Multide: Cemre
Cemre'den
Keşke hep burda kalsam.Gün doğumu hiç bitmese,güneş hiç batmasa.Hiç gitmesem bu huzur buldugum yerden..
"Cemreee kızım nerdesin?"
"Bavulumu topluyorum anne."
Sarı kazağımı bulamıyordum.Daha doğrusu Merve'nin sarı kazağını.
Tatile çıkarken zorla almıştım ondan.En sevdiği kazağiydi.Ama ne yapiyim çok beğenmiştim."Kızım hadi uçağı kaçıracagız."
"Tamam anne ,sarı kazagimi gördün mü?"dedim."Ewet ,benim bavulumda hadi hazirsan çıkalım."
Of burdan gitmek koyuyordu.Okadar güzeldiki.
Babam arabada bizi bekliyordu.Ama ewe gitmiyorduk.Babamın işi nedeniyle başka yere taşınmıştık.Babam biz tatildeyken gidip ewle ilgilenmisti.Şimdi yeni ew yeni okul yeni arkadaşlar.İstemiyordum ama mecburdum.
Arabaya bindim ve yola çıktık.Tam kulaklığı takacakken babamın sesiyle irkildim."Heyecanlımısın Cemre?yeni okul falan" dedi.
"Hayır baba"dedim.Babam aynadan bana baktı ve gülümsedi.
Başımı cama yasladım ve kulaklıģımı taktım.Yeni okulumda en yakın arkadaşım hatta kardeşim gibi gördüğum Merveyle okumuycaktık.Merve'nin babasıyla babam ortaktı.Biz Merve'yle çocukluk arkadaşıydık.Her şeyimizi biliriz.Yeni bir ortak daha bulur bulmaz,Mervelerde taşınacaklardi ve aynı okulda okuycaktık. Bu bile içimi rahatlatıyordu.
"Cemre,cemre kızım geldik."Annemin sesiyle kulaklığı çıkardım ve arabadan indik.Etrafa göz gezdirdim.Evimiz bir sitedeydi.Oldukca güzel bi site. Güvenlik hemen gelip bavulumuzu taşıdı ve ewe yerleştirdi.
Babam "ve yeni evimiz"diye lafa girdi.
"Güzelmiş "dedim.Annem"oldukça güzel" die lafa girdi.Babam ikimize dönüp gülümsedi. Bende ona bakıp gülümsedim.
Annem yanıma gelip belimden sardı ve bahçeye girdik.Babamda arkamizdan geliyordu.Bahçeye göz gezdire gezdire ewe girdik.Ben ewi incelerken babamın sesiyle arkamı döndüm "Odan 2. katta sağdan 2.kapı"dedi.
Merdivenlere bakıp tekrar babama döndüm ve "tamam babacım" dedim.
Merdivenleri koşarak çıktım ve hemen sağdaki kapıya girdim.Odama hayretler içerisinde bakıyordum. Annemler arkamdan gelip yanâğıma bir öpücük kondurup "beğendinmi diye sordu."çok beğendim" dedim........
Eşyalarımı yerleştirmiştim.Kapım tıklatıldı ve gir diye seslendim. Yardımcı içeri girip"Cemre hanim yemek hazır annnenler sizi bekliyor"dedi.Kafami sallıyıp "geliyorum"dedim.
Telefonum kapalıydı,çıkartıp şarja taktım ve hemen aşağıya indim.Annemle babamı öpüp masaya oturdum.Yemek yerken okulum hakkında konuşuyorlardı.Annem "okul formalarını yardımcı ütüleyip odana bırakacak" dedi. Başımı sallayıp onay verdim.
"Benim uykum geldi odaya çıkıp uyucam,size afiyet olsun"dedim ve yukarı ćıktım.
Hemen telefonumu açtım ve 30 arama olduğunu gördüm. Tabikide Merveden.Hemen onu aradım.
"Alo Cemre,kızım nerdesin ya"
"Telefonum kapalıydı ya şarjı bitmişti""ee yeni ewdemisiniz?" "ewet geldik ,yarında okula başlicam"
"of ya özledim".
"Bende özledim."
"Seni deil kızım sarı kazağımı" diyip kahkaha attı.
"Götmüsün kızım,iyrençti.Yine modundasın" dedim
"Hiçte bile" diyip kıkırdamaya devam etti. "Neyse sen uyu yarın alırım bildirimleri" dedi ve telefonu kapattı.
Perdeyi çekmeye giderken kahkaha sesi duydum ve dışarı baktım.Bir grup yakışıklı çocuk.Konuşup kahkaha atıyorlardı. Daha doğrusu siteyi inletiyorlardı.
Biri bir anda bizim ewe baktı ve bir anda beni gördü.Durup sırıtmaya başladı.Hemen perdeyi onu takmazmış gibi kapattım.
Ve ışığı kapatıp biraz bekledikten sonra tekrar pencereye gidip perdenin ucundan dışarı baktım kimse yoktu.Bende gidip yattım sonuçta yarın okul var diyip iç çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Dolunay"
Teen Fiction"Beni sevmek zorundasın" "Ben hiç bir şeyin zorunda değilim. Lütfen uzatmayalım artık" "Vazgeçmiyecem bunu bil" ⬇ "Sen onu sevmiyorsun İrem" "Evet.Ben onu sevmiyorum.Ona aşığım" "Yalan söylüyorsun.Sen ona deil bana aşıksın ama bunu kendine yediremi...