Sorry late update. ㅠㅅㅠ
"Yah, kau menangis ke?" Soal Ken bila nampak kau tak tentu arah.
"Ah...! Macam mana ni?!" Kata kau dan duduk mencangkung.
"Yah yah, Gwenchana, aku gurau je. Aku tahu lah jalan balik sana. Saja je buat drama." Kata Ken senyum kambing.
"Apa?" Soal kau pandang dia dengan garang.
"Tula aku kata, kau selalu kena tipu dengan gurauan org. Macam mana nak hidup? Hahaha, sudahlah. Kang mata sepet tu risau pula." Kata Ken dan kau pun bangun dan ikut Ken dari belakang.
Jalan punya jalan. Jjaa jan! Dah jumpa Jimin!
Kau nampak macam budak hilang yg jalan ikut kehendak hati kau.
"Aidah-shii!" Ujar Jimin sebaik aja nampak kau keluar dari pokok pokok seorang diri. Ceh padahal Ken ada kat depan dia.
sebelum Jimin pergi dekat kau, kau dah pun berlari sepantas harimau dan memeluk dia. Mata Jimin terbeliak besar. JiHyun pun terkejut.
"Aidah?" Soal Jimin perlahan dengan peliknya.
"Gwenchana?" Soal JiHyun risau"Aish, masib baik. Mana lah awak pergi." Kata Jimin sambil mengusap kepala kau.
"Mianhae." Kata kau perlahan dan kau tengok Ken yg ada kat belakang Jimin tu.
"Nampaknya, aku boleh percayakan mata sepet ni." Kata Ken.
"Mianhei." Kata ken lagi.
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
●●●
Kau terjaga dari tidur dan cuaca masih lagi gelap. Kau keluarkan phone dan tengok, dah pukul 6 pagi. Maka, kau kejut Jimin utk solat.
Hehe.
Selepas aja itu, korang terus bergerak ke hadapan. Teruskan perjalanan dan terus sehingga cahaya matahari terang menyinari permukaan bumi.
"Penatnya, dah pukul berapa ni?" Soal JiHyun dan melihat jam tangannya.
"Rehatlah kejap. Sikit lagi sampai lah." Kata Jimin.
"Wah, kita dah 2 jam berjalan." Tambah JiHyun.
"Huh? Kenapa lama erk? Haritu... kejap je." Kata Jimin.
YOU ARE READING
That Hijab Girl : The Kidnappers.
FanfictionSudah 3 bulan Jimin berada di hospital gila kerana tiada seorang pun yg percaya akan ceritanya mengenai kehilangan kawannya. Bangtan. Aidah is your name in this story. Aidah seorang peminat besar bagi BangtanBoys dan dia memberani kan diri ke hospi...