Prudko som sa posadila a obzrela som sa po izbe. Z dola boli počuť nadávky. Na streche sa niečo pohlo. Asi iba Jack. Vstala som s postele a zo šuflíka som si vytiahla nôž. Pomaly a potichu som našlapala k dverám. Zišla som dole po schodoch. Skrila som sa za stenu a opatrne som vykukla. "Ty Idiot!" vykríkla som a vyšla som spoza steny. Pozrel na mňa vystrašene a potom na nôž v mojej ruke. "Sorry ségra, spadol mi pohár" zasmial sa a nervózne sa poškrábal na zátylku. "Mohol si byť tichšie. Mala som krásny sen ako boz-vlastne ti to môže byť jedno" odvrkla som. "Koho že bozkávaš?" zaškeril sa. "Jacka" šepla som si pre seba, no asi nie dosť ticho. "Takže sa ti snívalo ako bozkávaš Jacka!" vykríkol na celý dom. "A aj sa ti to páčilo!" vykríkol k tomu. "Drž hubu" sykla som. "Nemusí to vedieť" odsekla som. "Ale je dobré keď to viem" zachrapčal za mnou známi hlas. Začala som sa usmievať ako debil, a to na môjho brata, Harryho. Ja ho proste prezívam Potter :'D. Otočila som sa a uviedla som Jacka. Ale mal kapucnu a hlavu sklonenú k zemi. "Tak já už idem" povedal Jack a zamieril k dverám. "Vyprevadím ťa" povedala som usmievajúc sa ako debil a pohla som sa k chodbe. Otvorila som dvere a Jack vybehol von, do tmavého lesa. Zabuchla som dvere a vrátila som sa do kuchyne. "Ségra" zasmial sa Harry. "Čuš Potter" sykla som. Vrátila som sa do izby a zvalila som sa na posteľ. "Takže Potter?" zachrapčal známi hlas v okne. "Áno" šepla som. "Poď sem" šepla som a vstala som. Dotrepala som sa k oknu a chytila som Jacka za ruku. Dotiahla som ho k mojej posteli a hodila som sa na ňu. Držala som ho celý čas za ruku, tak som ho strhla na seba. Zasmiali sme sa. Pritúlila som sa k nemu. Nejako som zaspala...
Ráno
Otvorila som oči a rozhliadla som sa po izbe. Bola prázdna. Posmutnela som. Zostala som ležať v posteli.
«Pohľad Jacka»
Od Lary som odišiel skoro ráno. V kúpeľni som jej nechal odkaz, že musím odísť na týždeň. Idem s Jeffom na misiu. Má to byť posledná a potom mi dajú pokoj. S Jeffom sa hádame, pretože zasahuje do môjho súkromia. Pred malou chvíľou sme sa pobili, len kvôli tomu, že znova do mňa zarypoval. Musel som mu rozbiť ten jeho natrhnutý ksicht. Hajzel. Nasral ma. "Jackie?" milo sa spýtala Nina. Neznášam tú prezívku! A neznášam Ninu! Vždy keď som u Jeffa, je tu aj Nina a furt sa na mňa lepí. Ja ju raz zabijem. "Čo chceš" oboril som sa na ňu. "Prečo si taký zlí?" spýtala sa. "Som milý. Ak by som bol zlí, dávko ťa rozpáram" prepálil som ju pohľadom. Priblížil som sa k nej. "Keď budem nad tebou stáť, so skalpelom v ruke, zomrieš s veľkými bolestami" povedal som a zasmial som sa. "Pomali ti rozrežem každý kúsok na tvojom tele a strhnem s teba kožu" povedal som temne. "Tvoje špinavé vnútornosti hodím psovy, a kožu zapálim. Kosti hodím do kyseliny" povedal som s vážnym výrazom. Videl som strach v jej očiach. Donútil som sa začať psychopaticky smiať a z vačku na mikine som si vytiahol skalpel. Začal som sa k nej s ním blížiť. Vykríkla a v tedy sa tam dotrepal Jeff. "Hej!" skríkol po mne. Ani som sa na ňho nepozrel. Už už som sa chystal Ninu podrezať, keď ma niekto chytil za plece. "Tak nech sa na mňa tá krava nelepí" sykol som. "Potom možno prežije" zahundral som si pre seba, ale asi nie dosť potichu. "Ako možno?!" vykŕkla Nina. "To je jedno, tak poďme" postavil som sa z gauča a zmizol som za dverami...«Pohľad Lary»
Jacka som stále nevidela. Ležím v posteli od rána. "Larvá!" zvrieskol môj sprostý brat. "Poď dolé!" zvrieskol znovu. "Je mi zke!" skríkla som s posledných síl. Vyschlo mi v krku a začalo sa mi ťažšie dýchať. Snažila som sa zakričať, ale stratila som hlas. Slzy ma začali páliť v očiach. Už som to neudržala a slzy sa mi valili prúdom. Nemohla som plakať nahlas, nemala som žiadny hlas. A tak mi iba stekali slzy a ťažko som dýchala. Zrazu sa mi všetko okolo začalo rozmazávať a ja som sa stratila v tme....
YOU ARE READING
Zamilovaná do vraha
RandomLaru na ulici napadne jej opitý kamarát, ale zachráni ju neznámi chalan. Lare sa zdá že ju stále niekto prenasleduje. Keď v jeden deň ho znova uvidí a je si istá, že sa s ňou bude rozprávať. On stále mizne a Lara ho zazrie málokedy. Nastane ten osu...