BÖLÜM 15

56 5 0
                                    

-SHAWN-

Bekliyorum.Hala bekliyorum,beyaz bir kapının önünde çömelmiş michael'i bekliyorum.Uzaktan onu görünce çömeldiğim yerden kalktım.

"sonunda geldin."

"shawn yapmadın değil mi!"

"neyden bahsediyorsun"

"emily'i kaçırmaktan"

Shawn güldü."hayır."

-yazarın ağzından-

"hey! bekleyin!"emma koşarak hızlı hızlı okula giden james ve emily'nin yanına yetişti.

"ne kadar hızlısınız kurt adam gibisiniz"güldü.

Emily jamese şüpheli bir bakış fırlattı ardından o da gülmeye başladı.

"john nerede"james gözüyle john'u aradı.

"gözüme görükmesin o"emmanın gözünden ateşler fışkırdı.Ardından emily ve james'in gülme sesleri geldi.


Sınıftan içeri girdiklerinde bayan clark çoktan girmişti bile.Neyseki bayan clark bugün iyi günündeydi ve bu geç kalan üçlüye kızmamıştı.James ve emily her zamanki sıralarına geçtiler.


Okul çıkışı james ve emily yine enerjikti.Emma ve john'dan kaçıp ormana doğru koştular.

-JAMES-

Emily'nin gözlerine baktıkça mutlu ve güçlü bir kız görüyorum.Onu seviyorum ve o da beni seviyor işte ben bu yüzden mutluyum.Emily ile biraz dinlenmek için bir ağacın yanında durduk ve ikimizde yere oturduk.

"emily sen gerçekten çok güçlü bir kızsın"

"neden"

"çünkü senin gözlerine baktıkça güçlü bir kız görüyorum.Ve ilk defa sana aşık olduğuma yemin edebilirim.İkimizde güçlü olmalıyız emily,korkmamalıyız.Sen sadece beni sev emily, ben başka bir şey istemiyorum"gülümsedim."seni çok se....."arkamı döndüğümde emily yoktu.Ayağa kalktım ve emily'nin kokusunu almaya başladım.Hayır!..alamıyordum.

"emily! nerdesin!" bağırmaya başladım.Bir yandan kokuyu bulmaya çalışıyordum.Kokuyu alamıyordum."emily!"ne kadar bağırırsam bağırayım bir tepki gelmiyordu.


Koşarak emily'nin evine gittim.Kapıyı bayan maria açtı.

"efendim james"

"şey...bayan maria"

"emily..nerede james"

"emily yok"bir yandan da ağlıyordum.

BAKALIM EMİLY NEREDE.

MEDYADAKİ EMİLY.

Kurt Adam Aşkı |DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin