Söndag 07:46

78 3 7
                                    

OSCAR E
Han gnydde missnöjt när det höga alarmet från Malins mobil ringde. Han avskydde det, att bli väckt så drastiskt. Men det var det enda sättet för henne att vakna.
Han vände sig om, drog sin flickvän intill sin bara överkropp, kysste hennes nacke. Började försiktigt fingra på den stora tshirten. Men hon knuffade genast undan honom. Han gnydde till, såg på henne.
"Kan du inte stanna och mysa, som normala människor gör?" Han hörde själv hur ynklig han lät. Men han behövde det. Så jävla mycket. Han behövde få känna en kropp intill sin egen. Han behövde närheten. Något som Malin aldrig hade gett honom.
"Se bort".
Han suckade. Malin ville vänta med sex tills efter dem hade gift sig, och vägrade byta om framför honom. Han vände sig om, slöt ögonen. Tänkte att han lika gärna kunde somna om igen. Han skulle ingenstans. Till skillnad från Malin, hade han inget jobb på helgerna. Men hon jobbade på hans pappa företag, och hade blivit mycket framgångsrik. Han själv var lite längre ner på listan. Han hade inte samma ambition som hon.
Han suckade. Kände att han var nära på att somna om, när hon böjde sig ner och kysste honom. Han drog ner henne i sängen igen, kysste henne. Hon fnittrade till, kramade honom. Det var dem här stunderna han levde för.
"Jag älskar dig"
Han såg på henne, hon sa alltid när hon såg att han blev sårad. Han log svagt mot henne, pressade sina läppar mot hennes igen.
"Jag älskar dig med".
Han såg på henne när hon gick. Innan han kröp ihop. Somnade ensam i den stora sängen.

Hide and seek // Oscar M & Oscar EWhere stories live. Discover now