17

5.3K 421 103
                                    

Suho menolak nurse ke dinding dan nurse tak boleh lari. Suho menampar nurse berkali-kali sehingga berdarah bibirnya.
Nurse menangis tak mampu nak lawan.

Meanwhile di tempat parking.

"Comelnya kerera pink ni." Kata Jimin.

"Huh! Comelkan! Tengok, Jimin pun suka." Kata Yeun.

"Well.. kalau macam tu, Awak naik kereta tu, saya teman Bang pd-nim." Kata Kau.

"Alah, baru nak dating." Fikir Jimin.

"Ok juga. Tak de lah sesat saya nak ke restaurant tu." Kata Bang Shi Hyuk.

Kau pun ketawa kecil dan masukkan barang barang. Lalu tengok Ken. Dia dah kat sebelah kau.

"Yaa, pergilah jenguk Suho. Sementara ada masa ni. Guna la kuasa teleport." Bisik kau.

Ken tengok kau.

"Yaa, jangan sebut nama dia depan aku boleh tak?" Kata Ken agak kasar dan kau diam. Tak tahu apa hal dengan Ken.

Dalam kereta.

"Aidah-shii. Saya minta maaf . Sebab tiba-tiba suruh awak kahwin dengan anak didik saya demi kepentingan saya." Kata Bang Shi Hyuk sambil memandu.

"Oh.. Nae. Gwenchana." Kata kau.

"Lagi pun.. ia berhasil kan.! Mereka semua tepuk tangan dekat awak dan Jimin." Kata Bang Shi Hyuk tersenyum dan kau blushing memikirkan betapa malunya kau dalam hospital tadi bila semua tepuk tangan.

Ken kat belakang haya pandang tingkap.

"Anggaplah ia hadiah dari saya. Saya dah tak tahu nak balas apa lagi cara. Pasal family awak tu, saya dah booking flight untuk ke Malaysia. Kita semua akan minta restu. Then.. kalau lah awak tak suka Jimin... awak ceraikan lah dia." Kata Bang Shi Hyuk.

Muka kau risau. Apa lah yg mak ayah kau akan cakap kalau kau tiba-iba nak kahwin ni.. belajar belum habis, lagi satu semester je.

»
»

»
»

Suho keluar dari hospital dan ke keretanya. Start engine dan bergerak keluar. Dia bergerak ke rumah Yeun dan Kau duduk.

Dia terus ketuk pintu. Tapi tiada respond. Dia menjerit dari luar dengan kuat. Dan cuba untuk memecahkan pintu. Tapi, dia tak boleh sebab pintu ni guna nombor pin untuk masuk.

Dia menggengam kuat rambutnya dan melihat kiri kanan. Jiran yg setempat disitu semuanya tengok dia. Dia tak peduli dan terus balik ke keretanya.

Dia pun mengeluarkan phone dan call kau.

»»»
»»»
»»»

»»»
»»»
»»»

Meanwhile, di sebuah restaurant halal.

Kau , Yeun, Bang shi Hyuk dan Jimin sibuk bersembang. Ketawa bercerita apa benda entah.

"Yeun-shii... boleh awak duduk sini? Saya nak cakap sesuatu ni." Kata Bang pd-nim pada Yein yg duduk sebelah kau tu.

"Jimin duduk sebelah Aidah. Kami nak ckp private ni." Tambah Bang shi Hyuk lagi.

Muka Yeun bertukar smirk, dia faham apa maksud Bang Shi Hyuk dan segera tukar tempat duduk. Jimin pun dengan muka confused dia.. dia pun duduk sebelah kau.

Muka kau : o_o"

"Wae? Emm.. saya pun nak dengar juga apa benda?" Soal kau tahan blushing.

"Eh.. cakap lah dengan Jimin. Ini private!" Kata Yeun.

That Hijab Girl : The Kidnappers.Where stories live. Discover now