Keyifli okumalar..
Medya: Kızların parti kıyafeti
Sabah alarmın o tiz sesiyle uyandım. Neden okulları sabah yaparlar ki zaten, akşamlar çuvala mı girdi.Bir insan(ben) ortalama 7 saat uyuyor. Ama okulda 8 saat geçiriyor.Bir insanın en vazgeçilmez şeyiyken uyku. Bazılarının(benim) en nefret ettiği şey olan okul arasındaki tahmini fark 1 saat.Peki neden her zaman okul kazanıyor.Tabiki büyük adam olmanız için.Şimdi susun. :D
Yataktan ayağıma dolanmış çarşafı attıktan sonra ayağa kalkıp banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkayıp saçımı bi güzel yıkadım.Havluyu sarıp odama geçtim.
Saçımı kurutmak için saç kurutma makinesini fişe taktım.Tam çalıştıracakken nefesim kesildi.Nefes almaya çalışıyordum ama alamıyordum.Saç kurutma makinesi elimden düştü.Ayağa kalkıp cama koştum.Camı açıp nefes almaya çalıştım.1 2 saniye sonra nefesim düzenlenmişti.
Banyoya tekrar gidip elimi yüzümü yıkadım.Bir anlık bir şeydi sanırım.
Odaya geri geçip fönü yerden kaldırdım ve fişe takarak saçımı kuruttum.
Okul formamı giyerek çantamı aldım ve aşağı indim.Merve'yi göremeyince odasına daldım.Merve ile burunlarımız çarpışınca acıyla Merve'ye bir tane de ben yapıştırdım.
"Gerizekalı burnumu kırdın"
"Mal niye odama dalıyon.Kapı denen bir şey var dimi"
"Bunu arada kendine de hatırlat" diyip göz devirdim.
Asağı inip birlikte evden çıktık.
Okula vardığımızda bahçede Kıvançların grubu vardı ama Kıvanç yoktu.
Kuzey bana doğru geliyordu.Yanıma gelince gülümsedim.
"Günaydın Cemre vee"
"Merve" dedim bende gülümseyerek.
"Günaydın Merve ben Kuzey"
Merve'de gülerek "Günaydın" dedi.
Biz konuşurken Rüzgar'ın gözleri üstümüzdeydi.Sinirli bakıyordu.
Kuzeyi sevmiyorlardı.Bunu ilk gün Kıvanç 'ondan uzak dur' dediğinde anlamıştım.Ve Rüzgar'ın dünkü hareketi.
'Biraz akıllı olmayı dene' ne demek istemişti o.
"Neyse biz sınıfa çıkalım" dedim.
Kuzey de gülümseyerek yanımızdan ayrıldı.
"Çocuk yakışıklı he" dedi Merve gülerek.
Güldüm." Gideri var" dedim.
Okul kapısından girerken Rüzgar ile göz göze geldik.O sırada gözlerini benden çekerek Merve'ye selam verdi.
Öküz işte.
Sınıfa girdiğimizde İrem yerinde oturmuş telefonuyla uğraşıyordu.
"Pşşt kızıl.Napion bakem" Merve gülerek İrem'in yanına oturdu.
"Kızlar 2 gün sonra bizim okuldan bir çocuk parti veriyormuş.Herkes orda olacak bizde gidelim miii"
Merve direk "harika, gidelim" derken ben "bakarız ya" demiştim.
İkiside bana baygınca baktılar.Ne yani belki ben gelmek istemiyorum.
"Hem bu akşam da parti var.Batu'nun partisi.Hemen başka partilere odaklanmayın" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Dolunay"
Teen Fiction"Beni sevmek zorundasın" "Ben hiç bir şeyin zorunda değilim. Lütfen uzatmayalım artık" "Vazgeçmiyecem bunu bil" ⬇ "Sen onu sevmiyorsun İrem" "Evet.Ben onu sevmiyorum.Ona aşığım" "Yalan söylüyorsun.Sen ona deil bana aşıksın ama bunu kendine yediremi...