İYİ VE KÖTÜ HABERLER BÖLÜM 2

60 6 0
                                    

-emily-

Gözlerimi daha da açmaya çalıştım.Karanlıktı hiç bir şey göremiyordum.Sadece karşıdan shawn'ın geldiğini görebiliyordum.Hareket etmeye çalıştım,ama ellerim zincirle bağlıydı.

"imdat!"diye bağırdım.

shawn yanıma yaklaştı ve ağzımı eliyle kapattı.Ve dişlerini çıkartarak güldü.

"ne istiyorsun benden"dedim.

"tek bir şey"

"ne!"dedim.Sesim yankılanmıştı.

"seni"

"james nerede ona ne yaptın"

shawn bir kahkaha daha patlattı.İğrenç suratına vurmak istiyordum.

-james-

Kollarım acıyordu.Başım ise yaralıydı.Ellerimi hareket ettiremiyordum.Lanet olası shawn beni bağlamıştı.Emily'i çok merak ediyordum.Sonra kapı açıldı gelen shawndı.

"emily'e naptın"

"çok mu merak ettin kurt adam"

"iğrenç vampir! nerede o!"sinirlenmeye başlıyordum.

"merak etme ona hiç birşey yapmadım diğer odada sen gibi kurtulmaya çalışıyor"

o sırada kapı açıldı.İçeriye 3 kurt girdi.Tabi yaa emily dönüşerek kurtulmuştu.Yanındakilerin kim olduğunu bilmiyordum.Diğer kurtlar shawn'ın üstüne atladı.Shawn onları yere serdi.Ama diğer kurtlar yılmadı.Shawn'ı duvara attılar.Bense kendimi zorladım.Evet oluyordu,işte! bende kurtulmuştum.Hemen bende savaşmaya başladım.Shawn yerden kalkarken biz çoktan dışarıdaydık bile.Ama emily pek iyi görünmüyordu.Onu eve götürdüm. Her tarafımız yara bere içindeydi.Diğer kurtlar ise başka yöne koştular.Kapıyı açan bayan evans çok telaşlı görünüyordu.Onu yatağa yatırdık.Biraz kötü görünüyordu.Ben ise biran olsun yanından ayrılmadım.

-shawn-

Yerden kalktım.Emily'i hala deli gibi seviyordum.Onu o pis kurda bırakamazdım.Planlarım bitmemişti.Emily'nin beni sevebilmesi için çabalayacaktım.Kurtlar benim düşmanımdı ama emily,o bambaşka bir kurttu.Ona zarar vermek istememiştim.İlk çıktığımız günden beri ona deli gibi aşıktım.Şimdi de öyleydim değişen bir şey yoktu.Bunu jamesin yanına bırakamazdım.İlk geldiği günden beri ondan nefret ediyordum.Emily onun yüzünden ayrılmıştı benden.Ben onu bu kadar severken o jamesi seçmişti.Hayır buna izin vermeyecektim,planlarımı sona erdiremezdim...

..........

emily uyanmıştı james ise hala başındaydı.En son bayılmıştı ve jamesin onu tuttuuğunu görmüştü.Emily merakla sordu.

yatağından doğrularak,"james"

"efendim canım"

"bayıldıktan sonra beni sen mi tuttun"

"hayır shawn tuttu.Ben senin yanına gelirkende koluma iğne sapladı.Bende bayıldım"

"james ben......."emily'nin gözlerinden yaşlar akmaya başladı.James yerinden kalkarak emily'e sarıldı.

Emily,"ben kontrol edemiyorum james,istemeden dönüşebiliyorum.Ya biri görürse"

"merak etme emily ben senin hep yanındayım"

"teşekkür ederim james seni seviyorum"

"bende"dedi james.Ama ikiside shawn'ın planlarına karşı güçlü olmalıydılar.Shawn jamesin düşmanıydı artık.Ve james,ne olursa olsun emily için savaşmaya hazırdı...Sadece emily için her şeye katlanabilirdi..


Kurt Adam Aşkı |DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin