Shawn dörtlünün olduğu alana doğru ilerledi.Ama kolundan tutan biri onu engelledi.Shawn arkasını döndü bu michaeldi.
"dur!shawn ne yapıyorsun"
"şimdi tam sırası michael"
"hayır değil!biraz zaman tanı"
"ondan nefret ettim"
"neden"
"sevdiğim kızı çaldı"
"ben gidiyorum shawn!sakın bir delilik yapma"dedi ve uzaklaştı.
....................
"hiç komik değil john"emma john'un esprisine yapmacık bir gülümseme ekledi.
"hadi millet bu kadar yeter kalkın"john oturduğu yerden kalktı.Ardından diğerleri de kalktı.
Muhteşem dörtlü sokakta ilerlemeye başladılar.
"nereye john"james john'u dürttü.
"gidince görürsünüz"dedi john.
"söyle john yoksa kafanı kıracağım"dedi emma.
"hayaletli eve gidiyoruz"diye sırıttı john.
"hayalet mi"diye güldü emily.
"öyle deme emily evde ruhlar geziyor"dedi john.Ve adımlarını hızlandırdı.
"uzak mı"emma john'a baktı.
"çok soru sordunuz"john adımlarını hızlandırdı.Ve diğerleri ona yetişmeye çalıştı.
"işte burası"dedi john ve yıkık dökük bir evin önünde durdu.
"burası mı"emma etrafına bakındı.
"evet geliyor musunuz"john kapıdan içeri girdi.Ardından james,emily,ve emma da girdiler.
Karşılarına çıkan koca bir merdivenden yukarı çıktılar.Ve sarı bir kapının önünde durdular.
"hadi gelin burada buluruz bir şeyler"dedi john.Ve dördü birlikte içeri girdiler.
...................
Shawn kırmızı gözleriyle penceren dışarı uzun süre baktı.Ve çalan telefonunu açtı.
"alo"
"alo shawn beni tanıdın sanırım"
"bay morgan"
"doğru tahmin shawn"
"ne istiyorsunuz bay morgan"
"planı kabul ederseniz beni arayın demiştiniz"telefonun ucundaki ses kahkahalar attı.
"demek oluyor ki ettiniz, yarın saat 12de orada olacağım"
"bekliyorum"dedi ve telefonu kapattılar.
..................
"sanırım kilitli kaldık"emma zorladığı kapının kolunu bıraktı.Ve sinirli sinirli john'a baktı.
"ne!"emily korkmaya başlamıştı.
"ah john"james john'a baktı.
"macera diye buna derim ben"john etrafına bakındı.
"ucubeliği bırak da yardım et hadi john"dedi emma.
Kapıyı açmak için baya bir uğraşın sonucunda kapı açılmadı.John ve james bir şeyler bulmak için etrafı karıştırmaya başladılar.Emily ve emma ise kapıyı kurcalıyorlardı.
James ise gücünü kullanacaktı fakat kapı oldukça güçlüydü.
"buldum!"emma saçındaki tel tokayı çıkarttı.
"çok akıllısın emma"dedi john.
James emmanın elinden tokayı aldı ve kapıyı açmaya çalıştı.Fakat kapı açılmıyordu james arkasına dönerek kafasını salladı.
Emily ve james telaşlanmaya başlamışlardı.Çünkü bugün DOLUNAY GÜNÜYDÜ.
James emily'nin kulağına,"ne yapıcaz emily bugün dolunay var"diye fısıldadı.
"bilmiyorum james buradan kurtulmalıyız"dedi emily.
Gittikçe hava kararmaya başlıyordu.Hava karardıkça oda da kararıyordu.
James bileğine bakarak,"olamaz!"dedi.
Emily,"james,dönüşüyoruz"dedi.
Ardından "buldum!"sesi ve ardından kuvvetli bir gürültüden sonra kapı açıldı.James ve emily koşarak dışarı çıktılar.Emma ve john yetişmeye çalıştı fakat olmadı.
"nereye!"dedi emma ve john'a baktı.
"bu kadar sevineceklerini bilseydim daha fazla uğraşırdım"dedi john ve sırıttı.Ardından emma john'u kovalamaya başladı.
Şanslı ikili kimsenin olmadığı bir yerde dönüştüler.Ve bugün'ün şerefine uludular...
MEDYADAKİ SHAWN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Adam Aşkı |Düzenleniyor
WerewolfOrman çok sessizdi. Sessiz ormanın derinliklerine doğru ilerlerken kurt olmanın zorluklarını düşündü James. Uzağa. Daha uzağa. Koşmak istiyordu. *** Bir kurt adam olmak zordur. Peki ya genç bir kurtsanız bu pek de kolay olmaz. Asi bir kurt. Ve onun...