12

3.5K 141 5
                                    

Nu stau pe ganduri si ma ridic din pat imediat. Dupa o noatpe pur si simplu perfecta, pe la ora 12, m-am trezit. Adica, acum. Incerc sa ma dezlipesc din pat si ma indrept spre baie unde decid sa fac un dus. Imi spal corpul in sfarsit si ma bucur de placerea apei calde. Ma bucur ca acum sunt aici, si ca am scapat de toata treaba aceea murdara, desi inca imi sta gandul la tata si la cum el racoleaza efectiv fetele pentru placerea lui trupeasca. Oare de aceea l-a parasit mama? Pentru ca a inselat-o? Incerc sa nu mai fac alte conexiuni in cap deoarece stiu ca voia ajunge la alte intrebari pe care nu le voi putea explica. Fara sa imi dau seama ca deja apa calda s-a terminat, ies inghetata de frig si ma imbrac cu niste haine de casa lejere, mai exact un tricou si o pereche de pantaloni de trening. Parul il prind asa und cum este, intr-o coada si apoi imi fac patul. Azi decid sa nu ies din casa si sa incep sa imi fac bagajele. Maine probabil voi merge sa imi fac ultimele cumparaturi. Cobor jos pentru a lua micul dejun si pe frigider se afla un biletel de la mama:

Draga Tina, probabil ca vei fii suparata, dar a trebuit sa plec de urgenta la sediul din Seattle. A fost spart. Te rog, intelege. In frigider ai toata mancarea de care ai nevoie, iar Lily e dusa dupa cateva lucruri pentru tine. Te iubesc mult Tina si sper ca ne vom revedea curand...

Singura. Iar singura. Nu credeam ca mama ar pleca asa, exact inaine sa plec in California. Este totusi California. Departe de New York. Prea departe. Decid sa nu ma mai gandesc la mama deoarce stiu ca asa este ea. Mereu pleaca cand am mai mare nevoie de ea. Imi iau din frigider o doza de cola, foamea plecand de cand am citit biletul. Ma asez pe canapea si pornesc televizorul. Imi beau doza cand, usa de la intrare se deschide. Imi dau seama cine este si fug spre hol.

-Lilyyyy, tip si ea lasa pungle jos si ma ia in brate.

-Scumpo, mi-a fost atat de dor de tine. Spune ea.

-Si mie Lily. Chiar mi-a fost foarte dor de ea si de faptul ca imi face toate poftele.

-Nu-mi vine sa cred ca pleci Tina. O sa-mi fie atat de dor de tine. Imi spune ea si eu ii zambesc amar.

-O sa vorbim pe Skype Lily, nu-ti fa griji. O sa ne revedem.

-Nu te gandi la mine Tina, nu trebuie sa-ti pierzi timpul pe un amarat de calculator. Du-te si fa-ti prieteni, distreaza-te. Spune ea si eu o strang mai tare in brate.

-As fi vrut sa fii mama mea. Sa fii mereu alaturi de mine. Spun eu si ea se uita la mine cu niste ochi atat de luciosi, incat abia se abtine sa nu lacrimeze.

-Oh Tina.... Si eu as fi vrut sa fii fiica mea. Atat de frumoasa si de dulce. Zice si apoi ma elibereaza din stransoare. Haide si ajuta-ma la despachetat, apoi mergi sus si strange-ti hainele si obiectele importante, restul ti le vom trimite mai tarziu. Zis si facut. Am ajutat-o sa puna toate alimentele in frigider si dulapuri si apoi ma-m dus sus, lasand-o pe Lily sa faca de mancare pentru cina. Am ajuns in camera si mi-am aruncat doua geamantane pe pat, in speranta ca imi vor incapea majoritatea hainelor. Stiind ca este cald in California, aleg cateva tricori si maieuri, pantaloni scurti si doua perechi de iegari. In caz ca voi merge intr-o expeditie sau stiu eu unde, imi pun cateva perechi de blugi si un hanorac. Indes trei perechi de tenisi si doua de sandale si pentru orice eventualitate, o pereche de bocanci.Intr-o plasuta imi pun fardurile si uscatorul, placa si ondulatorul. Arunc pe jos geamantanele, stiind ca inca nu sunt gata si ma trantesc in pat, deja extenuata, chiar daca nu am facut prea mare chestie. Ma uit la ceasul de pe noptiera 15:55. Cum a trecut timpul asa de repede? Incer, somnul ma ia si incep sa visez niste bucle dragalase care se plimba in jurul meu....

Buna! Am postat azi, deoarece am fost singura acasa, parintii mei fiind la notar. Asa ca(,) cum s-a ivit ocazia, am si scris. Nu e mare chestie, e doar un capotol de ''umplutura'' sa zic asa. Bla bla neinteresant, stiu. Urmatorul capitol probabil o sa-l pun in weekwnd, vineri sper. ly CINE VREA DEDICATIE?

Call me "Daddy"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum