♣Zábava♣

1.5K 125 35
                                    

Nôž som si priložila k žilám na ruke. Zavrela som oči a nadýchla som sa. Chcela som prudko pritiahnuť, no niekto mi chytil ruku. Radšej som neotvárala oči. "Prečo?" ozval sa známi hlas. Slzy sa mi vydrali na povrch a ja som otvorila oči. Stál tu, priamo predomnou. Zohol sa ku mne a utrel mi slzy. "Chcem ukončiť to zastrané trápenie" povedala som cez slzy. Obraz sa mi začal rozmazávať. "Lara?" šepol Jack. Hlava mi oťažela a ja som stratila rovnováhu. Pocítila som tupú bolesť na hlave...

«Pohľad Jacka»
Zosypala sa mi tu! Vzal som ju na ruky a pobral som sa kade lahšie.
Došiel som s ňou domov a zložil som ju na gauč. S kúpeľne som si vytiahol lekárničku. Vrátil som sa naspäť do izby. Sadol som si k nej a otvoril som lekárničku. Vytiahol som gázu a nalial som na ňu dezinfekciu. Vzal som nôž a rozrezal som jej rukávy na tričku. Chytil som gázu s dezinfekciou a pomaly som jej zotieral krv s ruky.
To isté som urobil aj na druhej ruke.
Keď už bola celá čistá a ošetrená, prikril som ju a odišel som do kuchyne. S chladničky som vytiahol pizzu a hodil som ju na stôl. Vytiahol som dva taniere a položil som ich vedľa pizze. Pizzu som rozdelil na polovicu. Jednu polovicu som položil na jeden tanier a druhú na druhý. Hodil som to do mikrovlnky a zapol ju.

Konečne sa prebrala. Začala sa obzerať po celej izbe, až dokým pohľadom nezavadila o mňa. Prstom som ukázal na tanier s pizzou. Pozrela sa na ňho a zatvárila sa kyslo. "Ja jesť nebudem" povedala ranným hlasom. "Nie som hladná" dodala a lahla si. Zavrela oči a otočila sa mi chrbtom. Neviem prečo. Postavil som sa a prešiel som k nej. Otočil som si ju ku mne. Po tvári jej stekali slzy a oči mala zatvotené. Sťažka som si vydýchol. Sadol som si k nej a vtiahol som ju do objatia. Najprv sa vzpierala, ale nakoniec to vzdala. Plakala viac a viac. "Šššš" snažil som sa ju utešiť. Myslím že už to bez nej nevydržím. Je také ťažké držať sa od nej ďaleko. Odtiahol som ju od seba a chytil som jej tvár do dlaní. Spojil som naše pery a užíval som si ich sladkú chuť. Zvalil som sa na ňu. Chytil som lem jej trička a roztrhol som ho na polovicu. Rukami som prechádzal po jej tele. Opustil som jej pery a prešiel som na krk. Bozkával som ju a sem-tam som ju slabo kusol. Potichu vzdychala. Keď som sa od nej odtiahol, využila príležitosť a vyzliekla mi tričko. Nejako sa jej podarilo nás pretočiť a sedela na mne. Hýbala trupom a bozávala ma. Rukami mi prechádzala po hrudi a sem-tam zablúdila k opasku na rifliach. Chytil som ju za zadok a chcel som niečo urobiť, no niekto vykopol dvere. "Hej Jack, nevedela som či bu-" nedopovedala keď nás zbadala. "Huh, sorry ludia, ale mohli ste mi to ohlásiť. Aspoň by sm nerušila" povedala naštvane a hneď sa zasmiala. "Okej, tak sa oblečte a ideme variť" žmurkla na nás. Lara sčervenala až za ušami. Zasmial som sa.

«Pohľad Lary»
Bolo mi trápne, že nás zastihla práve Nina. Jack vstal a ja tiež. "Eh, Jack?" šepla som. "Požičiaš mi tričko? Moje je totiž roztrhané" ukázala som na svoje tričko. Zasmial sa a zmizol. Vrátil sa aj s tričkom. Veľké, modré. Vzala som si ho a rýchlo som si ho obliekla. Mala som zamierenē do kuchyne, ale niekto ma zozadu objal. Zasmiala som sa. Oprela som sa o ňho a naklonila som hlavu do boku. Jack ma začal bozkávať na krku. Musela som si zakusnúť do pery, aby som bola ticho. V kuchyni niečo spadlo a Nina zavrčala. "Kde ste?!" zvrieskla a vybehla s kuchyne. Nevšimla si nás a zrazili sme sa. Spadla na zem a js na Jacka. Začali sme sa smiať. "Okej, okej, poďme" povedala som a snažila som sa postaviť, no Jack ma držal za boky. "Nina?" šepla som a nastavila som ruky. Nina pretočila očami a chytila mi ruky. Potiahla ma a v tedy ma Jack pustil. Vypískla som aj s Ninou a spadli sme na zem. Teda Nina spadla na zem, ja som spadla na ňu. Sykla som od bolesti. Jack vyskočil na nohy a zdvihol ma. "Prepáč" šepol a chcel ma pobozkať. Uhla som a hrkla som ho. Trošku sa zatackal, ale než si stihol niečo uvedomiť, stála som pri ňom. Jemne som ho kusla do ucha a jemu ušiel vzdych. "Ha" zasmiala som sa a odtiahla som sa. Vrátila som sa k Nine. Pomohla som jej na nohy a odišli sme fo kuchyne. "Takže sme kamošky?" šepla Nina...

Ahojte xD taak, budú s nich kamošky, alebo nie? :D

Nezabudnite komentovať, či sa časť páčila...

Zamilovaná do vrahaWhere stories live. Discover now