Mă uit uimită la omul din fața mea. Ei bine, e ciudat. Nu l-am mai văzut niciodată aşa. Eram obișnuită să-l văd pe domnul Styles în costum, şi purtând masca de om serios. Când uşa a fost deschisă, am văzut total un alt om. Părul îl avea total răvășit. Nu purta tricou şi i-am văzut cam toate tatuajele. Cel cu fluturele este cel mai interesant. Mai purta o pereche de blugi negrii şi era cu o pereche de papuci de casă roz. În mână avea o sticlă de bere.
E chiar sexi.
-Ce cauți aici? Mă întreabă el, cu o voce total surprinsă. Ma fac roşie din primul moment când a deschis gura.
-Păi ...păi mi-a spus mama ca voi începe meditațiile de la ora 14. Deci, sunt aici. Spun eu cu o voce timida. Mă simt puțin cam prost. Poate s-a răzgândit .
-Rahat, i-am spus mamei tale că orele le vei incepe de la ora 16, nu de la 14. Poate a înțeles gresit. Umm.. scuză-mi îmbrăcămintea , nu mă așteptam să vii aşa de curând. Haide înăuntru . Spune şi îşi pune mâna după gât , în semn de ruşine de cum era îmbrăcat. Eu dau din cap si intru în casa lui. Holul era imens si decorat cu o masuta neagră , câteva tablouri si un cuier.
-Haide în sufragerie, eu tocmai mă uitam la un meci. Spune el si ma conduce spre cameră.
Sufrageria e imensă. Pe perete se află o plasmă imensa. Pe langa aceasta, se aflau doua boxe lungi, ce face ca sunetele de la TV să devină insuportabile. În cameră se mai găsește o canapea mare, de culoare albă, din piele, în fața canapelei o masă din lemn alb pe care erau așezate o grămadă de chipsuri, jeleuri şi mai ales multe doze de suc si bere. Pe perete erau foarte multe tablouri foarte frumoase. Lângă televizor, se află un dulap plin de DVD-uri care presupun ca se conectau la televizor.
- Îmi pare rău pentru deranjul de aici, nu credeam că vii. Se scuză încă o dată.
-Nu face nimic domnule Styles. Spun si apoi, neinvitată, mă aşez pe canapea. El nu pare uimit de gestul meu nepoliticos, ba chiar vine si se așează lângă mine.
-Te superi daca incepem meditatiile la ora 16? Chiar vreau să văd acest meci. Spune el si eu aprob din cap. O voi suna pe mama ta sa-i spun de neînțelegere şi că te voi duce acasă pe la ora 18. Este bine? Ma întreabă el.
-Da, sigur. Spun si apoi el pleaca sus.
Sper ca nu îşi va lua un tricou pe el. E chiar atât de sexi. Acum înțeleg de ce toata clasă e înnebunită după el. Cred că e cel mai hot profesor din şcoala noastră, dar si profesorul de sport e, doar că are patruzeci de ani.
Fiind foarte pofticioasă, încep să iau în chipsurile din fața mea. Cele cu caşcaval sunt preferatele mele. Fără să-mi dau seama, iau bolul în brațe și încep să mănânc ca ultima flămîndă. Numai acum îmi dau seama că,chiar îmi este foame.
-Poftă bună Tina. Se aude o voce.
Căcat.
-Îmi pare rău.... Nu știu ce m-a apucat. Chiar.... Încep să spun dar el mă întrerupe printr-un râs.
-Tina, e ok. Știu ca am cele mai bune chipsuri. Oricum nu aveam cum să le mănânc pe toate. Serveşte-te din tot ceea ce e pe masă. Spune el și eu pot face pariu ca sunt roșie ca naiba. Am vorbit cu mama ta, și a spus ca e în regulă. Continuă el. Din păcate si-a luat tricoul pe el. Măcar acum stiu ceea ce se află sub, nu? La naiba, mă tot gândesc la cum arată el fără pantaloni. Tina, calmeaza-te. Habar nu am ce se întâmplă.
-Bine, spun eu timidă. Mi-e rușine acum de el. După ce l-am privit lacomă, vrând parcă să-i ating mușchii proeminenti, mai și sunt nesimțită și îi iau din mâncare, nepunând la calcul faptul că am venit prea repede. La naiba, chiar m-am făcut de rahat.
CITEȘTI
Call me "Daddy"
FanfictionO poveste de tip "daddy kind " poate avea la bază iubire, şi nu doar sex? Ei bine, veti afla in aceasta carte.