♣To snáď nie♣

1.7K 139 21
                                    

Zhodila som zo seba Jacka a rýchlo som ho zakrila paplónom. On si skril aj tvár. "Bože!" zvrieskol Potter. "Drž hubu a vypadni" sykla som po ňom. "Okei, okej už idem" povedal Potter a zmizol. "Hajzel" sykla som. Jack sa zasmial a strhol zo seba paplón. Znova som mala nádherný výhľad na jeho vypracované telo. "Nech ti oči nevypadnú" zasmial sa Jack. Vyplazila som mu jazyk a vrhla som sa na ňho. Jeho telo príjemne hrialo. Bozkávali sme sa dravo a vášnivo. Ani som sa nenazdala a bola som bez nohavíc. Sedela som na ňom obkročmo, ale on mal stále nohavice. Rukami blúdil po celom mojom tele. Konečne sa mi nejako podarilo vyzliecť nohavice. Ležal na mne v boxerkách a ja som mala spodné prádlo. Išiel mi rozopínať podprsenku, keď sa znova rozrazili dvere. Jack si skril tvár v poduške, pri mojom krku a jemne ma na ňom bozkával. "Musím vám to tu zrušiť" zaškeril sa Harry. "Potter! Vypadni okamžite s tejto izby!" zvrieskla som po ňom a siahla som po poduške. Hodila som ju smerom k dverám. Akurát v tedy zabuchol dvere a začal sa smiať. "Okej, tak si to užite! Snáď vám to nikto už nepokazí!" zakričal tlmene spoza dverí. Zasmiala som sa a sadla som si na Jacka obkročmo a hýbala som trupom. Popri tom sme sa bozkávali. Cítila som že je vzrušený viac, než dosť. Sem-tam vypustil tichý vzdych.

«Pohľad Jacka»
Už som to nedokázal vydržať. Rukami som prešiel po jej bokoch až k prsiam. Zašiel som dozadu a rozopol som jej podprsenku. Lara sa trošku červenala, ale inak si to užívala. Niečo buchlo do okna. "Kurva!" sykol som. Lara zo mňa zliezla a ja som ju prikril paplónom. Podišiel som k oknu, a kto tam nestojí? Otvoril som okno. "Čk tu chceš?" vyprskol som. "Kľud kámo. Len som sa prišiel pozrieť ako sa ti darý, ale asi veľmi dobre" povedal Jeff a žmurkol na Laru. Zavrčal som. "Je moja! Iba moja" zavrčal som a sotil som Jeffa. Zavrel som okno a zastrel som. Sťažka aom vydýchol. "Dnes sa už asi nič nepodarí, však?" šepla Lara. Ani som neodpovedal. Zdvihla sa aj s paplónom a podišla ku mne. Pobozkala ma a odišla do kúpeľne. Zvalil som sa do postele a nejako som zaspal...

«Pohľad Harryho»
Naschvál som ich tam rušil. Vedel som že ide do tuhého. Lara zišla po schodoch dole. "Čau ségra" provokatývne som sa zaškeril. "Tak čo?" môj úsmev sa rozšíril ešte viac. "Bolo niečo?" spýtal som sa posmešne. "Hm, nie. Vyrušil nás nejaký debil" povedala naštvane a vzala si jablko. "Vyliezol totiž to na moju strechu" zavrčala. Odhryzla si z jablka a hypnotizovala stenu. Do očí jej padali jej mokré vlasy, tak si ich prehrabla. "Svedčali by ti červené vlasy" rozmýšľal som na hlas. Pozrela na mňa ako na blázna. "A tebe zelené" vyplazila na mňa jazyk. "Skôr čierne" povedal som a prehrabol som si svoje blond vlasy. "Aby som vyzeral ako Potter" zasmial som sa. "Áno, a aj tie okušky a plášte" začala sa smiať. "Nechcem vedieť aké museli mať boxerky" začala sa smiať viacej a ja som ju prepálil pohľadom. Z ničoho nič na poschodí v Larinej izbe niečo buchlo...

Ahojte :D znovu krátka časť xD
Za čo sa ospravedlnujem :'D

"Nezabudnite"zanechať komentár, či sa páčila časť :'D

Zamilovaná do vrahaWhere stories live. Discover now