Shawn james ve emily'nin karşısında sırıtıyordu.James emily'i garip vampir mekanından çıkartmak zorundaydı.
Shawn,"james,buradan kaçabileceğini mi düşünüyorsun"
james,"sen..vampir.."
shawn sözünü keserek,"evet,neyse konuya dönelim şunu söyleyeyim kaçamayacaksınız"
james kızmaya başlıyordu,"amacın ne!"
shawn,"emily,onu seviyorum"
james daha da sinirlenmeye başlıyordu sinirlendikçe nabzı da artıyordu.Evet,james dönüşüyordu.Shawn'ın üstüne atladı.Onu sıkıca yakasından tuttu.Ama shawn buna izin vermedi.Jamesi bir vuruşta yere serdi.
shawn,"seni okulda öldürebilirdim biliyormusun,fakat zor tuttum kendimi"
james hırlayarak,bir kez daha shawn'ın üstüne atladı.Bu sefer olmuştu.Shawn'ı biraz hırpalamıştı. Shawn jamesi durmadan duvara atıyordu.Emily de boş durmadı.James'le birlikte kapıyı kırarak dış kapıya ulaşmayı başardılar.Shawn diğer vampirleri azarlıyordu ve arkalarından,"işim bitmedi senle james"diye bağırıyordu.
James ve emily kulübeden çıkar çıkmaz koşuyorlardı.Ve sonunda eve ulaşmayı başarabildiler.Emily ve james tekrar insan oldular jamesin kaşı çok fena kanıyordu.Emily ile birlikte jamesle eve gittiler.Jamesin kaşına pansuman yapıldıktan sonra kapı çaldı.Gelen emily'nin annesi ve babasıydı.Kızlarına sımsıkı sarıldılar ve jamese teşekkür ettiler.
Emily jamesin yanına geldi,"teşekkür ederim james"
"boşver emily,seni seviyorum bunu biliyorsun"
"bende,ama shawn...o nolacak eninde sonunda yakalarsa"
"emily,bizim sürülerimiz var gerekirse vampirlerle savaşırız biz"
"korkuyorum james"
james emiy'e sarıldı."ben seni korurum"diye sırıttı.
emily sadece jamese "kahramanım"diyebildi.Jamesin kendisini kurtarmak için ne kadar çabaladığını çok iyi biliyordu.O da yerinde olsa aynısını yapardı.James ise shawn'ın emily'i kaçırmasına bir daha izin vermeyecekti.James korkmuyordu.Shawn'la savaşmaya hazırdı çünkü.
Emily jamesten ayrıldıktan sonra evine döndü.Ve eski kitabını karıştırmaya başladı.Kitabın arasından emily ve sahwn'ın fotoğrafı çıkmıştı.Emily fotoğrafı yırtarak çöpe attı.Shawn kötü biri olmuştu artık.Hem o nekadar kendisinden hoşlandığını söylese de emily shawn'dan hşlanmıyordu artık.Shawn'ın bir vampir olması emily'i şaşırtmıştı.Demekki saklamıştı.Emily korkmamalıydı.O bir kurttu.Ve korkusuz olmalıydı.Cesur olmalıydı.Bunun üstesinden jamesle birlikte gelmeye hazırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Adam Aşkı |Düzenleniyor
WerewolfOrman çok sessizdi. Sessiz ormanın derinliklerine doğru ilerlerken kurt olmanın zorluklarını düşündü James. Uzağa. Daha uzağa. Koşmak istiyordu. *** Bir kurt adam olmak zordur. Peki ya genç bir kurtsanız bu pek de kolay olmaz. Asi bir kurt. Ve onun...