♣Bar

4.2K 205 31
                                    

"Lara!" zakričal na mňa Phil. Otočila som sa k nemu. "Áno?" opýtala som sa otrávene. "Žé. Šla by si dnes po škole do baru?" spýtal sa nervózne a poškrábal sa na zátylku. "Hm, neviem. Nechce sa mi a mám veľa učenia" zaklamala som. "Ale no ták. Dáš si pauzu" snažil sa ma presvedčiť. "Ale dáš mi potom navždy pokoj" povedala som s menšími nervami. Vypískol ako baba a rozbehol sa po chodbe do ďalšej učebne. "Jasné zlato! Pre teba všetko!" zakričal na mňa a zmizol v triede. Všetci na mňa pozreli. Zamračila som sa a vošla som do svojej triedy. Sadla som si do poslednej lavice a vytiahla som si matiku. Dala som si ju na lavicu a znudene som sa pozerala von oknom. Zdalo sa mi, že sa tam niečo mihlo. Prižmúrila som oči a trošku viac som sa naklonila. V tedy na mňa učka zvrieskla: "Sandersová! K tabuľi!" Kedy tá mrcha prišla do triedy? Neochotne som sa zdvihla zo stoličky a podišla som k tabuli. "Hm?" zamumlala som.

Tá mrcha mi dala poznámku! Veď ten zasraný príklad som jej vypočítala! "Ách" vzdychla som si znudene a hlavou som tresla do lavice. "Sandersová!" znova ma okríkla učiteľka. Zdvihla som hlavu a pretočila som očami. Pozrela som na ňu a čakala som čo z nej vypadne. Mlčala. Otočila sa k tabuli a pokračovala v písaní.

"Crrrrrrrn" ozval sa znovnček. Vstala som a rýchlo som zhrabla matiku a tašku. Vybehla som s triedy a dobehla som k skrinkám. Hodila som tam tašku a odišla som. Zamierila som na záchody. Vstúpila som dnu a oprela som sa o umývadlo a pozrela som sa na svoj odraz v zrkadle. Som úplne bledá. Pustila som studenú vodu a ovlažila som si ňou tvár. Znova som sa oprela o umývadlo a znovu som sa pozrela na svoj obraz. Dostala som svoju normálnu farbu. Vydýchla som si a odišla som. Znova zazvonilo a ja som bežala k skrinkám. Rýchlo som si vzala dejepis a utekala som do triedy. Vbehla som do svojej triedy tesne pred učiteľkou. Sadla som si do poslednej lavice a znova som pozerala von oknom. Znova sa tak niečo mihlo. Pretrela som si oči a radšej som sa venovala dejepisu.

Začal niekomu zvoniť mobil. Stuhla som. Zistila som že to mne zvoní mobil. "Sandersová!" zvrieskla učiteľka. Pretočila som očami a vzala som si dejepis aj s taškou. Vyšla som s triedy a trepla som dvermi. Vytiahla som mobil a pozrela som na obrazovku. Phil. "Kretén" zavrčala som a zdvihla som.

"Čo je!" vyštekla som na ňho.

"Tuut" ozval sa.

Zložila som a mobil som si vypla. Hodila som ho do tašky a prešla som chodbou. Sadla som si na zem a oprela som sa o stenu.

"Crrrrrrn" ozval sa znovnček a ja som vstala. Prešla som chodbou ku skrinkám. Našla som svoju a hodila som si tam tašku. Zabuchla som skrinku a zamierila von. Otvorila som dvere, ovanul ma chladný jesenný vzduch. Usmiala som sa a nadýchla som sa. Zavrela som oči a objala som sa okolo pliec. Vstúpila som naspäť do školy a venovala som sa posledným nudným hodinám.

Vybehla som von a užívala som si krásny deň. Konečne skončila škola a mi máme dvojtýždnové prázdniny. Kráčala som ulicou, keď ma niekto chytil za plece. "Lara ideme k tebe a potom do toho baru" zvískol nadšene Phil. Zamrnčala som a išla som ďalej. Ignorovala som Philove výkriky.

Odomkla som byt. "Som domá!" zakričala som na celý dom. Vošla som dnu a zabuchla som dvere. Vyzula som sa, vyzliekla som si kabát szavesila som ho. Hodila som tašku na zem a vyšla som s chodby do obývačky. Vyšla som po troch schodoch hore a prešla dom do kuchyne. Na chladničke bol papierik. Strhla som ho a pozrela som sa na ňho.

Zlatko, išli sme s ocinom na pracovnú cestu. Domov prídeme asi za týžden. Keby niečo, volaj

Mama

To nemyslí vážne! Ona ma tu nechala? S tým psychopatom Philom?! Zahodila som papierik do košla. Prešla som k schodom na druhé poschodie a pomaly som ich vyšlapala. Otvorila som dvere na izbe a vstúpila som dnu. Postavila som sa pred skrinu a vytiahla som si čierne skynny, čierne tielko a červenú kockovanú košelu. Košelu som si nechala rozopnutú. Vošla som do kúpeľne a postavila som sa pred zrkadlo. "Nepotrebujem nič upravovať" povedala som sama sebe. Rukou som si prehrabla vlasy a vyšla som s kúpeľne. Začal mi zvoniť mobil. Pomaly som zišla dole po schodoch a prešla som kuchynu. Preskočila som tri schody a vošla som do cbodby. Z tašky som si vzala mobil, ktorý stále zvonil. Pozrela som sa na obrazovku mobilu. Phil. Já ho snáď zabijem. Zdvihla som.

"Zlatko, idem pre teba" povedal a zložil. Ani som nestihla namietať. Sťažka som vydýchla a mobil som hodila naspäť do tašky. Obula som si čierne čižmi, obliekla som si kabát a otvorila som vchodové dvere. Vyšla som von a zamkla som dvere. Otočila som sa a všimla som si Phila. Schmatol ma za ruku a ťahal ma niekam.

Sedíme v bare a ja čakám kedy odtiaľto vypadneme. "Phil?" zavreštala som cez hudbu. "Noo?!" zavreštal naspäť. Bol už trošku opitý. "Idem domov!" zakričala som a vstala som. Tlačila som sa cez spotené telá ľudí na parkete. Konečne som prešla k dverám. Vyšla som von a nadýchla sa čerstvého vzduchu. Vnútri bol vzduch ťažký a vydýchaný. Pomaly som sa pohla smerom domov. Tento bar je odtiaľ ďaleko. Prechádzala som akurát okolo jednej tmavej uličky a v tedy som začula tichý šepot...

Ahojte :D môj prvý príbeh o creepypaste :'D snáď sa bude páčiť :'D

(Prepáčte za chyby :'D)

Zamilovaná do vrahaWhere stories live. Discover now