❊ Tajemnica 8 ❊

2.6K 205 13
                                    


*^^^^^*

Obserwowanie. Właśnie to jest codziennością którą wykonuje, nie jest mi obca bezsenność. Nie pamiętam kiedy ostatni raz spałem, od kilku miesięcy obserwuje poczynania przestępcy dzięki któremu znikały i znikają dziewczyny. Swoją lornetką widziałem jak rozmawia z jakąś pielęgniarką, jest nią niejaka Ann chociaż jej prawdziwe imię to Bridget Johnson.

Przybliżałem się bezszelestnie do opuszczonego budynku. Przez okno widziałem pokój w którym znajdowały się nagie i zakrwawione ciała, zmrużyłem oczy by zobaczyć w tym ciało Rose. Westchnąłem. Ta dziewczyna ma swój potencjał, chyba tylko ja wiem że żyje i tylko udaje.
Nikomu nie jest znane że Rosie w wieku 4lat została porażona piorunem i wrzucona w worku do jeziora, nikt nie wie jak przeżyła ani kim jest naprawdę.
Pewnie większość z was nie rozumie o co mi chodzi, i to chyba dobrze. Oczywiście mogę was zapewnić że Rose jest zwyczajnym człowiekiem tylko, że ona potrafi udawać martwą i obniżyć temperaturę ciała, dokładnie jak kolibry*. Z małym uśmieszkiem oddaliłem się w stronę drzew, nie chcę by "Biała Zjawa*" mnie znalazła, zaśmiałem się kiedy usłyszałem gardłowe warknięcie.
Jego ból sprawia że staje się bardziej silniejszy, do czasu naszego spotkania będę niezwyciężony. Bój się Zjawo, tym razem zapłacisz za wszystko. Tym razem nie dam Ci uciec, nie tym razem.


***


Płatki śniegu spadły,  ✱

Patrz jak biało,    ✱

Patrz, co to?     ✱

(...)

Czyż matka nie ostrzegała Cię przed Zjawą?       ✱

Czyż matka nie kochała?           ✱

Czyż matka nie zważała?            ✱

(...)

Moja mała, ukochana!             ✱

Gdzie się podziewałaś?          ✱

Serce moje w kawałkach,       ✱

Łzy słone na policzkach,      ✱

Kochanie moje chodź do matki,     ✱

Czyż mnie nie pamiętasz?      ✱

(...)

Na trumience różę trzy,        ✱

Dwie czerwone,      ✱

Jedna biała,     ✱

Co to oznacza?      ✱

Patrz, czy to nie czarna wstęga?        ✱

Och! Dziewczyno!        ✱

Co zrobiłaś?    ✱

Czyż matka nie ostrzegała?     ✱

(...)

Czyż miłość nie ucierpiała?      ✱


***

Dziewczyna powoli otworzyła swoje oczy. Szybko usiadła czego od razu pożałowała, czuła się bardzo obolała. Złapała się za głowę i zaczęła się rozglądać, gdzie jest? Nie wiedziała, nie wiedziała też co się stało. Pamiętała tylko że musi rozwiązać pewną sprawę, wstała z ziemi i zorientowała się że jest na łące pokrytej śniegiem.
Miała na sobie kurtkę i ocieplane buty, a w ręku różową różę. Zmarszczyła brwi i rozglądała się dookoła by znaleźć jakąś wskazówkę, ale jedyne co znalazła to kopertę z listem.


||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Kolibry* - zwalniają metabolizm popadając w rodzaj odrętwienia (serce bije wtedy 50 - 180 razy na minutę) można nazwać to rodzajem hibernacji. Kolibry używają tego w nocy kiedy nie mogą znaleźć pożywienia, to im pomaga przetrwać (Btw jeżeli coś się nie zgadza z tym co napisała to przepraszam :p).

Biała Zjawa* - w  1885r. w Wielkiej Brytanii (Anglii) Offendermana nazywano Białą Zjawą, co miało oznaczać Biały Zabójca, ale nikt nie miał odwagi go tak nazwać. Ludzie bali się używać zwrotu "zabójca" ponieważ mógł on za to porwać ich córkę (w tym okresie większość ludzi miało córki).

Piosenka(lub wiersz, jak kto woli)  którą możecie przeczytać została całkowicie wymyślona przeze mnie.

Okej moi drodzy, mam nadzieje że rozdział się podobał.

Jeżeli chcecie następny gwiazdkujcie i komentujcie (najbardziej zależało by mi na wyrażeniu waszej opinii w komentarzach :3)

Czy u was też jest śnieg? U MNIE JEST I JESTEM SZCZĘŚLIWA (A NO I JESZCZE ZA NIEDŁUGO MAM URODZINY!)    ❊ ❉ ✱ ✲


Offenderman | Love is war |ZAWIESZONE I POPRAWIANE|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz