KAYIP

75 6 0
                                    

Yine her zamanki gibi uyandı james.Kahvaltısını yaptı.Çalan telefonunu açmak için odasına koştu arayan emily'nin annesiydi.

james telefonu açtı,"efendim bayan maria"

emily'nin annesinin sesi kötü geliyordu,"alo james"

"iyimisiniz birşey mi oldu"

"emily..."diyebildi.James meraklanmıştı

"ne oldu emily'e"

"emily kayıp james onu bugün hiç gördünmü"

james duyduklarına inanamıyordu.Emily kayıp mı olmuştu.James ,"hayır ama merak etmeyin onu bulacağım"dedi ve kapattı.James çok kötü olmuştu.Nereye giderdi bu kız hemen annesinin yanına koşarak durumu anlattı.Annesi de üzülmüştü.James bir şeyler yapmalıydı emily'i bulmalıydı.Hemen yerinden kalkıp telaşla kapıyı açtı.Bir süre yürüdükten sonra emily'nin annesinin yanına varabildi.Onunla konuştu kadın çok kötüydü.Jamesin aklına birşey takılmıştı ama emin değildi.Yoksa emily'i shawn kaçırmış olabilirmiydi.Emily'nin annesi emily'i defalarca aramıştı fakat emily'nin telefonu kapalıydı.James,emma ve john'a da haber verdi.Ve kafede buluştular.Emma ve johnda bir şeyler yapmak istiyorlardı.James yanındaki masaya bakınca kahkahalar atan shawn'ı gördü ve yanına gitti.

"shawn emily nerede"

"ne...neyden bahsediyorsun sen"

"emily kayıp shawn,söyle emily nerede"

"ne....emily...kayıp mı"

james sinirle shawn ile kavga etmeye başladı.Ama shawn habersiz gibi davranıyordu.James sinirle kafeden çıktı.Ve ormana gitti john ve emmaya beklemelerini söyledi.Ve hemen oramana vardı.Ormanda kimse yoktu.James çoktan kurt olmuştu bile.Uluyarak emily'i arıyordu.Ama cevap yoktu.Defalarca uludu.Ama karşılık yoktu.James ormanın her tarafına baktı.O sırada bir koku almaya başladı.Yerde bir şal duruyordu.James bir süre baktı,evet bu emily'nin şalıydı.Çünkü onun kokusu vardı şalda.James kokuya doğru gitti fakat biraz daha gittikten sonra kokuyu kaybetti.Ve bir kez daha uludu.Karşılık gelmişti ama ses sanki çok uzaktaydı bu emily'nin sesiydi james buna inanıyordu.Biraz daha gittikten sonra karşıda yıkık dökük bir ev gördü.James oraya sormalıydı ama böyle gidemezdi hemen insan olup evin tahta kapısını çaldı.Kapıyı yaşlı bir kadın açtı.

"evet buyrun"

"şey burada bir kız gördünüzmü"james emily'nin fotoğrafını çıkartarak kadına gösterdi.

kadın fotoğrafa uzun süre baktı ve devam etti."gördüm sanırım ama pek emin değilim"

"peki nerede gördüğünüzü hatırlıyor musunuz?"

"pek değil ama o mu aklıma gelmiyor"

"tamam siz söyleyin"

"peki,şu ağacı görüyor musun işte oradaki evde gördüğümü hatırlıyorum"

"peki teşekkür ederim"james hızlıca ağacın yanına varabildi.Çok yorulmuştu evin kapısını çaldı.Kapıyı esmer bir kadın açmıştı.

"ne istiyorsun"

"şey şu fotoğraftaki kızı arıyorum"

kadın fotoğrafa şaşkın şaşkın baktı ve,"sen nesi oluyorsun"

"erkek arkadaşıyım"

kadın kekeleyerek cevap verdi,"h..hayır onu gör..medim"

james inanmamışa benziyordu."içeriye bakabilirmiyim"

kadın bağırarak,"hayır!"dedi.Ve içeriden sesler gelmeye başladı.

james kadını iterek içeri girmeye çalıştı.ve girebildi içerisi çok zevkli döşenmişti james merdivenlerden yukarı çıktı,kadın arkasından"dur!"diye bağırsada jamesin tek derdi emily'i bulmaktı.Merdivenin sonunda karanlık bir oda vardı.Ve içeride bir kaç tane adam ve bir kaç tanede kadın vardı.James diğer odanın kapısını açtı.Ve işte emily oradaydı yerde baygın bir halde yatıyordu.James,"emily!"diye koşarak yanına gitti.Emily gözlerini yavaş yavaş araladı.

"emily iyimisin kim getirdi seni buraya"

"james beni kurtar"

"tamam seni buraya kim getirdi"

emily'nin ağzından tek bir isim çıktı."shawn"shawn neden böyle bir şey yapmıştı ki.Daha sonra kapıdan tanıdık bir yüz girdi.Bu shawndı gözleri sarıydı,ve dişlerini gösteriyordu.James çok şaşırmıştı.Shawn vampir miydi?


HİKAYEMİ OKUDUKTAN SONRA LÜTFEN OYLAMAYI UNUTMAYIN...

Kurt Adam Aşkı |DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin