Încep să simt furie. Nu prea cred ca tata ar face una ca asta. Nu vreau să cred. Adică, după toate lucrurile frumoase din scrisoare și banii aceia prea mulți, mă răpește. "Va fi o surpriză pentru el" . Cuvintele blondului îmi suna în cap. El nu știe ca sunt eu.
-Tina? Țipă el și eu tresat.
-Cum ai putut, spun eu când luminile s-au aprins în sfârșit. Aceste oribile animale m-am tratat ca ultimul om. Nu vrei să știi cum m-au "adormit". Tip eu și în același timp plâng. Vreau acasă. Continui. Cad în genunchi complesita de toate cele întâmplate.
-Puiule, spune el și vine spre mine. A fost o mare neînțelegere. Nu voiam ca tu să fii aici. Crede-ma. Nu știu cine te-a capturat și la naiba, ce ai la ochi? Spune el îngrijorat.
-Unul dintre oamenii tai. M-a bătut deoarece nu a avut cum să mă facă să leșin. Spun eu printre lacrimi.
-Cum? Urla el și mai tare decât a facut-o prima dată. Cine ? Spune-mi cine. Continuă el.
-Ken domnule, din câte știu el a adus-o aici. El a fost cu ideea. Spune tremurând blondul.
-Jonny, cauta-l pe Ken și adu-l aici. Acum. Spune tată și apoi își îndreaptă privirea spre mine. Scumpo, acum ești bine? Întreabă el.
-Nu. Raspund eu. Nu vreau să mai am de-aface cu oameni ca ei.
-Nu-ti face griji. Uite, nu te poți întoarce acasă așa, dar i să îi spun mamei ca ești la mine. Ca ai fugit la mine. Vreau doar să fii liniștită. Înțelege. Uite, eu am puțină treabă cu acest Ken. Harry te va conduce. Veți merge cu mașina până la hotelul în care sunt cazat. Te rog ai încredere în mine. Nu o suna pe mama ta. Spune el și mă prinde de mâini. Eu aprob și mă ridic destul de greu.
-Harry, haide după ea. Spune tată și pe ușă intră... Harry. Nu. Nu. Nu. Nu. Ce dracu se întâmplă aici. ? Harry știa totul? La naiba nu.
-Tina? Ce se întâmplă aici? John. E fiica ta? Întreabă el, fiind evident uimit de prezenta mea. Ce ai pățit la ochi? John. Vorbește dracu.
-A fost o mare încurcătură Harry. Încetează. Nu e destul ca era să o omoram pe copilul meu, mai vii și tu aici cu drame. Pleacă dracu și du-o la hotel. Vorbim mai târziu. Se rasteste tata la Harry. El mă ia de mâna și mă duce spre ieșire. Ieșim pe același hol, doar ca de data asta este luminat.
-Ce cauti aici Harry? Tu nu ești profesor? Ce se întâmplă? De unde îl știi pe tata? De ce ești aici? Întreb eu fiind din nou bulversată. Nu înțeleg. Toate informațiile mi se învârt prin cap. Ce se intampla defapt?
-Mergem la hotel și it explic totul, da iubito? Spune el și se uita la mine. Eu aprob din cap și în sfârșit mă bucur ca îmi spune așa. Îmi place. Urcam pe niște scări care duc spre o încăpere. Apoi ieșim afară. Aer curat. În sfârșit. Trag în piept aerul proaspăt și mă bucur ca am scăpat. Urcam în mașină lui Harry.
-Ești bine? Mă întreabă el. Sunt bine?
-Sunt ok. Ce cauți aici? Întreb eu.
-Eu cu tatăl tău suntem parteneri. Prieteni. Spune el.
-De când?
-De 6 ani. El m-a rugat să am grijă de tine la ore. A fost mai mult decât încântat ca mama ta m-a rugat să te meditez.
-De ce m-a ales acel nenorocit fix pe mine? Aveam actele la mine. Putea să își dea seama ca sunt fiica lui. Spun eu.
-Nu știu Tina.
Ajungem în scurt timp la hotel. E cel mai frumos pe care l-am văzut de când stau în New York. Nu am umblat prin zonele acestea a New Yorkului. Cred ca e cea mai bogată. Probabil sunt la 3 ore de casa mea. Daca merg pe jos, desigur.
-Coboară, am ajuns. Îmi spune Harry și eu aprob. Ma dau jos din mașină și întrăm amandoi în hotelul de lux.
-Camera 77. Rezervare pentru John Cansos. Spune el și eu mă uit la el. Cansos? Serios? Femeia de la tejghea zâmbește și îi da cheile lui Harry. Harry mă ia de mână și mergem spre lift. Ne urcam în el și Harry apăsa butonul cu nr. 7. Când ușile se închid, el se pune în față mea.
-Mi-ai lipsit frumoaso. Spune el. Eu roșesc. Și mie mi-a fost dor de el, dar nu o spun. Se apleacă spre mine și își pune buzele pe ale mele. Eu nu il resping. El își deschide gură și limba lui dulce intră în gura memea. O explozie se produce înăuntrul meu. O parte care spune să mă opresc, deoarece nu e bine, și alta care m obliga să continui. Aleg a doua. Când ajungem la etajul dorit și se aude clinketul, el se îndepărtează de mine repede, evident speriat. Ieșim din lift și mergem spre cameră. Deschide ușa și intram înăuntru. Totul e atât de luxos, prea luxos pentru mine. Mă desclat la intrare și apoi intrăm în dormitor.
-Du-te și fa o baie. Îmi spune el.
-Nu. Tu trebuie să îmi dai niște explicații. Acum. Spun si mă așez pe pat. El se aseaza lângă mine și inspiră profund.
-Tatăl tau m-a pus inițial să te urmăresc. Eram în primul meu an de profesor și el m-a rugat să te supraveghez. Să văd dacă ești bine și chestii de genul acesta. Eu am acceptat. Așa, am început sa vorbesc mai mult cu tatăl tău, până ne-am împrietenit. Așa, am ajuns încet încet să colaborăm. Să lucrez pentru el. Când mi-am dat seamă ca ai talent în literatură, am știut ca am dat lovitura cea mare. Am vorbit cu mama ta și i-am spus ca ai putea să ajungi chiar foarte bine dacă ai muncii mai mult. Așa a făcut propunerea de a te medita. Eu am acceptat. Și eu și tatăl tău am fost fericiți. Tatăl tău ca te poate vedea în timp ce vii la mine acasă, și eu ca te pot avea mai aproape. De aceea m-am speriat când ai venit mai repede. Credeam ca e tatal tău. Nu a mai putut veni în ziua aceea. Era prea riscant așa ca a amânat. Urma să vină dată viitoare. A trimis și un pachet doar ca să nu dea de bănuit ca e în oraș. Știa ca i să îl primești și ca o să te enervezi pe mama ta, dar nu credea ca o să fugi de acasă. Și așa s-a ajuns aici.
-Eu rămân socată. Atat de multe lucruri. Nu pot să percep. De ce? Nu mai spun nici un cuvânt și merg direct spre baie unde o să fac o baie. Trebuie să mă gândesc. La tot.Hello girls. Am postat în sfârșit. Săptămâna asta a fost extrem de aglomerată și plină de teste și prostii. Sper să va placă și scuze dacă e prea plictisitor. După cum am spus, am planuri mari cu Harry și Tina. O să mă omorâți dacă va spun. Anyway, am o idee. Dacă aș pune la fiecare capitol o întrebare, random. Și care răspunde cel mai interesant are dedicație sau ce vreți voi. Ce ziceti? Sau dacă aveți o idee mai bună, lăsați o în secțiunea pt comentarii.
P.s. nu am editat capitolul. Nu am chef acum. Probabil o să îl editez în vacanță.
Lyy all
CITEȘTI
Call me "Daddy"
FanfictionO poveste de tip "daddy kind " poate avea la bază iubire, şi nu doar sex? Ei bine, veti afla in aceasta carte.