Onsdag 22:25

65 2 0
                                    

OSCAR M
Det hade inte tagit lång tid att hitta kläder till Oscar, istället för att gå och köpa nya kläder så hade han fått låna av honom. Ett par svarta jeans och en vit tröja som satt åt kring hans bröstkorg. Han var skitsnygg i det. Men det sa han inte, istället så gick han fram till bordet med alkohol, räckte en ölburk mot Oscar. Som artigt avböjde.
"Mer till mig."
Det var menat som ett skämt, men Oscar såg förskräckt när han sa det, att han var tvungen att lägga till att han skojade. Han skulle inte lämna honom själv ikväll.
"Oscar bae du kom!"
Han omfamnades genast av Fredde, som han lärt känna för några månader sen. Han hade hittat honom stupfull i hans säng på en fest, men Fredde hade bara skrattat bort det och sagt att han gärna skulle få tillbringa natten i hans säng igen.
"Vem är din söta kompis?"
"Oscar Enestad"
"Så du älskar dig själv så mycket att du bestämde dig för att hitta någon med samma namn så du kunde stöna ditt namn i sängen."
Han stämde in i Freddes skratt, skakade bara på huvudet. Oscar mumlade besvärat något om att han hade flickvän. Fredde flinade, la armarna kring deras midjor och drog med dem bort till ett gäng.
"Allihopa, träffa Oscar & Oscar. Du borde komma ihåg deras namn nu, annars blir jag besviken Simon."
Alla brast ut i skratt, Simon skrattade. Dem fick ännu varsin öl, och Oscar tackade återigen nej. Satte sig nära intill honom i soffan. Men mer hann han ej tänka på det, innan Fredde satte sig på hans andra sida, la en arm över hans axlar.
"Okej Sara, sanning eller konka?"
"Konka, lätt."
"Strippa."
Alla brast ut i skratt, såg utmanande på Sara. Hon spelade först förskräckt, men reste sig upp och drog sakta av sig klänningen.
Några killar busvisslade, ropade upphetsat. Men inte han, eller Oscar. Oscar såg ner på sina händer, märkbart besvärad. Han tänkte nog på flickvännen som var helt ovetandes om detta.
Han själv såg på hennes kropp, men visade inte alls samma upphetsning som dem andra. Han ryckte till när Fredde la en hand på hans knä, började kyssa hans hals.
"Njuter du inte av showen vår lilla Sara ger dig? Hon är bra sugen på att få ihop det med dig."
Han flämtade till när Freddes hand letade sig mot hans skrev.
"Men jag vet mycket väl att du gillar annat."
Han slöt ögonen. Njöt av Freddes beröring. Ville inte att han skulle sluta. I sitt undermedvetna hörde han hur Oscar bad om en öl.

Hide and seek // Oscar M & Oscar EWhere stories live. Discover now