12.BÖLÜM

65 5 0
                                    

Medyadaki james..

-emily-

Yavaşça yatağımdan kalktım.Okula gidip gitmemekte kararsızdım.Yine dönüşmekten korkuyordum.Ama bugün sınavım vardı ve gitmek zorundaydım.Ben düşüncelerimle boğuşurken kapıdan annem göründü.

"günaydın tatlım"

"günaydın anne"dedim.Düşünceli bir tavırla.

"bugün okula gidebilecekmisin tatlım"

"bilmiyorum"

"gerçekten gitmek istiyormusun"

"tabikide evet"

"aslında kontrol edip,edememen sana kalmış söyle bana emily bunu başarabileceğine inanıyormusun"

Kafamı salladım.Annem daha sonra odadan çıktı.Bense hızlı bir şekilde üstümü giydim...

Sınıfa girdiğimde herkesin gözü bendeydi.Emma yanıma geldi.

"hey,emily iyimisin"

"iyiyim"sırama oturdum.

"dün baya garip davrandın"

"ee.şey..biraz rahatsızdım"

Emma kafasını salladı.Daha sonra kapıdan james girdi.Sınav için tekli oturuyorduk james çaprazımdaki sıraya geçti.Ve yanıma geldi.

"emily dönü...."sözünü kestim.

"biliyorum james"dedim fısıltıyla.

"peki neden geldin"

"james belki bunu başarabilirim"

"sana inanıyorum"

Gülümsedim.Öğretmenin elindeki kağıdı heyecanla alıp başladım..Soruları hızlı bir şekilde yapıyordum..

Ellerime baktım..Ve dönüştüğümü gördüm.Dişlerimi sıktım ve Gözlerimi yumdum..Ve tekrardan korkuyla açtım.Ellerime baktım..Başarmıştım işte! kontrolümü kaybetmemiştim.Son soruyu yaptım.Ve elimdeki kağıdı masaya bırakıp koşarak dışarı çıktım...

-james-

Emily'nin ardından bende kağıdı masaya koydum.Emily'nin kontrol edişini görmüştüm.Dışarı çıktım.İşte emily oradaydı.Koşarak ona sarıldım.

"başardın"dedim.

"evet"

Sıkıca emily'e sarıldım.El ele tutuşarak koşmaya başladık...

-yazarın ağzından-

Jamesten nefret eden shawn,bir süre james ve emily'nin sarılışını izledi.Elini duvara sertçe vurarak çalan telefonunu açtı.

"alo"

"alo shawn"

"ne var michael"

"shawn çabuk buraya gelmen lazım"

"noldu"

"buraya gel dedim shawn"

"peki"telefonunu kapatarak sinirle uzaklaştı..

.............

Kurt Adam Aşkı |DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin