1. Ce faci?
Cât se poate de bine. Ma bucur ca a venit weekendul și pot să scriu. Voi??2. Cați ani ai??
Ei bine, aici vreau să va spun ceva. Cand mi-am făcut contul, practic nu ma stia nimeni și nu voiam să par "muce" așa ca am pretins ca am 16 ani. Defapt,am 15. Va rog nu va supărați dacă v-am spus ca am 16 dar, nu voiam să va spun câtorva ca am 15 și altora 16. Va rog să ma înțelegeți și sa nu va supărați pe mine.
3. Cum ti-a venit ideea "Call me daddy"?
Habar nu am. Deci dintr-o seara din vacanță de iarna am văzut o poveste asemănătoare și mi-a plăcut și am zis ca aș putea face și eu ceva asemănător.
4. Care sunt scriitori tai preferați de pe wattpad?
Anna Todd. Georgiana Sandu. Livenicetimes. Le ador.
5. Cum ti-a venit ideea de " buburuze"?
Pai eram afară și vorbeam pe watt cu una din cititoare și o buburuză mi s-a pus pe telefon și atunci mi-a venit ideea de "buburuze" adica micuțe și grațioase.
5. Iti place 1d?
Da, imi plac de ei, ca și persoane, dar nu imi plac prea mult melodiile lor, doar unele.6. De când ai pasiunea pentru scris?
Nu știu, din vară am început să scriu o poveste care am șters-o.7. Cum e în excursie?
A fost destul de drăguț, în afară de faptul ca a plouat și mda . mai bine mergeam vară, mai ales ca și nu prea am avut timp să învăț pt simulate.8. Ce seriale\filme îți plac?
Pll și ahs. Și îmi place The Notebook și Titanic în special.9. De ce mergi în Grecia?
Schimb de experiență.10. Ai iubit?
O să îți răspund la ambele întrebări. Da, am iubit, încă iubesc, și nu, nu am un iubit dar încă il iubesc pe fostul.11. Daca te-ai apucat de scris, sigur ai vreo neplăcere. Care e aceea?
Urăsc să îmi recitesc ceea ce am scris. Pur și simplu nu îmi place. Uneori, ma enervează faptul ca nu am chef și inspirație să scriu.12. Care e cartea ta preferată pe wattpad?
Dangerous love, Triplu H, și în general toate poveștile cu Daddy.13. Iti place să scrii pe telefon sau pe calculator?
CALCULATOR. Iubesc să scriu pe calculator.14. Pe ce clasă esti?
A 8 a. Na, mi-am spus și vârstă și clasă reală deci sper să nu va supărat. Ly.
15. După ce vii din Grecia, o să postezi mai des?Având în vedere ca sunt pe a 8a, nu promit nimic. În fiecare zi scriu câte ceva dar ziua următoare nu-mi place și șterg. Acum sper ca laptopul să îmi fie reparat și să pot scrie mai cu tragere de inimă. P.s eu zic la laptop calculator.
Bine deci cam asta a fost Q&A ul meu și dacă v-a plăcut să îmi spuneți. Daca doriți să fac câte un q&a din 10 în 10 capitole să îmi ziceți. VA UREZ SUCCES LA SIMULARI SI OMG MI-E FRICA DE MOR. LYY
CITEȘTI
Call me "Daddy"
FanfictionO poveste de tip "daddy kind " poate avea la bază iubire, şi nu doar sex? Ei bine, veti afla in aceasta carte.