James toparlanarak annesinin verdiği adrese gitti yani yeni evlerine doğru yol almaya başladı ve evi hızlıca bulabildi ev müstakildi çok güzel bahçesi vardı annesi camdan ona gülümsüyordu james koşarak annesinin yanına gitti annesi"eee yeni evimiz nasıl"diye sordu james"çok güzel"dedi gerçekten de ev çok güzeldi karşıda bir tane daha ev vardı yani o evle komşu oluyorlardı jamesin odası da güzeldi eşyalarını yerleştirdikten sonra çok yoruldu insan hayatına alışmalıydı kıyafetleri dür,toparla,yerleştir bunlar zordu ama insan hayatı güzel diye düşündü james kapı çaldı annesi eşyalarını yerleştiriyordu james ben bakarım diyerek kapıyı açtı kapıda onu karşılayan tanıdık bir yüz vardı...bu emilydi evleri karşı karşıyaydı james ve emily bir süre bakakaldılar ve emily"demek komşuyuz"dedi james başıyla onayladı annesi "aa emily sen mi geldin içeri gelsene"dedi.emily içeri girdi ve sezzizce oturdu james annesine emily'i tanıdığını söyledi annesi oğlunun arkadaş edinebilmesine sevinmişti emily ve james diğer odaya geçtiler james konuyu konuşmak istediğini söyledi ve söze ilk james başladı "bak emily senden hoşlandığımı söyledim ama sen bana sadece biz arkadaştık dedin söyle emily beni arkadaş olarakmı göreceksin"diye sordu emily zaten jamesi arkadaş olarak görmüyordu ve bunu yüzüne söyleyemiyordu bir süre duraksadı ve "şey....galiba....hayır"diyebildi james "ne yani ikimizde birbirimizden hoşlanıyor muyuz"dedi emily"evet"dedi artık rahatlamıştı jamese hoşlandığını söylemişti james "bana neden öyle davrandın"dedi emily olan biteni anlattı shawndan ayrıldığını da söyledi james"peki dolunaya gelecek misin beraber dönüşeceğiz değilmi"diye sordu emily "tamam geleceğim james" dedi ve gitti james mutluydu emily'i yani aşık olduğu kızı geri kazanabilmişti.......
Emily evine gitti ve odasına koştu mutluydu jamese aşık olduğunu söyleyebilmişti dolunay için heyecanlanıyordu aşık olduğu kişiyle dönüşecekti emily insanların kalbini kırmayı sevmezdi ve kendisine yapılmasından da nefret ederdi bu yüzden emily saf ve temiz bir kızdı ve okulda kendi gibi sırrı olan birisini bulabilmişti üstelik bu kişiye aşıktı emily mutluydu, sadece mutlu........
------------------------------------------------DOLUNAY GÜNÜ-------------------------------------------------
dolunay günü yaklaşmıştı james hazırlanıp emilyle okula gitti giderken ikiside koşu yarışı yapıyorlardı ormanların içinden ikiside jet gibi hıpızlı koşuyorlardı ve okula varabildiler sınıfa girerken shawn emily'e "bu akşam konuyu konuşmamız lazım emily parkın oraya gelebilirmisin"diye sordu emily akşam jamesle kurta dönüşmek için dolunayı izlemeye gideceklerdi emily bu kararı bir an önce vermeliydi ve jamese bundan bahsetti james emily'nin shawnla gitmesini istemiyordu ama ne olursa olsun bu emily'nin kararıydı.okul çıkışı james bir kez daha dolunaya gelmesini söyledi emily kararını vermişti ama jamese bahsetmedi...
Akşam olmuştu james dolunaya gidiyordu emily sanırsa gelmeyecekti james hızlıca yürüdü ve beklemeye başladı....
Emily kararını vermişti zaten hızlıca koştu ve yetişti...
Jamesin arkasından biri dokundu bu emilydi gelmişti emily shawn'ı reddedip onun yanına gelmişti james emily'nin elinden tuttu ve dönüştüler emily gayet mutluydu james'e baktı jameste emily'e baktı ikiside çok mutlulardı dönüştükten sonra neşeyle sürülerine döndüler......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Adam Aşkı |Düzenleniyor
WerewolfOrman çok sessizdi. Sessiz ormanın derinliklerine doğru ilerlerken kurt olmanın zorluklarını düşündü James. Uzağa. Daha uzağa. Koşmak istiyordu. *** Bir kurt adam olmak zordur. Peki ya genç bir kurtsanız bu pek de kolay olmaz. Asi bir kurt. Ve onun...