♣Konečne♣

1.9K 142 10
                                    

Po tých slovách som si zložil masku a spojil som naše pery. Bol to úžasný pocit. Pocítil som ruky okolo svojho krku, tak som sa odpojil od jej nádherných pier a otočil som sa jej chrbtom. Nasadil som si masku a otočil som sa naspäť, tvárou k nej. Usmievala sa a držala si pery. "Ahoj" šepol som a usmial som sa. Sadol som si na posteľ k nej. "Ahoj" šepla a stále sa usmievala. "P-prepáč" šepol som a sklopil som pohľad. Zasmiala sa, ale ja som hlavu nezdvihol. Zavrel som oči a modlil som sa, aby mi tú pusu odpustila. Ani som si to nestihol uvedomiť a strhla mi masku. Zahodila ju a odpojila sa od všetkých prístrojom. Zvalila sa na mňa a usmievala sa. "Počula som všetko" šepla blízko mojich pier. Zčervenal som...

«Pohľad Lary»
Sedela som na Jackovi obkročmo a zblízka som sledovala jeho červen v tváry. "Si taký zlatý, keď sa červenáš" nerozmýšlala som čo hovorím. Sčervenal ešte viac. Bola som tak blízko jeho pier, že už som nedokázala odolávať. Potrebovala som ich znova cítiť. Spojila som naše pery a užívala som si ich chuť. Jeho pery boli chladné, no príjemné. Chutili po mäte, a boli sladké. Chvílu bol zaskočený, no začal spolupracovať. Keď mi už dochádzal kyslík, odtiahla som sa. Pozerala som mu do očí. Síce boli čierne, no ja som do nich videla. Usmiala som sa. Posadila som sa a rukami som sa zaprela na jeho hrudi. Cítila som, ako sa vzrušil. Sčervenal a ja som sa zaškerila. V provokovaní som dobrá. Trošku som pohla panvou a on sa vzrušil viacej. Sčervenal. Po chodbe sa niekto začal pohybovať. Zohla som sa k Jackovi a na rýchlo som ho pobozkala. Vstala som z neho a hodila som sa na postel. Zakrila som sa paplónom a sledovala som Jacka. Vzal si masku, a v okamihu ako sa otvorili dvere, vyskočil s okna. Zavrela som oči a snažila som sa pokojne dýchať. Dvere sa zabuchli a ja som si myslela že som sama. Už už som chcela ísť otvoriť oči, keď sa izbou ozvali kroky. Stuhla som. Srdce sa mi divoko rozbúšilo. Vedela som, že aj Jack ma sleduje. Cítim na sebe jeho pohľad a potom pohľad toho neznámeho. Stolička trošku zavŕzgala. Chytil ma za ruku. "Si nádherná baba" šepol mne známi hlas. Stolička znova zavŕzgala a posteľ sa prehla. Viem, ako musel Jack zúriť. Cítila som dych Adriana na mojom krku. "Vždy som po tebe túžil" šepol a pobozkal ma na krk. "Ale nikdy som ťa nemohol mať" šepol a znova ma pobozkal na krk. Momentálne mám chuť vraždiť. "Si nedosiahnuteľná" šepol. "Ale ja ťa dostanem" šepol a strhol zo mňa paplón. To už som nevydržala a prudko som sa posadila. Chcela som zliesť s postele, ale obaj ma zozadu a zničil všetky únikové cesty. "Jack!" vykríkla som prosebne. "Kto?!" spýtal sa prekvapene Adrian a v tedy cez okno vbehol dnu Jack. "Je moja! Iba moja!" vykríkol Jack a strhol ma k sebe. Silno som ho objala. Zdvihla som hlavu a postavila som sa na špičky, pretože bol vyšší. "Kľud" šepla som mu do ucha. Trochu sa uvolnil. "Kto si?" spýtal sa Adrian. "Prečo on?! Veď ani nevieš ako vyzerá!" zvrieskol Adrian. "Drž hubu" sykla som. "Sme v nemocnici" snažila som sa byť pokojná. Tvár som zaborila do Jackovej hrude a vdychovala som jeho vôňu. Jack ma objal okolo pása. Na svojom pleci som pocítila niečiu ruku. Ani neviem ako, ocitla som sa na zemi. Vybila som si dych a Jack si to všimol. Vrazil Adrianovi a podišiel ku mne. Vzal ma na ruky a ja som sa snažila nadýchnuť. Položil ma na posteľ a lahol si ku mne. Podarilo sa mi nadýchnuť a  pritúlila som sa k nemu. "O do riti. Ty si mi rozbil nos" povedal tlmene Adrian. Zasmiala som sa. Zaborila som tvár do jeho hrude a ruku som prehodila okolo jeho krku.

«Pohľad Jacka»
Bola taká zlatá, keď sa ku mne túlila. Počul som kroky a dvere. S buchotom sa zavreli a na chodbe sa ozívali tiché nadávky. Zasmial som sa. Prehodil som ruku cez jej bok a privinul som si ju bližšie k sebe. Nejako som tam zaspal...

Zobudil ma bozk. Otvoril som oči a predomnou bola Lara. Masku mi musela dať dole keď som spal. Usmial som sa na ňu. Na chodbe sa začali ozívať kroky a hlasy lekárov. "Musím ísť" šepol som a chcel som sa postaviť, no Lara ma chytila za golier mikiny a strhla na seba. Zasmiala sa a znova ma pobozkala! Musel som sa pousmiať. Pustila ma a ja som sa odtiahol. Vzal som si masku a sadol som si k nej na posteľ.

«Pohľad Harryho»
Dnes má prísť domov Lara, tak som bol nakúpiť. Rodičia mi písali, že budú musieť predĺžiť pracovnú cestu o päť dní, takže mám dať na Laru pozor. Sanozrejme vedia že bola Lara v nemocnici.

Chcel som ísť pre Laru, ale niekto zazvonil. Otvoril som dvere a stála tam vysmiata Lara a ten Jack. Zamračil som sa na nich. "Ten čo tu robí?" spýtal som sa naštvane. Lara ma vtiahla za ruku dnu a za nami šiel ten Jack. Z ničoho nič sa pred nami objavila nejaká baba. Mala čierne vlasy a fialový, pramienok? V ruke mala nôž. Na nič nečakala a vrhla sa k nám...

Páčila sa časť? Nezabudnite okomentovať...

Zamilovaná do vrahaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora