----yazarın ağzından----
James uyuyakaldığı koltuktan telefonunun çalmasıyla uyandı.Telefonundaki belli belirsiz numarayı tanımadığını düşünmeden açtı.
"alo"
telefonun ucundaki ses boğuk çıkıyordu.James tekrardan "alo"dedi.
"ja...mes"
James bu sesin emily'nin sesi olduğuna yemin edebilirdi."emily neredesin çabuk söyle"
"joe ........"ve telefon kapandı.James birkaç defa alo desede telefon çoktan kapanmıştı.James koşarak shawn'ın yanına gitti.
-----james-----
Shawn kapıyı açtığında benim garip suratımı görünce şaşkına dönmüştü.
"shawn konuşmamız lazım"
"emilyden haber mi var"
"emily beni aradı shawn"
"ne nasıl,neredeymiş"
"söylemedi sadece joe, dedi ve telefon kapandı sonra sesi kesildi"
"bir dakika"shawn sanki bu ismi bir yerden duymuş gibi bakmaya başladı.
"ne"
"joe bellden bahsediyor galiba"
"nerden biliyorsun ki"
Shawn diğer odaya gitti ve elinde kalın bir kitapla geri döndü."işte"
"bu nedir"
"bu kitap efsane vampirlerden bahsediyor daha çok kurt adam kaçıran vampirlerden,ve joe bell bunların en başında,bu adam yıllarca kurt adam kaçırıyor.....kahretsin sıra emilyde"
"peki bu adam emily'i nereden tanıyor olabilir"
"bilmiyorum,james emily'i kurtarmalıyız yoksa...."
"yoksa ne,ona birşey olmayacak shawn"
"peki tamam,bu adamı bulmamız lazım"
Bende onayladıktan sonra ikimizde evden çıktık.Shawn'ın beni nereye götürdüğünü bilmiyordum.Az sonra büyük bir binanın yanında durdu.İçeriye girdik.
"burası neresi"
Shawn soruma cevap vermedi ve önden önden yürümeye başladı.Her yerde kitaplar vardı,shawn bir odaya girdi ve elindeki eski gazeteyi masaya attı.
"bu gazete joe bellden bahsediyor.Bu adam şimdiye kadar tam 40 kurtu öldürmüş."
Gazeteyi daha yakından incelemeye başladım.Joe adlı kurt katilinin öldürdüğü kurtlardan bahsediyordu.Ben bunların 41.sinin emily olmasını istemiyordum.Ki shawn'ın dahi bakışını görünce durdum.
"ne buldun"
Shawn gazetedeki fotoğrafı bana gösterdi."işte"
"adresi yazmıyor"başımı ellerimin arasına aldım.Daha sonra ben dışarı çıktım,shawn arkamdan geliyordu.Shawn'ın arkasından aniden michael beliriverdi.
"ben biliyorum"
"ne,hemen söyle"dedim.
"durun,bu adam gerçekten çok tehlikeli,ama size yardım edebilirim yaşadığı ormanı biliyorum"
"peki gidelim o zaman"michael benim bu aceleci tavrıma pek alışamamıştı.
"ama önce kendimizi koruyacak eşyalar almalıyız"michael'i onayladıktan sonra kendimizi koruyacak eşyaları hazırlamaya koyulduk.
Emily'i bulmak ve ona sımsıkı sarılmak için can atıyordum.Bayan maria ise pek iyi değildi sürüleriyle her yerde kızını arıyordu.Ama ben emily'i kurtaracaktım,yani yaşama amacımı ne pahasına olursa olsun bulacaktım...
LÜTFEN OKUDUKTAN SONRA OYLAYIN :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Adam Aşkı |Düzenleniyor
مستذئبOrman çok sessizdi. Sessiz ormanın derinliklerine doğru ilerlerken kurt olmanın zorluklarını düşündü James. Uzağa. Daha uzağa. Koşmak istiyordu. *** Bir kurt adam olmak zordur. Peki ya genç bir kurtsanız bu pek de kolay olmaz. Asi bir kurt. Ve onun...