♣Hra sa začína♣

1.3K 115 10
                                    

Idem po ňu. Milujem ju a snáď aj ona mňa. Vyrazil som k potoku. Prišiel som tam, no nikto tam nebol. Chcel som odísť, keď som si všimol niečo pri kameni. Oblička. Vzal som ju a vytiahol som skalpel. Kto by tu nechal obličku len tak pohodenú? Zalgo. Rozrezal som ju a roztvoril. Vnútri bol papierik. Vytiahol som ho a obličky som zahodil. Roztvoril som papierik a prezrel som odkaz.

Ak toto čítaš, znamená že si našiel druhý odkaz. Tvoja baba je ako-tak v poriadku. Pokračuj k uličke kde si ju poprvé zachránil.

Dočítal som a naštvane som zahodil papierik na zem. Otočil som sa a odišiel som. Prechádzal som nádhernou lúkou až do tmavého lesa. Nasadil som si kapucnu a začal som bežať.

Začalo sa stmievať a ja som konečne našiel tú uličku. Zastavil som sa, a predstavil som si, čo sa tu v tedy dialo. Nasledoval som kroky Lary a na zemi pri kontajnery ležal ďalší papierik. Vzal som ho a znova som začal čítať.

Trošku ma naštvala, tak schytala. Poponáhľaj sa, dlho to tu neprežije. Ďalej pokračuj tam, kde kvôli tebe plakala.

"Do riti" sykol som. Otočil som sa na päte a vyšiel som s uličky. Prešiel som cez park až k druhej uličke kde Lara plakala. Znova som si prehral všetko. Podišiel som k miestu, kde sedela. Bol tam papierik a fotka. "Kurva! Ty hovädo!" zvrieskol som schválne. Na tej fotke bola Lara v spodnom prádle a na tele mala modriny a zaschnutú krv. Fotku som obrátil.

Tvoja maličká je úžasná. Len sa vzpierala tak musela byť potrestaná.

Zavrčal som. Roztvoril som papierik.

Tak, choď na daľšie miesto. Vieš, tam kde skončila kôli Nine ;)

Tento odkaz ma nesmierne vytočil. Zvrtol som sa na päte a odišiel som. Zamieril som priamo k nemocnici ...

«Pohľad Lary» (pred fotkou)
"Taak, nehýb sa zlato a nebude to toľko bolieť" povedal ten hajzel. "Choď do pekla" zavrčala som a opľula som ho. Zavrčal a strelil mi facku. Prepálila som ho pohľadom. Zasmial sa a znova mi strelil facku. Päsťou ma udrel do brucha a sotil ma. Zo sedu som si lahla a udrela som si pri tom hlavu. Zahmlilo sa mi pred očami. Ani som si neuvedomovala čo sa deje, iba som počula cvaknutie foťáka.
"Modli sa, aby to ten tvoj chlapec nachádzal" šepol mi pri uchu. "Alebo aby ťa vôbec šiel hľadať" šepol mi pri krku. Jemne ma pobozkal na krk a ja som dostala chuť vraždiť. "Nikto, opakujem, nikto, sa ma nebude dotýkať" zavrčala som. Začala som sa spamätávať s tej udretej hlavy. Prudko som si sadla, čo som nemala robiť. Síce som hrkla toho debila a ten si hlavu trepol o stenu, ale mne vystrelila neuveriteľná bolesť do hlavy. "Ty suka!" vykríkol keď sa spamätal s úderu. Iba som ho prepálila pohľadom. Chcela som ho sj opľuť, ale nechcem riskovať, že ma tu znásilní. Znova mi dam facku. Sadol si na mňa obkročmo a vytiahol nôž. Prechádzal mi ním, po zahojených ranách a tie sa otvorili. Kusla som si do pery aby som bola ticho. "Tak táto, bude nádherná" povedal a vstal s môjho brucha. Znova cvakol foťák. Zavrčala som a snažila som sa aspoň posadiť, no moje rany mi v tom bránili. Zrazu sa rozleteli dvere a udreli Zalga. Začala som sa smiať, aj keď to cez tú bolesť nešlo bohvie ako. Zavrčal a ten chalan sa začal ospravedlnovať. "Nová hračka?" ukázal mojím smerom. "Pupetter, vypadni" zavrčal a utieral si krv z nosa. "Jack si po vás príde" začala som sa psychopaticky smiať. "A všetci skapete" šepla som počutelne a znova som sa psychopaticky zasmiala. Obaja vyvalili oči a opustili moju celu. Mne stiekla slza. Je ťažké hrať ten smiech, ale uhrala som to. Schúlila som sa do klbka na zemi a slzám som nechala voľný priechod. Počula som kroky na chodbe. Srdce mi vynechalo pár úderov, keď sa zastavili pri dverách do mojej celi...

Taak xD nová časť xD sorry za tie konce :'D
Blížime sa ku koncu knihy xD asi ešte dve časti a je koniec xD

Kto je ten neznámi pred jej celou? XD
Prežije to ona vôbec? XD
A podarí sa Jackovi ju zachrániť? XD

Nezabudnite komentovať, či sa časť páčila xDD

Zamilovaná do vrahaWhere stories live. Discover now