İYİ VE KÖTÜ HABERLER

56 6 0
                                    

medyadaki jamestir.

-james

Kafamı yastıktan kaldırdım.Hemen üzerimi giyinip emily ile birlikte evden çıktık.Bugün neşeli görünüyordu.Bende öyleydim onun neşesini görünce bende mutlu oluyordum.Çünkü onu seviyordum.Beraber el ele tutuşup koşmaya başladık.Beni neşelendiriyordu.Sonunda okula vardık.Beraber sıraya oturduk.Çaprazımızda ise shawn oturuyordu.Ordan öylece emily'i izliyordu.Shawn'a fazlasıyla sinir oluyordum.Onu boğmak istiyordum.Ne olursa olsun vampirler bizim düşmanımızdı.Bu düşüncelerimi bir kenara bıraktım.Akşam dolunay vardı.Yine emily ile el ele dönüşmek istiyordum...

-emily-

Shawn hala bana bakarak sırıtıyordu.Ama neyseki james john ile konuşuyordu.Ve fark etmiyordu.Ben kavga etsinler istemiyordum.Bu yüzden boşvermeye karar verdim.Öğretmen sınıfa girdikten sonra derse odaklanmaya çalıştım.Ders arası dördümüz masaya toplandık.Emma ve johnda neşeliydiler.Okul çıkışı jamesle doğru eve gittik.Çünkü fena halde karnıma ağrı girmişti.Hemen eve koştum aynaya baktım yüzüm bembeyaz olmuştu.James de endişelenmişti.Ama ben ona fazla ağrımadığını söylemiştim.Daha sonra birdenbire gözlerim sararmaya başladı.Damarlarım ise belli olmaya başladı.Dönüşüyordum.Annem ve babam içeri girdiklerinde kurt olmuştum bile.Ortalık darmadağındı.Annem ve babam dolunayı bekliyorlardı.Camlar ve kapılar kilitliydi.Şaşırmışlardı.Çünkü aynı şeyi gece de yaşamıştım.Tekrar eski halime dönünce hala bembeyazdım.Annem kontrol edemediğimi söyledi.İyiki doğru eve gelmiştim.john ve emma herşeyi öğrenebilirlerdi.Dolunay vakti yaklaşmıştı.Telefonum çalmaya başladı.Arayan jamesti.

"alo james"

"emily,gelmiyor musun"

"ben..kötüyüm gelemeyeceğim"

"noldu,neden"

"kontrol edemiyorum james,yüzüm hala bembeyaz çok kötüyüm"

"ne,yanına geleyimmi"

"gerek yok canım birazdan kurt olacağız zaten"

"tamam yarın ilk işim yanına gelmek"

"peki"dedim.Ve telefonu kapattım.Dönüşümüm başlıyordu.Bir yandan da yarın nasıl olacağımı düşünüyordum.

Yattığım yataktan doğruldum.Kendimi gayet iyi hissediyordum.Aynaya baktım yüzümün beyazlığı da geçmişti.Hemen üstümü giydim ve çıktım.Kapıda james karşıladı beni.

-james-

Çok merak etmiştim.Zili çaldım.Kapıyı emily açtı.Çok iyi görünüyordu."nasılsın iyileştinmi"diye sordum.

"evet ben gayet iyiyim james"

"sevindim"dedim ve yanağından öptüm.Okula hızlı bir şekilde vardık.Yerimize oturduk.Emily dün kötüydü ama bugün nasıl iyi oluyordu.Bana kontrol edemediğini söylemişti aklıma geldi ve sordum.

"emily"

"efendim"

"hani kontrol edemiyordun.İyi olduğuna eminmisin"diye kulağına fısıldadım.

"bilmiyorum.birden kontrol edemedim.Ama şu an gayet iyiyim"

"peki"ikimizde öğretmenin sınıfa "merhaba"deyişiyle sustuk.

-emily-

Öğretmenin tahtaya yaptığı işlemleri defterime geçiriyordum.Sonra birden karnıma dünkü olduğundan daha acı bir ağrı saplandı.Kalemi elimden attım.Yüzümünde beyazladığını hissediyordum.James iyimisin diye soruyordu.Ben kafamı iki yana sallıyordum.Daha sonra bileğime baktım.Olamaz! damarlarım....gittikçe belirginleşiyordu.

James endişeyle,"gözlerin emily"dedi.

ne hayır...hayır şimdi değil olamaz!.Gözlerimi kıstım ve koşarak sınıftan çıktım.Hiç kimse yaptıklarıma anlam veremiyordu.James ise arkamdan geliyordu.Koşarak arka bahçeye gittik.Kontrol edemiyordum.Sonra gözlerim kapanmaya başladı.Yere yığılacağım sırada james beni tutmuştu.Bayılmıştım.

Uyandığımda oldukça karanlık bir yerdeydim.Karşıdan biri geliyordu.SHAWN!!!

Kurt Adam Aşkı |DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin