-Luati loc, spune mama amabila. Sunt prima care se aseaza, sfidand intr-un fel invitatii. Langa mine s-a asezat Harry si in stanga mea, tatal meu. Langa Harry s-a pus bineinteles Johanna.
-Tina scumpo, nu fii nepoliticoasa si hai in bucatarie sa aducem mancarea. Imi spune mama cu vocea pitigaiata. Ma ridic si trag rochia in jos. Simt privirea lui Harry pe mine si zambesc triumfator.
Cand ajung in bucatarie mama scoate friptura din cuptor. Pregatesc 4 farfurii si pun in fiecare cartofi piure. Mama se grabeste in living sa puna pe masa friptura, iar eu imi pot desfasura activitatea. Am aproximat timpul in care mama e plecata la 1,5 minute. 90 de secunde pline, iar eu trebuie sa respect planul la perfectie, ca sa imi duc misiunea la bun sfarsit.Scot din dulap amestecul de piper cu chilli, si un condiment "special", care cu siguranta iti va "arde" limba. Torn o cantitate considerabila in farfuria Johannei si amestec. Rad in sinea mea, pentru ca eu chiar vreau sa ii arat cine e sefa si cine e babygirl-ul lui Harry. EU. EU SUNT. Duc farfuria Johannei si i-o pun in fata destul de dur, primind de la ea o incruntatura. Ma intor dupa farfuriile celorlalti si ma pun la masa. Fiecare isi alege cate o bucara de carne si apoi toti incep sa manance. O privesc pe Johanna acum. Ia prima imbucatura. Exact dupa 10 secunde, scuipa tot, lacrimile iesindu-i cu repeziciune.
-CE DRACU? tipa ea apoi ia paharul cu apa si da toata apa pe gat. Eu chicotesc. Harry se repede la ea, si incearca sa o consoleze.
-Lasa-ma, tipa ea. Mi-am ars dracului gatul. Abia vorbesc, nu vezi? Continua ea sa vorbeasca. Aduceti-mi un pahat cu lapte, repede. La auzirea cuvintelor ei, o bucurie ma invaluie. Am din pacate pentru printesa din Anglia, si laptele e amestecat cu acea "licoare magica.". Mama si Johanna pleaca in bucatarie si eu raman cu tata si Harry.
-Esti nebuna? imi zice Harry la ureche.
- N-ai idee, spun si zambesc superior.
-Nu e iubita mea, e doar o prietena. Spune el si apoi imi intoc privirea la el si rad din nou. -Macar taci Harry. Ii avertizez. Nu vreau să ma cert cu el de fata cu tata. Nu acum. Vom avea timp destul in California, desigur, daca mai vine.
-Esti sexy azi, babygirl. Imi sopteste. Inima imi bate mai tare cand se apropie de mine.
-Ajutooooooor. Un tipat ne intrerupe din flirt si eu incep sa rad. Harry se abtine sa nu izbucneasca si el. Mama intra pe usa cu o expresie ingrozita.
-Cred ca ar trebui sa plecati. Spune mama efectiv extenuata de fitele Johannei. Harry si tata se executa si se ridica de la masa plina ochi cu mancare deja rece. Johanna iese din bucatarie cu fata rosie si cu o sticla la gura.
-A baut in continuu de cand si a dat seama ca si laptele era neintregula. Imi sopteste mama si eu chicotesc. Conducem musafirii la usa, iar Harry ma priveste incontinuu.
-Stiu ca tu ai fost azi, Tina. Zice tare Johanna si eu fac o fata de uimita.
-Eu? De ce as face asta? Spun, fiind uimita ca si a dat seama.
-Pentru ca esti geloasa. Zice rapid si avand niste ochi de scorpie.
-Draga mea Johanna, nu am pe ce sa fiu geloasa. Ii spun si apoi intra in masina, nu inainte de a-mi arata degetul din mijloc.
-Sa lasi geamul deschis, scumpo. Imi sopteste Harry si eu dau din cap. -Pe maine, zice cu voce tare si eu ii Zambesc.
-Pa scumpo, fii gata pentru maine. Imi zice tata apoi se urca toti in masina si pleaca.
CITEȘTI
Call me "Daddy"
FanfictionO poveste de tip "daddy kind " poate avea la bază iubire, şi nu doar sex? Ei bine, veti afla in aceasta carte.