva minute adorm cu gandul ca in curand il voi cunoaste pe noul meu posesor.

****

-Trezeste-te Tina. Vine. Spune si ma scutura. Eu, speriata de ce se pertece in jur ma ridic din pat prea repede, si ma dezechilibrez. Vine acum. Repeta si in acel moment usa se deschide. Fiind intuneric disting doar doua corpuri masive. apoi imi dau seama cine este si imi vine efectiv sa cad ve pe picioare. Sper ca chestia asta e doar o confuzie.

-Tata? Cu dracu...



Omg ce am asteptat sa public capitolul asta. E preferatul meu de pana acum. NU V-ATI ASTEPTAT LA ASTA HAHAHAHHA. Sa vedeti se urmeaza... Anyway, scuze pentru ca nu am mai postat dar am avut ore si teme si teste vai deci abia astept sa se incheie semestrul asta. In vacanta aceia de o saptamana o sa postez aproape zilnis sper. Nu cred ca voi mai posta maine vreun capitol deoarece sunt racita si am o gramada de teme. Daca v-a placut lasati un comm si sa-mi spuneti ce credeti ca o sa se intample? Va iubi

Call me "Daddy"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum