-Sunt gata mamă, tip destul de tare. Vreau sa ma auda de data asta.
-Sunt aici, calmeaza-te scumpo. Iti vine bine? Ma intreaba, chiar daca vede ea si ca nu-mi sta bine.
-Arat ca o maimuta deghizata in clovn, mama. Ii spun dezamagita. A cincea rochie pe care am probat-o. Cred ca o sa imi pierd curand rabdarea.
-Nu fii prea dura cu tine Tina. Nu iti sta chiar asa de rau. Spune ea cu o mica reinere. Stiu ca nu-mi sta bine. Probasem o rochie rosie, care era mulata. Nu aratam bine. Paream de 20 de ani.
-Probam alta, haide, nu fa fata aia. Imi spune dur, fiindu-i deja rusine din cauza ca fac prea multe mofturi. Femeile din magazin se uitau ciudat la noi, simt asta. Am anulat plecarea, ma rog, tata a facut asta. Vom merge doar peste cateva zile, iar mama s-a intors mai repede. Acum este foarte incantata de cina pe care a organizat-o. L-a inviat pe Harry. Impreuna cu iubita lui. Inca nu am apucat sa discut cu el, insa cu siguranta voi renunta. Am incercat din rasputeri sa nu ma emotionez prea tare, deoarece stiam ca nu are rost. Am avut o idee mai buna. Sa fiu mai frumoasa decat ea, macar in seara asta. Merit asta. De aceea am venit cu mama la cumparaturi, vreau sa fac cu adevarat impresie.
-Uite, asta cred ca ti se potriveste, ma scoate mama din ganduri. Iau rochia in mana si instant ma indragostesc de material. Este o rochie neagra, mulata, pana la genunchi. O iau pe mine si raman muta. Imi sta chiar bine. Se muleaza perfect pe corpul meu, si nu scoate in evidenta faptul ca sunt mica de statura.
-Cum e? Intreaba mama.
-E buna mama, ramane asta. Spun instant, fiind extenuata si voind sa ajung acasa cat mai repede. Mai sunt 5 ore pana la cina, deci sper sa ma pot odihni putin. Mă îmbrac repede si ii dau mamei rochia, pentru a merge sa o plătească.
Mall-ul este plin de oameni. Ne strecuram prin mulțime si ajungem la un supermarket. Mama intra si eu o anunț că o să aștept afara, deoarece nu vreau să îi aud poveștile în care zice cât de mult așteaptă să o întâlnească pe Samantha, iubita lui Harry. Încă nu îmi dau seama de ce mai vine cu mine în California. Adică, dacă are o iubită minunata, de ce își ocupă timpul cu mine? Chiar nu înțeleg logica lui.....dacă are una. Sau, poate o aduce cu el. O da, îmi aduce o bona. Încep să chicotesc gandindu-ma la lucrurile pe care i le-as putea face dacă ar locui cu mine.
-Ce e asa amuzant? ma intreruoe o voce necunoscuta. Un baiat. Un baiat dragut. O doamne, crede ca am ras de el.
-Oh, imi pare rau, eu nu mi-am dat seama ca esti acolo, spun repede si el chicoteste. Ma linistesc instant, deoarece are privirea mult prea blanda.
-Nu-ti fa griji, stiam ca nu razi de mine, doar am gasit o oportunitate sa vorbesc cu o fata asa frumoasa. Ii zambesc si apoi el se aseaza langa mine. Ochii lui caprui ma privesc in continuare, cu o stralicire aparte.
- Mars de langa ea, aud un marait gros, ca de felina. Inlemnesc. Ma uit in spate, iar Harry ne priveste. Corpul lui imens e cat jumatate din cel ak baiatului, asa ca el se ridica instant. Se uita la mine si apoi fuga, nemaizicand nimic si lasandu-ma pe mine cu el.
-Ce dracu? Spun eu si el se aseaza langa mine. Ma ocheste si probabil asteapta sa il confrunt. Ei bine Harry, n-ai decat sa stai aici, gandesc eu. Ma linistesc si apoi privesc in fata, nefacand contact vizual cu el, pentru a nu pica in mreaja lui.
-Ai de gand sa spui ceva? sparge el tacerea. Eu il ignor si imi scot telefonul din geanta, vazand ca mama sta in magazin de cel putin 20 de minute. Harry respira greu si imi prinde barbia pentru a ma uita direct la el.
- Nu stiu ce ai, dar crede-ma ca nu renunt la tine. Nu-mi pasa daca ai gasit pe altcineva, tu tot a mea esti. Imi maraie la ureche si fiorii imi trec prin corp. Apoi se ridica si pleaca, nu inainte sa imi sarute buzele. Eu sunt al lui dar el nu e al meu, nu? Asa merge mai nou. El vine la mine in clasa cu o tarfa si eu nu am voie sa discut cu un baiat de la mall? Lasa ca vede el si iubita lui. Nu vor uita seara aceasta cat vor trai.
.........
Ajunse acasa, eu si mama am inceput mai devreme cu 3 ore sa pregatim sala de mese, la fel si mancarea. Lily ne-a ajutat, si surprinzator, tata si-a facut prezenta. A venit sa ma anunte ca maine e plecarea. Maine la ora 13. M-am bucurat enorm, deoarece asa imi pot duce planul la bun sfarsit. Momentan, mai sunt 30 de minute pana vin invitatii mult asteptati. Totul e pregatit, inclusiv neindemanarea mea. M-am asigurat ca mancarea ajunge la 5 persone, poate 6.
Acum, a venit timpul sa ma imbrac. Parul e aproape uscat, asa ca o sa il aranjez imendiat. Trag rochia pe mine si acum simt cum transformarea incepe. Imi bag ondulatorul in priza, si incep sa fac bucle micute la varful suvitelor. Dupa ce parul arata bine, decid sa ma machiez foarte subtil. Folosesc putina pudra, un fard de pleoape maro eyeliner si in ruj nude. Imi incalt la sfarsit sandalele de cularea pielii si am terminat. Mama ma cheama jos, si atunci aud mai multe voci de jos, printre care o voce foarte pitigaiata, mai exact o voce de pitipoanca. Deschid usa incet si cobor scarile tinandu-ma de balustrada. Provirile s-au indreptat spre mine. Am simtit cum rosesc. Mama, tata si Harru erau jos, impreuna cu o fata. O.... fata? Nu se poate numi om, e o papusa. E atat de frumoasa, inacat aproape pic de pe tocurile mele. E blonda, cu ochii verzi si este de inaltimea lui Harry. Poarta o pereche de pantaloni de stofa si o camasa alba, in combinatie cu o pereche de patofi negri, tip stiletto.
-Buna, sunt Tina. Ma adresez intai fetei, simtindu-ma intr-un fel intimidata de inaltimea acestia.
-Buna Tina, sunt Johanna. Nu se poate, imi spun. Dupa ce arata si excelent, mai are si accent englezesc. Harry ma priveste sceptic. Ii zambesc sfidator si trec pe langa el, nebagandu-l in seama. Cred ca se simte rusinat. Oh Harry, nu stii in ce te-ai bagat cand ai adus-o aici.
CITEȘTI
Call me "Daddy"
FanfictionO poveste de tip "daddy kind " poate avea la bază iubire, şi nu doar sex? Ei bine, veti afla in aceasta carte.