Cemre'den
Akşam o uyuz Rüzgarda gelecekmiş.
Ama akşam iremde geleceği için fazla sorun etmiyorum.Rüzgarla grubu sınıftan gittiler.Biz İremle akşam film izlemeye karar vermiştik......
Sonunda zil çalmıştı.İremle birlikte ilk İremlere gidip bir iki eşya alacaktık.Sonrada bize gidecektik ordanda Kıvançlara.Biz diğerlerinden daha erken gidecektik.Yani İremle öyle kararlaştırmıştık.
"Biz ilk İremlere gidcez.Sonra bize geçip ordanda size" dedim.
"Tamam sen bizim ewi hatırlıyorsun deilmi" dedi Kıvanç.
"Ewet ewet hatırlıyorum."dedim.
"Tamam gidin fazla gecikmeyin,yoksa ceza var." diyip sırıttı.
He he diyip geçiştirdim onu. Ne ceza verebilirdiki zaten.İremle takmiyip yolumuza devam ettik.
Kıvanç'tan
Cemre geçiştirmişti ama ben ciddiydim.Gerçi onlar geç kalmasa bile onlara ceza verecektim.Ee birilerinin yemek filan yapması lazım dimi. :D Tamam dışardanda yiyebilirdik ama bu eğlence bidaha gelmez ayağimıza.Rüzgarda bunu anlayıp gelmek istedi zaten.Bende markete geçip cips falan aldım.Evde vardı ama bizim öküzlere yeteceğini sanmıyorum. (Öküz derken kızlardan bahsetmiyorum yanlış anlamayın :D)
Rüzgar'dan
Bugün kıvançlarda toplanacaktık.O kıza ders verme fırsatı ayağıma kadar gelmişti.Bu fırsatı tepmek olmazdı.Aslında bugün kapışma falan yoktu.Kıvançlara zorla davet ettirdik kendimizi.Ama kıvanç hicbirsey çaktırmadan onaylamıştı.Arabama binip ewe sürdüm.Odama çıkıp direk duşa girdim.Bir 15 dkka sonra duştan çıktım.Üzerime dar paça bordo pantolonla kuru kafa baskılı V yaka thsirtü giydim.Yatağa atlayıp uzandım.Daha erkendi biraz dinlenecektim.
Cemre'den
İremin arabasına binip onlara gitmiştik.Bende özlemiştim kızımı.
(Kızım=arabam).Tatile giderken almamıştım arabımı.Babama bir anca söyleyip getirtmesini isticektim.
İremlere gelmiştik.Arabadan inip ewe geçtik.Evleri güzeldi.Çok güzel tasarlanmıştı.İremle merdivenlerden çıkıp odasına gittik.İremin odasıda çok güzeldi.Benimkinden daha derli topluydu.İrem banyosuna geçip duş aldı.Sonrada Jean bi pantolon üzerine düşük kol bi kazakla banyodan çıktı.Çok tatlı görünüyordu."Ben hazırım.Nasıl iyi olmuşmu"dedi irem.
"Harika gòrünüyorsun" diyip göz kırptım.
"Hadi gidelim ozaman" dedi İrem.
"Annenlere haber vermicekmisin" dedim.
"Ooo ben onları okulda aradımki" diyip sırıttı.
"Tamam ozaman hadi gidelim"dedim.
Ve arabaya indik.
....Egemen
Bugün İremde gelecekti Kıvançlara. Herşey geçen yıl Onurun İremi öpmek istemesiyle başlamıştı.İremin istemediğini görünce dayanamayıp Onura yumruk atmıştım.O günden beri İreme karşı bir şey var içimde.Ona aşık değilim tabiki ama birşeyler var içimde.Ewe gidip duş aldım ve hazırlandım.Rüzgardan mesaj gelince çıkacaktım Bende oturup sosyal medyada gezinmeye başladım.
Cemre'den
Eve geldiğimde babamlar hazırlanmış beni bekliyorlardı.Annemi süzüp "vays şeyda hanım harika görünüyorsunuz"dedim ve yanağına öpücük kondurdum.Annemle gülüşürken babamında yanına giderek "yakışıklım benim"diyerek onuda öptüm.Babam gülüp "saol prensesim" dedi. İremi onlarla tanıştırdıktan sonra bir iki talimat verip gitmişlerdi.Bizde İremle odama çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Dolunay"
Teen Fiction"Beni sevmek zorundasın" "Ben hiç bir şeyin zorunda değilim. Lütfen uzatmayalım artık" "Vazgeçmiyecem bunu bil" ⬇ "Sen onu sevmiyorsun İrem" "Evet.Ben onu sevmiyorum.Ona aşığım" "Yalan söylüyorsun.Sen ona deil bana aşıksın ama bunu kendine yediremi...