10

4K 171 13
                                    

-Tinaa, esti aici? O voce ma face sa tresar, si pe mine si pe Harry. Ne uitam unul la altul speriati, si apoi imi vine o idee.
- Baga-te sub pat, acum. Ii spun eu panicata lui Harry. El se ridica din pat si isi ia intr-o fractiune de secunda hainele pe el.
-Da tati, asteapta. Ii spun eu. Ma asigur ca nu e nimic suspect in camera si apoi deschid usa.
-Buna scumpo, imi spune el si eu il iau in brate. El ma cuprinde si ma ridica in sus, fiind evident bucuros pentru ca ne putem revedea in circumstante cat de cat normale.
-Imi pare bine sa te vad Tina, mi-a fost dor de tine. Imi spune si eu ii zambesc. Asculta, vreau ca tu sa te muti la mine. In California. Impreuna. Vreau sa te am mai aproape de mine si sa te protejez. Imi spune el in continuare. Woah. Chiar mi-ar placea dar Harry? Ma gandesc ca vom fi departe unul de celalalt.
-Si in plus, continua el, Harry va veni cu noi, mai ales ca mama lui e acolo. Inca nu am discutat cu el asta dar, cu siguranta va fi de acord. Spune citindu-mi parca gandurile.
- Da, chiar vreau insa,ce voi face cu mama? Il intreb eu, stiind ca poate o sa o ranesc. Nu vreau sa o fac sa supere.
-Tina, asculta. Am vorbit cu mama ta despre asta. Crede-ma ca am tot dreptul. M-a tinu departe de tine o gramada de ani. Imi spune el si eu aprob. Azi te voi duce acasa si peste doua zile plecam. Continua.
-Ok tati, ii spun si il iau din nou in brate. Si nu uita tata, avem de discutat despre ce s-a intamplat. Te rog.
-Bine Tina, uite aici hainele si in o ora ne vedem jos, la receptie. Imi spune si apoi se indreapta spre usa. Ma duc sa il caut de derbedeul asta. Spune, referindu-se la Harry. Dupa ce pleaca si ma asigur de asta uitandu-ma pe hol, ii spun lui Harry sa iasa de sub pat.
-La naiba Tina, plecam il Californiaaa, tipa el si sare in sus de fericire. Asta e prima data cand il vad asa fericit. Arata asa de dragut.
-Probabil nu vei venii daca nu mergi la tata, spun ei el face ochi mari.
-Oh nu, spune el si eu rad. Nu pot sa cred ca asta chiar se intampla. Chiar voi locui cu Harry si tata. Cat de perfect. (Nici pe departe)
Harry vine si ma saruta pe buze. Un sarut rapid si dulce, si apoi pleaca pe furis, avand, grija sa nu il observe cineva.
Ma pun in pat si ma gandesc la cum o sa fie totul. Sper sa ma inteleg bine cu amandoi si sper sa nu imi para rau ca am ales aceasta varianta. Este fucking California. Incep sa sar prin pat ca o nebuna si sa imi imaginez tot felul de scenarii intre mine si Harry.

un capitol scurt, stiu, dar ghiciti ce. PLEC IN GRECIA OMGGGG. Deci doar azi am aflat faptul ca mama mi-a platit excursia de la scoala. Voi pleca luni si sunt al naibii de.fericita. Cred ca sar in sus ca Tina. Defapt, cred ca asta mi-a dat ideea sa i trimit in California. Oricum, nu o sa pun next saptamana viitoare si poate nici la Remember me, desi acolo am vreo 27 de capitole scrise deci mi-ar fi mai usor sa postez. Vreau sa va anunt ca o sa fac la persoana a 3 a urmatoarele capitole, depinde cum am inspiratia.
Ly
-capitol scurt si needitat scuze-
Pun next si deseara sau maine cred

Call me "Daddy"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum