OSCAR M
Han väntade sig verkligen inte att hitta en person sovandes utanför hans dörr, sittande på en svartbag. Tur nog hade han inte druckit så mycket, utan bara tagit en öl med ett par vänner. Båda två hade barn och ville hem tidigt. Han hade dock stannat kvar mycket längre, men utan att dricka mer. Något han nu var glad över.
Försiktigt hjälpte han Oscar upp på fötter, lät han stödja sig mot honom. Tog bagen i den andra handen, ledde in honom till sängen. Oscar gnydde lite, krånglade av sig byxorna och kröp ner i hans obäddade säng. Han log åt honom, innan han själv tog av sig sina kläder, la sig intill honom med armarna kring hans midja. Det kändes så bra över att ha han i sin famn igen, han hade saknat närheten. Inte den sortens närhet som han fick från tjejerna från festerna, detta var någon helt annan. Någon äkta. Det fick honom att känna sig lugn, trygg. Hoppfull inför framtiden. Oscar fick honom att känna sig hoppfull inför framtiden.
Oscar vände på sig, tryckte sina läppar mot hans axel. Han log, lät fingrarna löpa igenom hans tjocka hår.
"Jag gjorde slut med Malin."
Han såg på honom, sa ingenting. Lät istället bara läpparna pressas mot Oscars panna.
"Jag ville att du skulle vara min första."
YOU ARE READING
Hide and seek // Oscar M & Oscar E
Fanfiction"Du vet att jag är straight va?" "Det är jag med." Så lade han händerna på hans höfter, och lät deras läppar mötas.