James'in keyfi hala yerinde değildi.Bugün yeni bir eve taşınacaklardı artık insanların hayatına alışmaya çalışmalıydı.James annesinin hazırladığı kahvaltıyı yaptıktan sonra okula gitmeye hazırlandı okula gitmek için hız gücünü kullandı ve sınıfına girdi.Emily işte orada oturuyordu acaba emilynin yanına otursa erkek arkadaşı bir şey dermiydi.James bunu düşünmeden emilynin yanına sertçe oturdu ondan başka birisine güvenemezdi ki.Emily''james nasılsın''diye sordu.James''iyiyim..''diyebildi sadece james emilyle bu konuyu konuşmalıydı.Dersten sonra emily'i karşısına alıp ondan hoşlandığını onu kıskandığını söyleyecekti başka çaresi yoktu bunu içinde tutamazdı.Zil çalınca james emily'e ''konuşmamız lazım''dedi.Ve yemekhanenin önünde durdu.Emily''evet seni dinliyorum james''dedi.James söze öksürerek başladı ve ''emily....bunu sana nasıl söylesemm..ben seni shawn'dan kıskandım ve bu yüzden sana sert davranıyordum yani ben..galiba senden hoşlanıyorum''dedi ve bir oh çekti.Emily duydukları karşısında gözleri fal taşı gibi açıldı.Jamese hiçbirşey diyemedi o da ondan hoşlanıyordu peki shawn,o ne olacaktı ondan daha ayrılmamıştı ki emily düşündükten sonra şöyle yanıt verdi.''james biliyorsun ben shawnla çıkıyorum bu yüzden bana bunu söylediğine inanamıyorum biz arkadaştık nasıl benden hoşlandığını söylersin''dedi ve koşmaya başladı.Emily yalan söylemişti o jamesi seviyordu ama shawn bunu duyarsa...diye düşünmeden edemedi.Sonra biraz koştu ve okulun bahçesine geldi.Düşünmeye başladı ''demekki james de beni seviyormuş'' dedi.O sırada arkasından biri dokundu bu shawn dı ''ne yapıyorsun burada yalnız başına yoksa o çocuk mu üzdü seni''dedi.Emily shawn'a ayrılmak istediğini artık onu sevmediğini söyledi.Shawn anlamsızca bakarak uzaklaştı.Emily sınıfına gitti.Ve sessizce yerine oturdu.James karşıda oturuyordu ve emily'i izliyordu.Ders boyunca emily jamesin kendisini izlediğini farketti ve ders zili çalınca james yanına geldi ''emily bir dahaki dolunayda beraber dönüşeektik değilmi peki hep böyle küsmü kalacağız dolunaya gelmeyecekmisin''dedi.Emily''bilmiyorum james onu o zaman düşünürüm''dedi ve çantasını alıp eve gitti.Ve james emily'i geri kazanmak için bir şeyler yapmalıyım diye düşündü..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Adam Aşkı |Düzenleniyor
WerewolfOrman çok sessizdi. Sessiz ormanın derinliklerine doğru ilerlerken kurt olmanın zorluklarını düşündü James. Uzağa. Daha uzağa. Koşmak istiyordu. *** Bir kurt adam olmak zordur. Peki ya genç bir kurtsanız bu pek de kolay olmaz. Asi bir kurt. Ve onun...