"Kita tak sepatutnya sambut kat sini. OK dengar.. saya dah search kat internet. Dan reason yg paling munasabah pesakit gila boleh keluar dari hospital tanpa di syaki gila adalah... *mata Jimin, kau dan Yeun bersinar. Tak sabar nak tunggu jwpan.* adalah Marriage."APAAAAAAA!" Jimin, Yeun dan kau Ter- jerit.
"Bang pd-nim! Saya tak nak kahwin lagi! Saya nak cari dulu Romeo berbulu idaman saya! Jangan bang! Jangan! Nanti tak pasal-pasal dia tak muncul dalam mimpi saya malam ni!" Yeun tiba-tiba buat rap kat situ.
"Eh, bila pula saya nak kahwin kan awak? Bukan awak yg gila." Kata Bang Shi Hyuk.
Yeun: o_o”
"Ma-maksudnya... saya kena kahwin? Dengan org yg saya tak kenal?" Soal Jimin.
Kau dalam hati rasa mcm nak banjir air mata bila dengar. Rasa mcm roh keluar dari badan pula.
"Emm... sebab Aidah yg dah ketemukan saya dengan Jimin. Aidah lah jawabnya." Kata Bang Shi Hyuk penuh ceria.
Kau dan Jimin dah berpandangan dan kemuadian pandang tempat lain. Blushing sampai berasap pipi tu. Lololol
"Jadi... macam mana?" Soal Bang Shi Hyuk.
"Kahwin! Kahwin! Kahwin!" Yeun berkata sambil tepuk tangan dan memandang Bang Shi Hyuk, mengajaknya tepuk sekali, tapi Bang Shi Hyuk : ㅡ..ㅡ
"Ermm.. kalau itu Aidah... emm.. sa-saya o--okay.... ." Kata Jimin.
"Aaa.... ." Aidah masih lagi berfikir.
"Awak ambil lah masa, saya tak paksa pun. Kalau awak tak nak tak apa. Yeun kan ada." Kata Bang Shi Hyuk.
"AAAA! KEJAP!" kata kau dan masuk tandas nak minta kebenaran Ken.
.
."Ken!!! Ottoke!?!" Soal kau pada Ken yg sedang pose depan cermin.
(Author: Konon macho lah tu~~)
"Wae? Terima je lah.. lagi pun kau juga yg kata kat aku ' Aku suka Jimin, aku nak kahwin dengan dia!" Haa.. ." Ajuk Ken meniru gaya kau cakap.
"Tapi- tapi... it is so sudden!! Oh My God! I can't believe! Ken! Macam mana ni!" Soal Kau meronta-ronta.
"Aidah!" Ken letakkan tanagan dia kat bahu kau.
"Kalau kau nak stay kat hospital ni sampai tua. Go on. Kau admire lah dia sampai kau tua." Kata ken.
"I don't know... that's sounds good." Kata Kau.
"Then... waktu kau admirer dia.. time-time kau tua tu, dia muncul kat tv. 'Hai saya Jimin. Ini isteri saya dan anak saya.' Kau nak ke?" Soal Ken smirk.
"Andwae! Andwae! Aku sepatutnya isteri dia time tu." Kata kau muka serious.
"Lagi pon...Aidah.. kau kena tolong aku. Aku, ada kena mengena dengan Jimin. Dia kenal muka aku! Aku minta tolong dari dia juga. Tapi dia pun terseksa. Now, aku ada kat sini. Kau dah tak dengarkan suara tu?" Soal Ken.
"Oh.. patutlah.... .... ... .... ..... ....... ..... ... . ..... ..... ..... ..... . .. ....... ..... ..... ..... ..... ..... .... .... sumbang semacam, suara kau rupanya." Kata kau.
Ken: =.=
"Kau kena cari aku, aku mati tak tenteram ni. Jimin! Dia lah orgnya. Dia akan tolong kau cari aku. Percayalah." Kata Ken .
YOU ARE READING
That Hijab Girl : The Kidnappers.
FanfictionSudah 3 bulan Jimin berada di hospital gila kerana tiada seorang pun yg percaya akan ceritanya mengenai kehilangan kawannya. Bangtan. Aidah is your name in this story. Aidah seorang peminat besar bagi BangtanBoys dan dia memberani kan diri ke hospi...