(Bu hafta finaller yüzünden bölüm yazamadığım için öncelikle özür dilerim. Ama beni etkinliğe davet eden tatlım @sairahanim olunca hayır demem imkansızdı)
Benim hakkımda 20 şeyi bilmek isteyen varsa aranızda, önden buyurun. Tüm kirli çamaşırlarımı dökmeye geldim :) Medya da BEN :))))
1. 29 Eylül 1992 Denizli doğumluyum, yeni tanıştığım çoğu kişiye kimliğimi göstermek istediğimde buradan geliyor. Dış görünüşüm -uzun boyumdan kaynaklı olsa gerek- hep üç dört yaş fazla gösteriyor. Şikayetçi miyim Evet, sonuçta kadınlar hep yaşından küçük görünmek ister değil mi :)
2. İki kardeşiz ve bilin bakalım kim büyük? Tabii ki 1 sene 13 günle yarışmayı kaybeden ben. Artı özellik kardeşim pek bir minyon tiplidir benim aksime yaşından küçük görünür. Oldumu size yaş kompleksi :) Takmıyorum dersem sakın ha inanmayın, kesin lafı dolandırıyorumdur.
3. Söylemesem olmaz, küçükken pek içine kapanık, kendi kendine yeten bir çocuktum. Ama en azılı saç baş kavgalarını yinede kardeşimle yaptım. Kardeşinizle aranızda yaş farkı az ise kaçınılmaz olan kıyafet paylaşımı en gıcık olduğum şeydi :) Ne yapayım malım değerli :)
4. Büyüdüğümde doktor olma hevesinde hayaller kurardım, lakın orta sonda hep komposizyon yazılarım öne çıkardı. Türkçe öğretmenlerimden az çekmedim zorla yarışmalara katılmam için elime kağıt tutuştururlardı :) Bense pek önem vermezdim daha çok karakalem resim çizmeyi tercih ettim. Resim öğretmenimin, bizim zamanımızda OKS vardı, sınavda başarılı olmam için beddua ettiğini hiç unutmam :)
5. Ne yazıkki eğitim öğretim hayatım bazı olanaksızlıklar yüzünden orta öğretimde noktalandı. Yine de yılmadım liseyi açık öğretimde bitirip bu sene AÖF de Türk Dili ve Edebiyatı bölümüne başladım. 13 yaşımdan buyana çalıyor kendi paramı kendim kazanıp harcıyorum.
6. Okumayı söktüğüm günden bu yana hep okudum, ilkokuldan masalara tutunda yaşıma uygun düşmeyen edebi eserlere kadar hep okudum. Dedim ya içine kapanık biriydim fakat hayal kurmaya müptelaydım. Okuduğum her satır ve karakteri kendimle özdeştirmeden duramazdım :)
7. Yemeğe düşkün biriyim ama her yemeği de yemem. Benim için yemek yemek zevk işi :) bebeklikten oburdum anlayacağınız :) En çok sevdiğim yemek Kısır, üşengec yapıma rağmen gece bile yapar yerim düşünün artık gerisini :)
8. Çikolata sevmeyen nadir insanlardan biriyim. Nutellaya kaşık sokmayı geçin bakkaldan çikolata aldığım olmamıştır. Ben daha çok acı ve eksi insanıyım. Oturduğum sofrada acı yoksa doyduğumu hissetmem :)
9. Kindar biri olmadım, terazi burcu olduğumdan acayip kararsız ve celişkiliyimdir. Nasip kavramına sonuna kadar inanırım.
10. Mükemmel bir dinleyiciyimdir, derdimi anlatamam ama pek bi güzel dinlerim :) Ağzımda sıkıdır hani :)
11. Tahammül edemediğim tek şey hadsizliktir, normalinde ensesine vur ağzındaki lokmayı al sınıfındayım. üzücü ama gerçek :)
12. Ilk defa girdiğim ortamlarda sinik kalmam, mutlaka kendime uyacak, uyduracak bir arkadaş edinirim :)
13. Kulaklığıyla bütünleşenlerden sadece bir diğeriyim, otobüste, fırına giderken aklınıza gelebilecek her yerde müzik dinlerim. Bu sebeptendir ki 3 ayda bir yeni kulaklık almak zorunda kalıyorum, kulaklım canavarı mıyım neyim bilemedim :)
13. Ağzımda kötü söz barındıramam karşımdaki kişi hak etse de Allah'a havale eder geçerim. Yalan söylemeyi beceremem, çünkü yanaklarım fena şekilde kızarır birde sarışın olduğumu eklerseniz kabak gibi ortaya çıkar yalanım.
14. "Ağzı şom gözleri kem derler ya hani hah işte o benim. Gözlerimin renkli olduğundan mıdır nedir çok beğendiğim şeylerin başına hep bir şey gelir. Aklımda geçen daha dilime uğramadan hooop başıma geliverir , anlayacağınız bahtsızım arkadaşlar :)
15. Ne zaman evleniyorsun sorusuna da ayrıca bir gıcıklığım var :) Hısım akrabanın evlilik dayatmasından gına geldi başımı yakacaklar zorla :)
16. Kendimde en nefret ettiğim özellik; suçlu aranacak bir durumda birinci sırayı kendime veriyor oluşum. Alttan almayı marifet edinmem, haklıysam da aman ağzımızın tadı bozulmasın diye sineye çekmem. Sorunu kendimde aramak istemesem de eninde sonunda büyük dilimi kendime ayırırım.
17. Kalabalık ortamlara girmekten kaçınırım. Gökyüzündeki beyaz bulutları saatlerce gülümseyerek izleyebilirim. Başladığım işi yarım bırakmamayı huy edinmişim bir kere, berenarı bir işi bile yarım bırakıp es geçmem.
18. Kitaplarımı paylaşmaktan haz etmem, hele ki verdiğim kitap geri geldiğinde hasar görmüş veya sayfası yırtılmışsa kaçacak delik arayın, şirazem kaymıştır. Hıncımı almadan serbest bırakmam. :)
19. Üşengecim, bir bayan olarak saçımı yapmaktan tutunda makyaja kadar asla saatler harcayamam. Sabah kalkmak bile çin işkencesi gibi geliyor, ne ara gözümü açıp saçlarıma fön çekeyim allasen :)
20. İtiraf edeyim işin gerçeği kitap yazmayı hiç düşünmedim arkadaşım wattpadten kitap okuduğunu söylemese yazmak niyetimde yoktu ki bir sene kadar wattpadi yalnızca hikaye okumak için kullandım. Ama şimdi yakında kitabı basılacak bir yazar adayıyım. Hayat sürprizlere gebe diye boşa dememişler cidden, ummadığın şeyler karşına apansız çıkabiliyor. Kafa dağıtmak amaçlı girdiğim yolun bana yeni hayallerin kapısını açacağını kim bilebilirdi ki :) Çok güzlel insanlarla tanıdım, iyi insanlarla arkadaş oldum burada, iyiki yapmışım dediğim şeylerden birisi de bu :)
Hadi bakalım bu meydan okumaya sizlerde katılın :) Kendinizi sizin cümlelerinizle anlatın :)
Semra Şenol
Ozlem_Yalcinkaya yamakk Esra_Gun byMoira SiyahSerce nevin_- seh-naz lemariz ozgeerk burcudemet bookstealer isilca sairahanim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK KIRINTILARI
General FictionDoymayacağımı sanma, vereceğin en ufak zerreye ihtiyacım var. Sakın benden uzak durma ! Senden başka gidecek yol aramam. Pes edeceğimi düşünme, kaçtıkça yanında bulacaksın beni. Hayata bir sıfır yenik başladığını düşünüyorsan bende senden haylice...