Pohľad tretej osoby
Lara otvorila oči a jej pohľad sa stretol s tým Jackovým. Usmiala sa a stisla mu ruku. "Aj ja ťa milujem" šepla a pobozkala ho. "Počkaj" povedal Jack a vstal. Odišiel zavolať doktora. "Doktor! Prebrala sa!" zakričal Jack na celú chodbu a vrátil sa k Lare. Chytil ju za ruku a znovu sa pobozkali. Doktor vtrhol do izby a Jacka vyhodil von. Skontroloval všetky prístroje a prezrel aj Laru. "Za týždeň môžte ísť domov" povedal a odišiel. Do izby sa vplížil Jack. Lara sa zasmiala a Jack si k nej prisadol, chytil ju za ruku a rozprával jej nádherné veci, až dokedy nezaspala. Potom odišiel s nemocnice a vrátil sa do domu, kde už bol Ester. Zaberal úplne celý gauč, aj operadlo. Usmial sa na ňho a odišiel do svojej izby.
Jack chodil celý týždeň za Larou do nemocnice. Dnes ju odtiaľ berie domov. Jack vošiel do jej izby a podal jej veci čo jej priniesol. Lara si ich vzala s úsmevom na tvári a prezliekla sa. Jack si ju pritiahol k sebe a pobozkali sa. Ruka v ruke odišli s nemocnice k lesu. "Ester!" skríkol Jack. Ester pribehol k nim. Lara sa usmiala a zoznámila sa s Esterom. Sú ako najlepší kamaráti, len s Jackom sú ako súrodenci. Vysadli a Ester sa rozbehol k Jackovmu domu.
Zliezli dole a vstúpili do domu. Ester sa usadil na gauči a Lara si sadla nejako k nemu. Jack išiel do svojej izby a odtiaľ do sprchy. Lara zatiaľ zaspala pri Esterovi. Jack sa vrátil dole za nimi. Usmial sa na spiacu Laru a vzal ju na ruky. V tedy sa zobudila. Usmiala sa a pobozkala ho. Odniesol ju do izby a položil ju na posteľ. Začali sa bozkávať. "Nikdy ťa neopustím" šepla Lara pomedzi bozky. "Tak to dúfam" šepol Jack.Taaak, tu je koniec mojej knihy xD do týždna by som mala vidať druhú časť... Teda ak chcete xD
YOU ARE READING
Zamilovaná do vraha
RandomLaru na ulici napadne jej opitý kamarát, ale zachráni ju neznámi chalan. Lare sa zdá že ju stále niekto prenasleduje. Keď v jeden deň ho znova uvidí a je si istá, že sa s ňou bude rozprávať. On stále mizne a Lara ho zazrie málokedy. Nastane ten osu...