Eh kejap. CAMERA AKU! KAT JIMIN!" jerit kau.
"Huh! Oh... alah relax lah. Esok boleh ambil."
"Hmmm yela... my baby." Bebel kau.
Meanwhile di rumah Bang Shi Hyuk.
Jimin membelek-belek camera kau.
"Wah. Awak lebih tertarik dekat camera tu? Berbanding phone yg dah beli tu?" Soal Bang Shi Hyuk sengih.
"Oh.. ani... ." Balas Jimin
"Awak... suka dia?" Soal Bang Shi Hyuk.
Jimin angguk
"Ne.... a lot." Kata Jimin membuatkan Bang Shi Hyuk smirk. "So you have to catch her." Kata Bang Shi Hyuk.
"Mesti" kata Jimin senyum.
©MintsIceCream
Hari sudah pun malam.
Ken balik di rumah nya bersama Suho itu.Ken masuk ke biliknya dan melihat Suho sedang menyepahkan barang dlam biliknya. Meja belajarny semua ditolak Suho. Barang-barang dan alatan serta kerja kerja engineer Ken semua habis berterabur di bawah.
"AAAARRHHHHGGGHHH! AKU BENCI JIMIN! KEN! " jerit Suho mengamuk tak tentu pasal.
Dia kemudiannya ke arah almari Ken dan mengumbah semua baju Ken. Dia mengoyak helaian baju engineering Ken. Kemuadian dia ke arah katil Ken dan mengumbah, menyepahkan katil Ken. Membaling bantal.
Secara tak sengaja, Bawah bantal Ken ada gambar Ken dengan kau tengah bergurau dan gambar waktu korang kecil. Dia ambil dan mengoyaknya.
Ken... mengalirkan air mata. Melihat kawan baiknya yg di percayainya melakukan semua perkara ini. Langsung tak terlintas difikirannya. Kenapa Suho begitu benci akan dirinya.
Namun, dia tak berdiam diri. Kerana apa? Kerana dia lebih marah dari Suho. Dia memandang Suho dengan garangnya. Kemudia dia mengambil buku nya yg jatuh dari meja tadi dan baling pada belakang Suho.
Suho menoleh. Dan alangkah terkejutnya dia. Badannya menggigil, matanya terbeliak, air matanya jatuh. Dia tak sangka apa ug dia nampak.
Ken dalam keadaan Pucat, ada kesan darah pada dada baju Ken. Mata Ken putih semuanya. Dia melihat Ken dalam bentuk yg sepatutnya.
Suho menjerit takut. Dia kebelakang dan kebelakang. "Ke-Ken?!! Bu-bukan kau da-dah mati ke?" Soal Suho gagap takut.
"Kau ni apa! Hantu ke?! AAARHH1 JANGAN DATANG DEKAT! PERGI! PERGI!" Suho ketakutan melihat Ken semakin dekat.
Tanpa menyentuhnya, Ken menghalakan ke arah Suho dan tangannya di tolak ke kiri.
Mengejutkan, Suho seakan-akan ditarik ke dinding dan crash! Dia dihentam. Kemudian Ken melalukannya sekali lagi ke kanan dan crash! Kini dahi Suho berdarah.
"Ken! Kenapa kau buat aku camni! Kau lupa ke kita kita.... ni ... kawan!" Ujar Suho dlam sakit.
"APA?!! KAWAN? K.A.W.A.N?" Soal Ken marah. Dia ke arah Suho dan memegang jari Suho.
Suho tersentuh.
"Ye.. kita kawan. Aku tak lupa. Aku tak pernah lupa.... tapi! KAU YG LUPA!!" Jerit Ken marah dan menggenggam jari kiri Suho itu kuat sangat sampai bunyi tulang keluar.
"Kraakkk keuKrakkk!" Bunyi tulang.
"AAAAAGGHHRRRRHHHH! JEBAL! MIANHAE!! MIANHAE! KEN-SHII! MIANHAE!" Jerit Suho sekuat hati. Jari kirinya habis patah di buat Ken.
YOU ARE READING
That Hijab Girl : The Kidnappers.
FanfictionSudah 3 bulan Jimin berada di hospital gila kerana tiada seorang pun yg percaya akan ceritanya mengenai kehilangan kawannya. Bangtan. Aidah is your name in this story. Aidah seorang peminat besar bagi BangtanBoys dan dia memberani kan diri ke hospi...