ÖZEL BÖLÜM... Ben seni unutmak için, SEVER MİYİM ?

11.7K 540 89
                                    

Medya bilin bakalım kim :) Deniz'in küçük haline ne çok benziyor değil mi sadece saçları sarı değil :)

1 yıl sonrası...

Dört mevsim geçti, ama nasıl geçti gel de bir sor bana. Çocuk aklımın aşk dediği; senin gölgenin sinmediği sokaklar nasıl ıssız ve karanlık bilmiyorsun. Aklımda yüzün, tenimde son dokunuşunun solan izi duruyor hala. Ekseriyetle seni çok özlüyorum, parmak uçlarımda sevdiğim gamzelerini hatırlıyorum.

Bu bizim ilk gerçek ayrılışımızdı; yalın ve tumturaklı. En zoruydu geceler, gündüzleri sığındığım karmaşa, yoğun uğraş seansları zihnimi bir nebze arındırıyordu yokluğundan. Ama geceler, o uzun ayaz geceler zindandı.

Gidişimi sorunlardan kaçmak olarak nitelendirmek hata, betimsiz bir tasvir olur. Kolaya kaçacak, ardında bıraktıklarıyla yüzleşemeyecek basitlikte, sığ birisi olsaydım önüme bakarken temkinli davranmazdım. Kalsaydım kimseye faydam dokunmazdı, öncelikle kendimi oyalar tam ayağa kalkıyorum dediğimde dizlerimin üstüne çökerdim. Neden mi, çünkü temeli sağlam atılmayan inşaatlar en ufak sallantıda yerle yeksan edilir, tozu dumana katarak dökülen alın terlerini, verilen emeklere hıyanet ederdi. Ben sallanıyordum. Ayaklarımın altındaki zemin beşik gibi sallanırken, inat etseydim çöküntü depremi yaşar, süregelen sallantıda yer altındaki boşluğuma çekilirdim.

Bulutlar vurdumduymazdır; tependen gamsızca geçerken seni tanımazlar. Acın onları durdurmaz, bir saniyeliğine sana koyu gölgesi değdirip sonra da sıvışarak kaçar. Yakalayamazsın, hızlıdır. Teskin etmez. Avutmaya gönül indirmez, sorumsuzdur. Hürdür, ardından baktığınla kalırsın. Boşa zuhur etmez, anlık bir esenlik verir ruhuna sadece. Bense Güneş'tim, en çok kendimi yakardım. Etrafıma yaydığım ısı ile ışık saydam tenimden geçerken un ufak ederdi kaburgalarımı.

Balsa ağacının gizli kerametidir, içinin suyla dolup taşması. Bu nedenle kurt saldırılarına açık hedef haline gelir ki, dayanıklıdır tüm olumsuzluklara karşı. Ona benzetirim kendimi, kendi yaralarımın etrafında büyürüm. İçten dışa, dıştan içe mücadele abidesiyim...



AŞK KIRINTILARI Kitap Müptelası yayınları farkıyla kitap oluyor ❤️❤️❤️

AŞK KIRINTILARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin