Chytila ma pod krk a odhodila ma na koniec obývačky. Vrazila som chrbtom do steny, vyrazila som si dych a zahmlelo sa mi pred očami. Počula som krik svojho mena, no iba som sa zosunula na zem a sledovala som čo sa bude diať. Nemusela som čakať dlho. Nina podišla ku mne a chytila ma znova pod krk. Zdvihla ma a prirazila ma k stene. "Prečo, Nina" spýtala som sa priškrtene. "Jack, mal byť môj" šepla a zdvihla ruku s nožom. Moje zreničky sa rozšírili. Niekto jej chytil ruku, ale ona ma stále škrtila. Počula som rupnutie kostí a následne krik, ktorý patril Nine. Zviezla sa na zem a držala si zápästie v ktorom mala nôž. Ten pustila a začala plakať. Ja som spadla na zem. Jack ma vzal na ruky a zamieril k mojej izbe. Ja som už ďalej nevnímala, pretože som sa stratila v tme...
«Pohľad Jacka»
To si robíte srandu! Ešte len sme prišli s nemocnice, a už znova sa niečo stalo! Laru som položil na posteľ a vrátil som sa dole. "Nina, hovorím ti to posledný krát. Ešte raz sa jej chyť, tak už to neprežiješ" vyprskol som na ňu. Úplne som ignoroval Larynho brata. Chytil som Ninu za vlasy a dotiahol som ju k dverám. Otvoril som ich a Ninu som vyhodil. "Jeff! Tuším si tá tvoja bábika zlomila ruku!" zakričal som do lesa. Počul som šuštanie kríkov. Zasmial som sa a zabuchol som dvere. Vrátil som sa do Larynej izby a sledoval som ju. Odhrnul som jej vlasy s krku a prstami som po ňom prešiel. Mala tam otlačky Nininých prstov. Lara sa strhla a pomaly otvorila oči. Chytila si krk a sťažka dýchala. Videl som slzy v jej očiach. Pozrela na mňa. Hneď sa na mňa vrhla. Objala ma okolo krku a priklincovala k posteli. Svoju tvár zaborila do mojej hrude. Hladkal som ju na chrbte a jej dych sa upokojil. Zdvihla hlavu a pozrela mi do očí. Znova si na mňa sadla obkročmo. Kurnik! Robí to naschvál?«Pohľad Lary»
Nejako som mu narýchlo vyzliekla mikinu. Rukami som mu zašla pod tričko. Vzrušil sa. Určite sa pod tou maskou červenal. Rozhodla som sa to zistit. Zložila som mu masku a sledovala som červeň v jeho tvári. Rukami som znova zašla pod jeho tričko. Mal vypracované telo. Zohla som sa k nemu a omylom som pohla trupom. Cítila som, že je vzrušený viac a viac. A aj na červeni pridávalo. Zohla som sa k nemu a spojila som naše pery. Chytil ma za boky a vyhrnul mi tričko. Trošku som sčervenala. Rukami prechádzal po mojej pokožke na bruchu. Po celom tele mi prebehla husia koža. Odtiahla som sa od neho a znova som 'omylom' pohla trupom. Musela som sa pousmiať. Chytila som lem jeho trička a rýchlo som mu ho vyzliekla. Ani sa nestihol spamätať. Ja som bola unesená jeho telom, takže som si nič neuvedomila. V rýchlosti mi vyzliekol tričko a prevrátil nás. Sčervenala som. Rukami sa podopieral pri mojej hlave a usmieval sa. Zasmiala som sa a podoprela som sa lakťami. Natiahla som krk a našpúlila som pery. V tedy sa rozleteli dvere...Ahojte. Je tu kratšia časť, ale dnes dám určite ešte jednu xD.
Nezabudnite komentovať, či sa časť páčila :D...
YOU ARE READING
Zamilovaná do vraha
RandomLaru na ulici napadne jej opitý kamarát, ale zachráni ju neznámi chalan. Lare sa zdá že ju stále niekto prenasleduje. Keď v jeden deň ho znova uvidí a je si istá, že sa s ňou bude rozprávať. On stále mizne a Lara ho zazrie málokedy. Nastane ten osu...