Ma trezesc greu, si simt un corp cald, care ma imbratiseaza. Ce naiba? Ma ridic in fund si ma uit la Harry, care doarme bustean. Ce s-a intamplat aseara? In cap imi revin toate momentele alaturi de el. I-am spus "Daddy". De ce? nu. Nu. Nu vreau sa ii cad in plasa. E totusi profesorul meu. Nu pot pur si simplu sa il sarut. Nu e bine. In niciun caz. Ma dau jos din pat si ma indrept spre baie, unde ma spal pe dinti si pe fata. Imi prind parul intr-o coada si merg inapoi in camera, unde Harry inca doarme. Nu stiu ce sa fac. As vrea nespus de mult o relatie cu el, dar nu e drept. Nu as putea sa fac fata. Probabil ca daca ar fi prins ca a intretinut relatii sexuale cu mine, ar fi inchis. Stau timp de 30 de minute sa ma gandesc la ce pot sa fac. Voi accepta. Voi fi cu el. Macar incercam. Pentru o vreme. Sper doar sa fim discreti. Dupa ce imi pun in gand aceste lucruri, merg sa ma imbrac, apoi imi reamintesc ca nu am haine. Doar cele de ieri, care sunt murdare. Intr-un final, ma decid sa comand micud dejun in camera, neputand sa merg in pijamale prin cel mai frumos si luxos hotel al New Yorkului.
Cand mancarea ajunge sus, pe o masuta portabila, il trezesc pe Harry.
-Harry, adica, daddy, trezeste-te. Ii spun eu si el se fataie, acoperindu-si fata cu perna.
-Haide Daddy, am comandat micul dejun. El mai leneveste inca 5 minute si apoi se ridica din pat.
-Neata iubire, spune el zambitor. Ma imbratiseaza si ma saruta. Eu rosesc din cauza afectiunii lui.
In timp ce am mancat, am discutat despre hotararea mea, ca vreau o relatie cu el. Ela fost mai mult decat bucuros.
-Cum ascundem asta? intreb eu.
-Lasa asta in seama mea. Tu doar trebuie sa faci ce-ti zic. Probabil ca ne vom "impartasii"iubirea cand vii la mine acasa, pentru meditatii. Asta nu da nimic de banuit. Nu ar trebuii sa dea. Tu trebuie doar sa taci. Atat.
-Am inteles Harry. Spun si el zambeste.
-Haide aici. Spune el si arata spre pat, unde sta el. Eu merg fara a sta pe ganduri. Ma ia in brate exact ca un iubit protector. Se uita in ochii mei si eu rosesc imediat .
-De ce te rusinezi? Nu trebuie sa iti fie rusine de mine. Spune el. Eu dau din cap si el ma intinde usor pe pat. Eu raman muta si efectiv amortita. Ma saruta de parca ar fi ultima data, cu foc. Limba lui face tot posibilul sa o domine pe a mea, dar nici eu nu ma las mai prejos. Mana lui urca usor pe coapsa mea, pana ajunge la fund. Din nou scot acel suntet ciudat, si el pare mai mult ca satisfacut de efectul care il are asupra mea. Cu cealalta mana urca pana la abdomen, apoi la sani si eu ma misc incomod. El observa asta si se uita la mine si zambeste.
-Nu o sa te ranesc, vreau sa te fac sa te simti bine. Nu uita asta. Spune el si eu aporb. Nu o sa fac mai mult decat imi permiti, contiuna. Eu repet gestul, si el isi contiuna treaba. Gura sa o acopera pe a mea si mana lui imi acopera sanul. Maseaza usor si eu gem. Ador cand imi face asta. E un sentiment nemaipomenit. Contiuna sa faca asta dar, la un moment dat, se opreste.
-Ce s-a intsmplat? intreb eu.
-cred ca e de ajuns pe ziua de azi Tina. Spune el. Eu raman dezamagita si cu gandul ca poate nu sunt destul de buna pentru elIn sfarsit am pus next. Tampitul meu de computer s-a decis csa se strice exact acum, cand am mai mare nevoie de el. Nu stiu cand o sa il duc la reparat, avand in vedere ca stau singura in chirie,din cauza liceului. Probabil ca o sa il chem pe tata sa vada care pe problema dar,pana atunci raman cu telefonul. E oribil sa scrii pe telefon. Ma dor mainile jur. Anyway,sper sa va placa. Nu stiu cum o sa fac cu povestea, avand in vedere ca nu am nici un pic de impulsionare. Nu mai imo comenteaza nimeni si e naspa deoarece eu muncesc pentru nimeni. Te simti prost, stii? Va rog, daca terminati de citi acest capitol, sa imi lasati un comentariu amarat. Daca nici la acest capitol nu am nici un pic de feedback, probail o sa iau o pauza, ceea ce nu ma incanta
Ly anyway
CITEȘTI
Call me "Daddy"
FanfictionO poveste de tip "daddy kind " poate avea la bază iubire, şi nu doar sex? Ei bine, veti afla in aceasta carte.