---JAMES---
Emily kayıp olalı tam 1 hafta geçmişti.Onu çok özlüyordum,şu an nerede,ne yapıyor o kadar çok merak ediyordum ki.Bütün kurtlar her yerde emily'i arıyorduk ama hiçbir iz bulamamıştık.
Sonunu bilmediğim bir tünelde ilerliyordum.Çok karanlıktı her adımımda "emily!"diye bağırmaktan vazgeçmiyordum.Hızlı adımlarla tünelin sonuna varmaya çalıştım,fakat karşıma 4-5 tane kurt sürüsü çıktı.Bana doğru koştuklarını görebiliyordum,ve saldıracaklarını bildiğim için hazırlıklı oldum.Önümde duran kurt birden beni duvara fırlattı.5 Tane kurtu halt etmeye çalıştım,ama her defasında yere yığılıyordum.Karşıdan bir sesin,"durun!"dediğini duyduklarında hepsi de tünelin ucundaki insan siluetine baktı.
"durun dedim size!"kurtlara doğru koşmaya başladı.Gözlerimi kıstığımda bu kişinin shawn olduğunu anlayabildim.
Daha sonra shawn kurtların her birini göndermeyi başardı.Bense kanayan başımı tutuyordum.Kurtlar gidince ben aklımda gezen soruyu sordum.
"beni neden kurtardın?"
"bıraksaydım şu koca kurtlara yem oluyordun,ne yapayım"
"beni nereden buldun?"
"çok soru sordun"dedi.Ve yanıma çömeldi.
"ne yapıyorsun sen burada"
"emily'i arıyorum"dedim.
"bir iz bulabildin mi?"
Çaresizce kafamı sağa sola salladım."hayır"dedim ve ayağa kalktım.
"nereye?"
"emily'i bulmaya gidiyorum."
"bende geleyim,karşına vampir sürüsü çıkarsa seni ikinci kez kurtarırım belki"dedi ve güldü.
Bende sırıttıktan sonra tünelde beraber ilerlemeye başladık.
*****************
----emily---
Gözlerimi açmaya çalıştım.Her yer karanlıktı,hiçbir şey görünmüyordu.Karşıdan gelen ayak seslerini duyabiliyordum.Şapkalı,ve yüzü görünmeyen bir adam tam karşımda durdu.
"sonun yaklaşıyor küçük kurt,yavaş yavaş yaklaşıyor"dedi ve gitti.
Kanayan kollarımın ve yüzümdeki yaraların acısıyla tekrardan gözlerimi kapattım.
MEDYADAKİ EMMADIR...
VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Adam Aşkı |Düzenleniyor
WerewolfOrman çok sessizdi. Sessiz ormanın derinliklerine doğru ilerlerken kurt olmanın zorluklarını düşündü James. Uzağa. Daha uzağa. Koşmak istiyordu. *** Bir kurt adam olmak zordur. Peki ya genç bir kurtsanız bu pek de kolay olmaz. Asi bir kurt. Ve onun...