Bu bölümü @RanyaBarutçu ya ithaf ediyorum.
Multide: Onur-Kuzey-Deniz
Kıvanç bana dönüp "ne düşünüyorsn"
dedi. "Hiç" dedim.Aklıma gelen rüyayı
Kıvanca söyleyemezdim beni paralardı.Kıvanç bana dönüp "eee" dedi. "Ne eee" dedim. "Hani diyorum sevgilin falan varsa biliyim" dedi. "Var" dedim kendimden emin bir ifadeyle.Aslında yoktu.Sadece vereceği tepkiyi merak ediyordum.
Çünkü bana bir abi şefkatiyle yaklaşıyordu herzaman.Eskidende öyleydi.Abimmiş gibi davranırdı.Hem bana karşı hemde Merveye."Gerçekten mi?" diye sordu. "Evet niyeki" diye sordum.Şaşırmıştı. "Hiç,sadece senin gibi atarlıyı kim aldı diye merak ettim.Yazık çocuğa" diyerek gülmeye başladı.Pardon anırıyordu resmen."Ha ha ha çok komiksin" dedim ve dil uzattım.Ta ki Rüzgarla göz göze gelene kadar.Bizi izliyordu,beni farkedince önüne döndü.Bu çocuğun derdi neydi.Tam o sırada telefonum çaldı.Arıyan Merveydi.Kıvanca dönüp "merve arıyor" dedim.Kıvanç tek kaşını kaldırıp bana bakarken telefonu açtım.
"Alo Merve"
"Cemre, bak yarın saat 12' de size geliyorum. Ama sen okulda olacaksın oyüzden bende sizden sonra babanla okuluna gelip kayıt işlemlerini halledecez.Babanda aynı sınıfta olmamız için elinden geleni yapacağını söyledi.Tabi istemeyerek"
"İstemeyerek derken.Babam neden aynı sınıfta olmamızı istemesinki"
Merve kısa ve net bir şekilde"sence" dedi.Biraz düşündükten sonra babamada hak vermiştim.Biz Merveyle bir araya gelince sınıfta çete gibi dolaşıyoruz. Hocalarda bundan rahatsız oluyordu.
"Sen merak etme,babam bize kıyamaz" dedim ama tedirgindim.Kıyma ihtimali %75 ti geriye kalan %25 lik ihtimal için dua etmeye başlasak iyi olurdu.
"Tamam ozaman sen ne olur nolmaz yanını boşalt,birlikte oturcaz yoksa seni boğarım"dedi.Ama olmazdı.Irem yanımda oturuyordu. Ona 'kusura bakma irem ama Merve yanımda oturmak istiyor oyüzden burdan kalkarmısın' diyemem.
"Alo Cemre,ordamısın heyy"
"Zil çaldı canım sonra konuşuruz öptüm baybay" dedim onu geçiştirmek için. "Tamam canım bende öptüm" diyerek telefonu kapattı.
Kıvanç "neden zil çaldı dedin ki" dedi.
O sırada aklıma Kıvanç geldi.Birlikte oturtabilirdim onları.Ozaman Merve bana kızmazdı. "Kıvanç" dedim heyecanla.Başını ne var anlamında salladı."Seni Merve gelir gelmez tanıştırıp hatırlatalım"
Kıvanç şaşkın gözlerle bana bakıyor-
du. " niye kızım ne acelen var""öyle işte"
Geçiştirmiştim yine.Eğer iremin yanında Merve benim yanımda oturmak istiyor dersem, kız üzülerek ben kalkarım diyecekti.Bunu çok iyi biliyordum.Oyüzden bunu Kıvanca yalnızken söyliyecektim.
"Zil çaldı" dedi İrem.Kıvanç "siz gidin, ben birazdan gelirim."dedi. "Kapıyı tıklatmayı unutma" dedim ve iremle gülmeye başladık. "Bakarız" dedi ve ciddi bir havaya büründü.
Kıvancın bu yüz ifadesi beni dahada çok güldürdü.iremle sınıfa doğru yürüdük.Kıvanç ise Rüzgarların yanına gitmişti.
Sınıfa girdik ve iremle yerimize oturduk.Sonra sınıfa siyah saçlı beyaz tenli bir kız geldi.Gözleri yeşildi.Bu ona ayrı bir hava katıyordu.Bu kız bizim sınıftandı. "Millet hoca yok raporluymuş" diyip tekrar dışarı çıktı.
Sınıf bir anda havalara uçtu ve dışarı akın etmeye başladılar.Bende Kıvanca mesaj attım. "hoca yokmuş yırttın -sinsi emoji"
İreme dönüp "bahçeye çıkalım mı?" diye sordum.Başını onaylarcasına salladı.Mesaj sesiyle telefona baktım.
Kıvançtandı."Her zaman -gözlüklü emoji" diye yazmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Dolunay"
Teen Fiction"Beni sevmek zorundasın" "Ben hiç bir şeyin zorunda değilim. Lütfen uzatmayalım artık" "Vazgeçmiyecem bunu bil" ⬇ "Sen onu sevmiyorsun İrem" "Evet.Ben onu sevmiyorum.Ona aşığım" "Yalan söylüyorsun.Sen ona deil bana aşıksın ama bunu kendine yediremi...